Ik 23. Geen idee trouwens, heb je wel een status?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe wijzig je je status bij Telegram? Ik heb inmiddels 1 contact bij Telegram
1 nog maar? Mijn telegram contactenlijst is vandaag flink aangevuld, ik kan bijna iedereen weer bereiken via telegram of viber.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe wijzig je je status bij Telegram? Ik heb inmiddels 1 contact bij Telegram
Ze hebben weer 800.000 nieuwe users, Telegram: https://twitter.com/telegram/status/436966238628372481quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:54 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
1 nog maar? Mijn telegram contactenlijst is vandaag flink aangevuld, ik kan bijna iedereen weer bereiken.
Jij hebt vast meer jongeren in je lijst staanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik 23. Geen idee trouwens, heb je wel een status?
Alleen heeft WA geen desktop of browser app. Werkt echt heerlijk met grammen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Net zoals Whatsapp, werkt ook heerlijk smooth
Maar helaas alleen op je telefoon, al zou het me niks verbazen als Facebook die tekortkoming gaat fixen onder druk van de concurrentie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
the horror..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nadat je Whatsapp- en Facebookaccounts gemerged zijn uiteraard
In 1995 vond ik de VHS ook heerlijk smoothquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat "Use Your Facebook Info" al in Whatsapp zit, maar dat voorspelt niet veel goeds:quote:
Verwijzing naar de overname?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
De Telegram posts kunnen voortaan in: DIG / Telegram instant messenger
Dan kunnen we het hier over WhatsApp hebben.
TT ook aangepast, heeft niets met WhatsApp te maken. Open voor suggesties!
Zat al een tijdje in de iOS Whatsapp client.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat "Use Your Facebook Info" al in Whatsapp zit, maar dat voorspelt niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Ik had het nog niet gezien. Ik ben sowieso altijd huiverig voor die koppelingen, maak liever een apart account aan voor een dienst, zoals bijvoorbeeld voor Spotify.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zat al een tijdje in de iOS Whatsapp client.
Omdat we schapen zijn die elkaar na-apen. Ik snap ook de hype van al die andere messenger niet echt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:58 schreef junkiexp het volgende:
En waarom zouden we opeens overgaan?
WA werkt echt heel goed.
Dat Telegram lijkt toch ook wel verdacht veel op WA, ik heb het verders niet echt gevolgd maar het lijkt met plagiaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Omdat we schapen zijn die elkaar na-apen. Ik snap ook de hype van al die andere messenger niet echt.
Er is iets beters en het is gratis. Waarom zou je in hemelsnaam NIET overgaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:58 schreef junkiexp het volgende:
En waarom zouden we opeens overgaan?
WA werkt echt heel goed.
het is allebei een messaging app, en gebruikt allebei de standaard Android thema. Dan lijkt het al snel op elkaar ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat Telegram lijkt toch ook wel verdacht veel op WA, ik heb het verders niet echt gevolgd maar het lijkt met plagiaat.
Omdat niet iedereen naar telegram over zal gaan.. Ik ga t beide gewoon nog gebruiken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is iets beters en het is gratis. Waarom zou je in hemelsnaam NIET overgaan?
1 euro per jaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is iets beters en het is gratis. Waarom zou je in hemelsnaam NIET overgaan?
Het schijnt sneller te zijn... Nou ik merk er niks vanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
1 euro per jaar.
En wat is er beter aan?
Dit lijkt wel echt teveel hoor, ik heb het beter bekeken maar zie eigenlijk geen verschil.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
het is allebei een messaging app, en gebruikt allebei de standaard Android thema. Dan lijkt het al snel op elkaar ja.
Wat zou er sneller moeten zijn?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het schijnt sneller te zijn... Nou ik merk er niks van
En veiliger, nou.. de meeste die nu overgaan door de overname hebben al een facebook account welke netjes gevuld is en door de NSA gelezen kan wordenLekker hypocriet.
Ja ik weet t niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zou er sneller moeten zijn?
Hooguit de berichten die sneller aankomen maar is echt mierenneuken.
Idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik weet t niet.
Misschien 'n seconde sneller, nou wauwToppie hoor.
Ik heb met Whatsapp toch regelmatig meegemaakt dat berichten pas uuuuren later aankwamen, dan heb je er niet zoveel aan om afspraken op korte termijn mee te maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zou er sneller moeten zijn?
Hooguit de berichten die sneller aankomen maar is echt mierenneuken.
Ik nog nooit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met Whatsapp toch regelmatig meegemaakt dat berichten pas uuuuren later aankwamen, dan heb je er niet zoveel aan om afspraken op korte termijn mee te maken.
Oh daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met Whatsapp toch regelmatig meegemaakt dat berichten pas uuuuren later aankwamen, dan heb je er niet zoveel aan om afspraken op korte termijn mee te maken.
GMTA.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Ja tenzij ze een storing hadden
En dan bel je toch even.. Als je hem niet ziet aankomen
het is idd een stuk sneller, maar het belangrijkste is dat het gewoon op je tablet en computer werkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het schijnt sneller te zijn... Nou ik merk er niks van
En veiliger, nou.. de meeste die nu overgaan door de overname hebben al een facebook account welke netjes gevuld is en door de NSA gelezen kan wordenLekker hypocriet.
Stuk sneller is overdreven, dat laatste wat je zegt is wel fijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
het is idd een stuk sneller, maar het belangrijkste is dat het gewoon op je tablet en computer werkt.
Die app op je pc is fijn jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
het is idd een stuk sneller, maar het belangrijkste is dat het gewoon op je tablet en computer werkt.
Op een gegeven moment moet je ook wel hč, als iedereen waar je mee 'chat' op Telegram zou zitten. Niet dat het nu al zover is trouwens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Omdat we schapen zijn die elkaar na-apen. Ik snap ook de hype van al die andere messenger niet echt.
Grappig, heb wel de nieuwste versie, maar nog niet die instellingenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:05 schreef Flitskikker het volgende:
Privacyinstellingen zijn er nu ook op Android:
[ afbeelding ]
Heb de koptekst al ingekort.
Dit zit alleen nog in de versie van de website, Google Play loopt altijd wat achter:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Grappig, heb wel de nieuwste versie, maar nog niet die instellingen
wie nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef Faux. het volgende:
Waarom heeft WA een hekel aan Windows Phone
Ik ben gelukkig niet de enige danquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige dan
quote:
quote:
Ik ook.quote:Was al bang dat er iets mis was met mijn verbinding
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast door FB die alle gegevens wil binnneharken..
Wat vind je er suf aan dan?quote:
DDoS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ook grappig is... Telegram is ook down...
Erggggg toevallig
Omdat het wereldwijd is? FOK! is vooral Nederlands.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom is het nieuws voor op pagina 110? Als FOK! down is wordt dat toch ook niet gemeld?
Er zijn al veel vaker wereldwijde storingen van WA geweest, en toen las je het niet op Teletekst/NOS.nl. Maar is het opeens wereldnieuws!11quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het wereldwijd is? FOK! is vooral Nederlands.
Nee, da's waar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn al veel vaker wereldwijde storingen van WA geweest, en toen las je het niet op Teletekst/NOS.nl. Maar is het opeens wereldnieuws!11
Dit inderdaad. Het is zaterdagavond ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:36 schreef RipMcPants het volgende:
The Pirate Bay is ook down. Mijn leven, wat doe je?
Geen KickAss gebruikenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:36 schreef RipMcPants het volgende:
The Pirate Bay is ook down. Mijn leven, wat doe je?
Die verwerken 100 nieuwe users per seconde, vandaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ook grappig is... Telegram is ook down...
Erggggg toevallig
Das wel slim bekeken. Waarom bedenk ik niet zo'n nieuwe app vlak nadat Facebook bekendmaakt dat ze WA overnemen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die verwerken 100 nieuwe users per seconde, vandaar
Telegram bestond al en er zijn meer alternatieven, maar blijkbaar wordt dit de fijnste gevondenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Das wel slim bekeken. Waarom bedenk ik niet zo'n nieuwe app vlak nadat Facebook bekendmaakt dat ze WA overnemen?
O, ik dacht dat het nieuw was op basis van het NRC-bericht. Mar ik zie nu dat ze die app alleen in the picture zetten naar aanleiding van het Facebooknieuws.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Telegram bestond al en er zijn meer alternatieven, maar blijkbaar wordt dit de fijnste gevonden
Zoals gezegd: men hoort iets en gaat maar hersenloos meeblaten, zonder te weten waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:15 schreef Apostrof het volgende:
Telegram is denk ik het populairst omdat de android en ios layout hetzelfde werkt als whatsapp.
Voor de gemiddelde smartphonegebruiker dus het beste over te stappen.
Snap niet waarom iedereen nu pas trouwens overstapt. Whatsapp is nooit erg goed geweest in encryptie en veilig gegevens opslaan nu is het opeens wel belangrijk omdat Facebook? Ik denk dat een overgroot deel van de whatsapp gebruikers ook gewoon facebook gebruikt.
De encryptie is bij Telegram trouwens niet veel beter.
Het is meer dat Facebook nu dankzij Whatsapp weet met welke mensen jij in je dagelijks leven buiten Facebook ook regelmatig contact hebt en dat is veel mensen net een stap te ver. En terecht imho.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:15 schreef Apostrof het volgende:
Telegram is denk ik het populairst omdat de android en ios layout hetzelfde werkt als whatsapp.
Voor de gemiddelde smartphonegebruiker dus het beste over te stappen.
Snap niet waarom iedereen nu pas trouwens overstapt. Whatsapp is nooit erg goed geweest in encryptie en veilig gegevens opslaan nu is het opeens wel belangrijk omdat Facebook? Ik denk dat een overgroot deel van de whatsapp gebruikers ook gewoon facebook gebruikt.
Ja, dat artikel wordt nu al voor de zoveelste keer aangehaald, maar heb je het wel eens gelezen? En de replies (van het Telegram team zelf dus!)? Daaruit blijkt ten eerste dat de schrijver heel veel foute aannames doet in zijn artikel (dat geeft hij toe in zijn artikel) en dat Telegram toch een stuk veiliger is dan de inleiding doet vermoeden én dat Telegram tevens bereid is te luisteren naar zijn opmerkingen en input en documentatie én software aanpast waar nodig en mogelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:15 schreef Apostrof het volgende:
Oké, daar heb je een punt. Developers zijn inderdaad erg actief met input. Moet ze ook complimenten geven hoe ze op bijv. Twitter reageren op feedback.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, dat artikel wordt nu al voor de zoveelste keer aangehaald, maar heb je het wel eens gelezen? En de replies (van het Telegram team zelf dus!)? Daaruit blijkt ten eerste dat de schrijver heel veel foute aannames doet in zijn artikel (dat geeft hij toe in zijn artikel) en dat Telegram toch een stuk veiliger is dan de inleiding doet vermoeden én dat Telegram tevens bereid is te luisteren naar zijn opmerkingen en input en documentatie én software aanpast waar nodig en mogelijk.
Van whatsapp weet je he-le-maal niks qua security.
Is er nu al zo'n doorstuurbericht ?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef 0108daniel het volgende:
nadat bekend werd gemaakt dat Facebook reclames in gaat brengen in Whatsapp.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef 0108daniel het volgende:
Meer dan 4,8 miljoen gebruikers stappen over naar Telegram nadat bekend werd gemaakt dat Facebook reclames in gaat brengen in Whatsapp.
Door de storing zijn ze van Facebook bezig de nieuwe updates door te voeren en te testen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:34 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ik krijg nu weer mondjesmaat berichten binnen.
wat is mis met jequote:Op zondag 23 februari 2014 00:34 schreef 0108daniel het volgende:
Zooooo blij dat het weer werkt!!!!
Me leven heeft weer zin
Verveelde me de hele avond al....
http://www.iphoneclub.nl/321891/binnenkort-bellen-in-whatsapp/quote:WhatsApp gaat gebruikers dit jaar ook met elkaar laten bellen. Dat heeft WhatsApp’s CEO Jan Koum bekendgemaakt op Mobile World Congress, de grootste beurs over mobiele ontwikkelingen, die maandag van start ging. De dienst zal in het tweede kwartaal van dit jaar beschikbaar komen voor iOS en Android en later ook voor sommige toestellen van Nokia en BlackBerry. De populaire berichtendienst telt inmiddels 465 miljoen actieve maandelijkse gebruikers, een toename van 15 miljoen sinds de overname door Facebook afgelopen donderdag. Dagelijks maken 330 miljoen gebruikers gebruik van WhatsApp.
Geheugen vol? Heb ik met mijn andere telefoon wel eens gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef wc-eend het volgende:
Ja, drie keer opnieuw opgestart, mobiele gegevens apart aan/uit gezet... tot 20 minuten geleden kreeg ik niks door... nu weer wel... misschien was er wat met de provider ofzo...
mooiquote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/321891/binnenkort-bellen-in-whatsapp/
waarom niet gewoon je eigen nummer ook voor whatsapp nemen?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik heb een vraagje over WhatsApp, hij kan mijn nummer niet verifiëren![]()
. Hij deed het altijd prima en nu opeens moet ie worden geverifieerd en dat lukt dus niet. Ik heb trouwens een ander nummer voor Whatsapp dan voor het bellen. Heb internet afgezocht maar kon niks vinden. Hoop echt dat jullie iets weten zonder dat mijn history of groepen weggaan.
Bij Telegram lukt het dus ook niet zonder dat ik mijn contacten e.d. kwijt ben. Tenminste die zie ik dan niet. En als ik mijn WhatsAppnummer invoer krijg ik natuurlijk geen sms, want dat is anders![]()
Je ingevoerde nummer moet matchen met het nummer van je simkaart, om ongeoorloofde toegang te blokkeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik heb een vraagje over WhatsApp, hij kan mijn nummer niet verifiëren![]()
. Hij deed het altijd prima en nu opeens moet ie worden geverifieerd en dat lukt dus niet. Ik heb trouwens een ander nummer voor Whatsapp dan voor het bellen. Heb internet afgezocht maar kon niks vinden. Hoop echt dat jullie iets weten zonder dat mijn history of groepen weggaan.
Bij Telegram lukt het dus ook niet zonder dat ik mijn contacten e.d. kwijt ben. Tenminste die zie ik dan niet. En als ik mijn WhatsAppnummer invoer krijg ik natuurlijk geen sms, want dat is anders![]()
Ik kwam daar dus te laat achter, weet niet of dat nog kan.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom niet gewoon je eigen nummer ook voor whatsapp nemen?
Is je whatsapp nummer je vroegere nummer dat je provider die mogelijk al uit heeft gegeven aan een nieuwe klant?
je kan in de instellingen aangeven dat je een nu een ander nummer hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik kwam daar dus te laat achter, weet niet of dat nog kan.
Anyway, nu heb
450 mln telefoonnummers:quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:31 schreef Pandaplint het volgende:
Things That Are Cheaper Than Facebook Buying WhatsApp
[ afbeelding ]
Eindelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef roos85 het volgende:
Net update gehad, op Android kan je nu ook je last steen status uitzetten.
Tevens kan je kiezen bij status, profielfoto en last seen of iedereen, je contacten of niemand het mag zien.
Handig voor mensen die hele tijd vraagtekens en alles gaan sturen als je online bent geweest maar niet hebt geantwoordquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leuke update inderdaad. Alhoewel het mij ontgaat waarom je je "laatst geziende status" zou willen verbergen, aangezien je daarmee de status van een ander ook niet kunt inzien. Maar goed kan handig zijn als je wilt gaan stappen.
Ik gebruik Whatsapp enorm veel met veel verschillende contacten, maar ken er niet een die daarover gaat janken. Volgens mij gebeurt dat echt alleen bij domme mensen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:09 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Handig voor mensen die hele tijd vraagtekens en alles gaan sturen als je online bent geweest maar niet hebt geantwoord
Of joehoe!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:09 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Handig voor mensen die hele tijd vraagtekens en alles gaan sturen als je online bent geweest maar niet hebt geantwoord
Ja ik heb daar ook geen last van, alleen soms denk ik wel eens, goh lijkt het ook raar dat ik om 4u snachts op WA kijk terwijl ik om 8u daar of daar moet zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik gebruik Whatsapp enorm veel met veel verschillende contacten, maar ken er niet een die daarover gaat janken. Volgens mij gebeurt dat echt alleen bij domme mensen.
Ik ken die 2 mensen die het doen, en die zijn inderdaad te dom om te poepenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik gebruik Whatsapp enorm veel met veel verschillende contacten, maar ken er niet een die daarover gaat janken. Volgens mij gebeurt dat echt alleen bij domme mensen.
Ik heb het net geüpdate maar zie het nergens. Kijk ik er nou echt overheen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef roos85 het volgende:
Net update gehad, op Android kan je nu ook je last steen status uitzetten.
Tevens kan je kiezen bij status, profielfoto en last seen of iedereen, je contacten of niemand het mag zien.
Thanks!quote:
Dat kan je wel. Ook al heb je de 'last seen' en 'status' verborgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Woods het volgende:
Het zou ook wel een beetje hypocriet zijn als je wel je eigen laatst gezien kan verbergen maar wel doodleuk die van andere nog kan bekijken. Ik zou er opzich niet veel moeite mee hebben ware het niet dat je zo ook niet kan zien of iemand iets aan het typen is.
Maar al je telefooncontacten worden toch automatisch geladen in whatsapp? Of kan je daar onderscheid in maken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk geen foto en status meer voor iedereen zichtbaar en alleen voor mijn contacten. 80% van de mensen met wie ik bel hoef ik niet in Whatsapp.
Ik denk dat het erom gaat dat je eenmaal met iemand een gesprek bent begonnen of andersom.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar al je telefooncontacten worden toch automatisch geladen in whatsapp? Of kan je daar onderscheid in maken?
Ik sla niet alle nummers in mijn telefoon op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar al je telefooncontacten worden toch automatisch geladen in whatsapp? Of kan je daar onderscheid in maken?
Dus daarom zie ik jouw foto en status nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk geen foto en status meer voor iedereen zichtbaar en alleen voor mijn contacten. 80% van de mensen met wie ik bel hoef ik niet in Whatsapp.
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Xetran het volgende:
Hopen dat WA+ snel een update uitbrengt
Leuk, heeft WA+ mij ineens als 'online' gezet terwijl ik al twee maanden offline hoor te zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is al gebeurd.
Maar je moet gewoon de oude manier van status verbergen blijven gebruiken, dus die van WA+, niet de officiële van whatsapp zelf. Want als je de officiële gebruikt kan je ook geen statussen van anderen meer zien en met WA+ wel.
agenda beheren wordt in die post genoemd..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom raadselachtig? VOIP is toch aangekondigd door WhatsApp?
Hoe bedoel je? Is er sprake van dat het in de toekomst geld gaat kosten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef roos85 het volgende:
En WA is weer voor een jaar gratiez verlengd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Van iedereen van wie je het nummer hebt en die WhatsApp heeft, kun je de eventuele foto zien, de status en (tenzij ze het hebben uitgezet) de tijd waarop ze voor het laatst op WhatsApp waren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla niet alle nummers in mijn telefoon op.
Daarbij slaan anderen mij wellicht wel op, zonder dat ik ooit contact met ze heb en dan hoeven ze mijn foto niet te zien.
Ik heb nooit begrepen waarom je zonder toestemming mensen toe kunt voegen. Heb je bij MSN of Skype toch ook nooit gehad?
[...]
Oh had verwacht dat ik nu wel had moeten betalen en als FB het niet had overgenomen had ik, ondanks de verlenging, betaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Is er sprake van dat het in de toekomst geld gaat kosten?
Zie bovenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo elke keer bezig is met dat whatsapp gratis verlengd word. Who fucking cares. Ik heb 10 jaar vooruit betaald voor 6 euro ofzo. Jezus man als een dienst goed is dan betaal je toch gewoon lekker..
Maar ook Facebook is toch gratis?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh had verwacht dat ik nu wel had moeten betalen en als FB het niet had overgenomen had ik, ondanks de verlenging, betaald.
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?quote:[..]
Zie boven
Whatsapp-Instellingen-Account-Betalingsinformatiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook Facebook is toch gratis?
[..]
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?
Bij mij staat daar bij 'Service': Lifetime. Ik heb nooit iets betaald. Wat heb jij gekregen voor het geld dat je hebt betaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Whatsapp-Instellingen-Account-Betalingsinformatie
Schijnt dat in den beginne er versies op iOs zijn geweest die lifetime hebben gekregen. Ook nietvoor de app zelf betaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij mij staat daar bij 'Service': Lifetime. Ik heb nooit iets betaald. Wat heb jij gekregen voor het geld dat je hebt betaald?
Ja, klopt. Echter als FB ze niet had overgenomen had ik de ontwikkelaars wel een hart onder de riem gestoken door voor de app te betalen. Nu heb ik daar geen zin in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook Facebook is toch gratis?
Niks dusquote:[..]
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?
Ja, da's waar. Ik heb er destijds een keer vijf euro voor betaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Schijnt dat in den beginne er versies op iOs zijn geweest die lifetime hebben gekregen. Ook nietvoor de app zelf betaald?
Ik 70 cent. En als ik elk jaar iets moest betalen zou ik het ook doen. Maak er elke dag gebruik van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik heb er destijds een keer vijf euro voor betaald.
Ja, ik ook. Vind het een fijn programma.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik 70 cent. En als ik elk jaar iets moest betalen zou ik het ook doen. Maak er elke dag gebruik van.
Neeee, dat meen je niet!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie update van WhatsApp: je kunt nu via Settings -> Account -> Privacy bealen wie je last seen, je profielfoto en je status kunnen zien. Je kunt kiezen tussen iedereen, je contacten en niemand. Ik heb alles op 'mijn contacten' gezet.
quote:
Thanks, even proberenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef Mirel het volgende:
Gelijk daaronder heb je notification tones en daar kan je none kiezen. Mocht dat niet werken dan kan je default gebruiken en in je gewone Android settings notification geluiden uitzetten. Met default neemt Whatsapp dus je Android settings over.
twitter:Androidworld twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 17:27:41WhatsApp-update: notificaties voor groepsgesprekken uitschakelen http://t.co/Vxyol8Jh4H #Android #AW reageer retweet
och jee wat een horrorquote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
Die had ik in een update van een paar maanden geleden. Was inmiddels al weer verwijderd maar komt blijkbaar toch terug.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
De mijne.quote:
quote:
De Fauxinisme heeft toegeslagen op de servers van Whatsapp...quote:
De mijne.quote:
daar zit niemandquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Waar staat dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".quote:
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deeltquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".
Kan ook wat anders zijn natuurlijk, maar die laatste is wel een redelijk sterkte hint.
Dat mag ik aannemen ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deelt
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef St3fan het volgende:
Nachtmodus en meer komt naar WhatsApp...
Hier onthult een insider nieuwe functies
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doeHebben meer mensen dit?
K heb nog nooit voor whatsapp betaaldquote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Even een vraagje, die mij eigenlijk nog niet duidelijk is. Tsja, ben geen Whatsapp expert en internet spreekt elkaar behoorlijk tegen.
Mijn Whatsapp verloopt op 9 juli 2014. De een zegt dat hij gewoon automatisch (gratis) wordt verlengd, de andere zegt dat ik via een creditcard moet verlengen? Wat is nu eigenlijk waar???
Meestal wordt het verlengd, maar soms ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Even een vraagje, die mij eigenlijk nog niet duidelijk is. Tsja, ben geen Whatsapp expert en internet spreekt elkaar behoorlijk tegen.
Mijn Whatsapp verloopt op 9 juli 2014. De een zegt dat hij gewoon automatisch (gratis) wordt verlengd, de andere zegt dat ik via een creditcard moet verlengen? Wat is nu eigenlijk waar???
Klopt, maar de mensen met wie ik het meeste spreek zitten er wel allemaal. En Telegram is eigenlijk een veel betere app. Vooral vanwege de uitstekende desktop client. Ik gebruik daardoor nu meestal Telegram.quote:
Er wordt nog regelmatig gratis verlengd.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dat is helaas afwachten en kan daarom eigenlijk niet beantwoord worden; bij mij wordt-ie op dit moment ook nog verlengd (werktelefoon tot 9mrt 2015, prive tot 26apr2015), maar voor hoe lang nog is de vraag...quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zitquote:
Met je chick?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zit
met facebook als eigenaar nu zou het ook wel voor altijd gratis kunnen blijven.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is helaas afwachten en kan daarom eigenlijk niet beantwoord worden; bij mij wordt-ie op dit moment ook nog verlengd (werktelefoon tot 9mrt 2015, prive tot 26apr2015), maar voor hoe lang nog is de vraag...
Klopt, maar dat is nog speculeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 05:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
met facebook als eigenaar nu zou het ook wel voor altijd gratis kunnen blijven.
Belangrijke gesprekken voer je toch niet via WAquote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zit
Betaal toch gewoon die euro, is maar liefst 12,5 eurocent per maand. Zit je altijd goed.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Wat je kan proberen is een beta-versie te downloaden vanaf de website van WHatsApp. Wellicht dat het dan beter wordt. http://whatsapp.com/androidquote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doeHebben meer mensen dit?
Whatsapp maakt een backup elke nacht automatisch. Maar meestal op de interne sd ipv removable sd. Dat zal bij jou ook zo gegaan zijn anders had hij wel gevraagd of je het wilde herstellen. Nee dus.. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Omdat mijn telefoon super traag aan het worden was (net Windows 95!) heb ik een reset naar de fabrieksinstellingen gedaan, super snel die telefoon opeens
Maar na het installeren van WhatsApp blijken alle gesprekken weg te zijn, van welke groups ik een lid ben heeft WhatsApp dan wel weer onthouden.
Is er nog een manier om die gesprekken terug te krijgen? een back-up heb ik nooit gemaakt van WhatsApp (dacht dat via de servers alles opgeslagen was) en van de telefoon zelf ook niet daar de software van Sony niet werkt onder Linux![]()
Iemand? help?![]()
Klopt. Hij vraagt er zelf om. Maar niet als je de back-up hebt verwijderd met een harde resetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:13 schreef Xetran het volgende:
Normaal als je Whatsapp installeert en je nog een back-up hebt staan, geeft hij dit aan voordat je je nummer moet verifiëren, geloof ik. In gespreksinstellingen staat er ook wat over.
Een nieuwe start, niks mis mee!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
RIP dan
Dag diepe gesprekken
Dag lollige pictures
Laat dit een waarschuwing zijn voor eenieder met een trage digitale knuffel
Ik email eens in de zoveel tijd belangrijke gesprekken met foto's door naar m'n mail en schoon dan whatsapp op om weer wat ruimte vrij te maken..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:40 schreef WammesWaggel het volgende:
RIP dan
Dag diepe gesprekken
Dag lollige pictures
Laat dit een waarschuwing zijn voor eenieder met een trage digitale knuffel
klopt daarom heb ik niet gedaan bij iOS Laatst gezien mijn contacten, profielfoto iedereen,status mijn contacten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar dan zie je het ook niet bij anderen. Dat is nog irritanter
Komt whatsapp niet bij iOS8quote:Op zondag 8 juni 2014 18:48 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik ben blij als whatsapp voor iOS8 is aangepast. Maar dat zal nog wel even duren.
Haha ben verslaafd aan whatsapp..wij hebben nog geen iOS8quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Haha jawel, maar hij moet nog even worden geüpdate, zodat hij niet meer crasht.
je was een beetje dom.....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Klonk het volgende:
Oww, wacht heb het zelf veroorzaakt
Landnummer en dan zonder nullen verder
Nee maar nu had ie pas gezien 😄quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
2 vinkjes betekent ook niet dat het bericht is gezien. Het betekent dat het bericht succesvol naar de telefoon is verstuurd.
Wat bedoel je? Offline als geen laatst gezien zien? Kan je gewoon mee appen, alleen hij/zij ziet jou laatst gezien ook niet zienquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Kun je overigens alleen met een contact praten en met andere zogenaamd offline zijn?
ik bedoel dat zijn laatst gezien 10.00u was te zien . Maar kan hij toch met een persoon appen? Terwijl hij 10.00u voor het laatst te zien was. Soort DM net als bij twitter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef bjanaan het volgende:
Wat bedoel je? Offline als geen laatst gezien zien? Kan je gewoon mee appen, alleen hij/zij ziet jou laatst gezien ook niet zien
Bedankt voor je antwoord.👍quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:11 schreef Greys het volgende:
Nee dat kan niet.
Behalve als hij zijn hele Whatsapplijst heeft geblocked behalve die ene persoon. Geloof ik.
behalve wanneer er weer eens een storing is met het laatst gezien status.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik bedoel dat zijn laatst gezien 10.00u was te zien . Maar kan hij toch met een persoon appen? Terwijl hij 10.00u voor het laatst te zien was. Soort DM net als bij twitter.
Ja dan is het anders😊quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:06 schreef Nizno het volgende:
behalve wanneer er weer eens een storing is met het laatst gezien status.
Laatst ook met lief, beiden aan het appen en stonden beiden laatst gezien de vorige avond.
Never.quote:
Of het is gewoon weer de zoveelste hype waar mensen achteraan rennen en dan even vergeten dat WhatsApp ook zoiets ooit was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
In mijn omgeving zie ik steeds meer mensen WeChat gebruiken en ik moet zeggen dat dat ook mij goed bevalt.
WhatsApp lijkt lang niet zo innovatief te zijn.
Nee er zijn toch wel een aantal handige functies waar het WhatsApp aan ontbreekt, denk bv aan het deels gebruiken op je desktop of tablet via de browser of het gebruik van de Friends radar wat erg handig is als je een groep nieuwe mensen wil toevoegen (nieuwe klasgenoten bv).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of het is gewoon weer de zoveelste hype waar mensen achteraan rennen en dan even vergeten dat WhatsApp ook zoiets ooit was.
Maar wat is dan zo bijzonder dan mensen overstappen naar WeChat? Denken dat ze "veiliger" zijn?
Tijdens het WK kreeg ik toch heel wat plaatjes dubbelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:25 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe functie om veelgebruikte plaatjes te uploaden klinkt wel erg nutteloos. Wie doet dat sowieso? Plaatjes meerdere malen gebruiken?
komt bij mij ook vaker voor, maar hebben beiden een onbeperkt SMSbundel gratis dus ach we smsen even de tekst: vinkjuh dus dan weet de ander dat we bij whatsapp moeten zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef Drxx het volgende:
Sinds een paar weken komen berichten bij mij en mijn vriendin laat aan. Vaak, maar zeker niet altijd, pas wanneer we WhatsApp zelf openen. Het bericht wordt wel snel verzonden, dus de server ontvangt het gelijk, maar het komt niet aan bij de ontvanger. De ontvanger kan ieder van ons zijn, niet per se zij of ik. Dit gebeurt zelfs in hetzelfde huis verbonden met dezelfde modem, bijvoorbeeld wanneer zij een boodschappenlijst via WhatsApp doorstuurt terwijl ik in een andere kamer zit.
WiFi werkt prima, want e-mailnotificaties komen wel 'gewoon' binnen en andere mobiele apparaten, zoals laptop en tablet, werken ook prima.
Gaat om S2 en S4, dus Android. Nog meer mensen die dit merken met WhatsApp?
Omdat iOS geen apps in de achtergrond laat draaien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Het enige wat ik aan WhatsApp op iOS mis tov WhatsApp op Android of iMessage is dat je geen offline berichten kan sturen en dat de app de berichten automatisch verstuurt zodra je online bent.
Op de WhatsApp voor Android kan dat wel, waarom dit verschil?
Waarom kan je dat dan wel doen met iMessage als het aan iOS ligt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat iOS geen apps in de achtergrond laat draaien.
Kan dat? Maakt die er niet automatisch een sms van als je niet online bent?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan je dat dan wel doen met iMessage als het aan iOS ligt?
Wellicht heeft ze gewoon een nieuwe telefoon of zo waarbij de lijst met geblokkeerde contacten niet is meegegaan en ze jou dus niet meer heeft geblokkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:36 schreef DR010 het volgende:
ff een vraag :
een jaar of twee terug ging t uit met mijn ex.. ze heeft me overal op geblokkerd, FB, whatsapp, skype etc etc![]()
Soms scroll ik langs mijn whatsapp contacten en dan zie ik bij haar natuurlijk geen ' last seen' staan, en ook haar profielpic niet en ook niet haar status...
Toevallig zag ik 2 weken terug dat dat dus ook het geval was... en niet omdat ik haar stalkte... ik was even gewoon bezig met whatsappcontacten te filteren....
Nu scrollde ik gisteren door mijn contacten heen en zie ik plots een profielpic , een status van 2 dagen oud en een 'last seen' update van haar staan...
Waarschijnlijk is het een open deur vraag, maar volgens mij lurkt mijn ex op mijn whatsapp...
of hoe moet ik dit interpreteren ???
Als je de optie "Send as SMS" bij Settings > Messages uitzet, wacht de telefoon tot een stabiele verbinding en stuurt hem dan pas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan dat? Maakt die er niet automatisch een sms van als je niet online bent?
Dacht ik installeer het even. Maar dit wil toegang tot alles op mijn telefoon, is voor mij al reden om te zeggen: nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee er zijn toch wel een aantal handige functies waar het WhatsApp aan ontbreekt, denk bv aan het deels gebruiken op je desktop of tablet via de browser of het gebruik van de Friends radar wat erg handig is als je een groep nieuwe mensen wil toevoegen (nieuwe klasgenoten bv).
Maar ook bv (video)bellen.
http://www.wechat.com/en/features.html#live_chat
Doet Whatsapp ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht ik installeer het even. Maar dit wil toegang tot alles op mijn telefoon, is voor mij al reden om te zeggen: nee.
Laten ze voorlopig alleen in FB messenger, hoe toevalligquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:17 schreef o.us2.0 het volgende:
De nieuwe update van WA is uit... geen (video-)belfunctie. Lol.
Delete het gesprek en begin een nieuw gesprek?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:08 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb per ongeluk bij een contact de naam verwijderd. Nu staat hij onder contacten als hekje onderop en geeft hij in gesprekken ook geen naam weer (alleen nummer). Ik wil de naam weer toevoegen, maar die optie zie ik niet als ik op contact informatie druk. In mijn telefoon staat de informatie wel goed, dus lijkt alleen in de app te zitten.
Hoe krijg ik in Whatsapp de naam er weer bij?
Ik keek er eerlijk gezegd er wel naar uit, aangezien WA de eerste online conmunicatiesysteem zou zijn. Men zou dan meer en makkelijker VOIPen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:45 schreef jenstheboss het volgende:
[..]
Laten ze voorlopig alleen in FB messenger, hoe toevallig
Diegene zat alleen in een groepsgesprek tot nu toe. Ik wilde hem juist toevoegen aan mijn contacten, maar dat ging dus fout.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Delete het gesprek en begin een nieuw gesprek?
In je contactenlijst van de bel app of van whatsapp? Whatsapp neemt alles over van je gewone contactenlijst, dus kijk of je het daar kan veranderen. Whatsapp zal het dan ook overnemen (misschien niet direct).quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:08 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb per ongeluk bij een contact de naam verwijderd. Nu staat hij onder contacten als hekje onderop en geeft hij in gesprekken ook geen naam weer (alleen nummer). Ik wil de naam weer toevoegen, maar die optie zie ik niet als ik op contact informatie druk. In mijn telefoon staat de informatie wel goed, dus lijkt alleen in de app te zitten.
Hoe krijg ik in Whatsapp de naam er weer bij?
in whatsapp, dus dan misschien gewoon even geduld hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:45 schreef Mirel het volgende:
[..]
In je contactenlijst van de bel app of van whatsapp? Whatsapp neemt alles over van je gewone contactenlijst, dus kijk of je het daar kan veranderen. Whatsapp zal het dan ook overnemen (misschien niet direct).
Maar hoe ziet het eruit in je contactenlijst? Heb je het nu daarin veranderd? Of staat daar gewoon goed? Je kan het even veranderen, letter erbij ofzo, en kijken of whatsapp het overneemt. Of anders helemaal eruit en opnieuw toevoegen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef Zocalo het volgende:
[..]
in whatsapp, dus dan misschien gewoon even geduld hebben
Hij stond niet in mijn gewone contacten en niet in whatsapp. Eerst wilde ik hem toevoegen in Whatsapp, maar dat ging fout waardoor hij nu onder # staat, met alleen nummer. Als ik daar op klik kan ik niets toevoegen of veranderen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar hoe ziet het eruit in je contactenlijst? Heb je het nu daarin veranderd? Of staat daar gewoon goed? Je kan het even veranderen, letter erbij ofzo, en kijken of whatsapp het overneemt. Of anders helemaal eruit en opnieuw toevoegen.
Helemaal onder aan je gesprekkenlijst staan de gearchiveerde gesprekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:48 schreef ik.ben.hier het volgende:
Iemand een idee hoe je gearchiveerde chats weer terug haalt?
Dat is allang als je je status verbergt dan kun je van anderen ook niet zien!quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:32 schreef Flitskikker het volgende:
Screenshot van de instelling:
[ afbeelding ]
Het gaat om de Read receipts (blauwe vinkjes)quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is allang als je je status verbergt dan kun je van anderen ook niet zien!
Die heb ik niet .. Niet erg hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:03 schreef Flitskikker het volgende:
Het gaat om de Read receipts (blauwe vinkjes)
Yep heb ik ook maar ik hoef niet lang te wachten want het berichtje wordt gauw gestuurd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:02 schreef robin007bond het volgende:
Sinds de update krijg ik veel minder "instant" mijn berichten binnen. Ook staat er vaak een klokje als ik iets verstuur en moet ik vervolgens wachten.
Meer mensen die dit hebben sinds de laatste update?
komt binnenkort verandering in las ik. weet niet wanneer, hopelijk snelquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:01 schreef Xetran het volgende:
Kreeg ik maar een update. Whatsapp ziet er al 6 weken verlept uit op de iphone 6.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:01 schreef Xetran het volgende:
Kreeg ik maar een update. Whatsapp ziet er al 6 weken verlept uit op de iphone 6.
Ah I see. Een beetje zoals iPhone-apps op een iPad, dat ze simpelweg inzoomen.quote:
Is desalniettemin vervelend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yep heb ik ook maar ik hoef niet lang te wachten want het berichtje wordt gauw gestuurd.
Bij mij niet hoor😒Laats gezien, Profielfoto,Status, Geblokkeerd! Maar meer niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:23 schreef St3fan het volgende:
vanaf vandaag kan je de blauwe vinkjes uitschakelen. Zie hier
Weet niet of je een iPhone hebt, maar daar is het nog niet op mogelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor😒Laats gezien, Profielfoto,Status, Geblokkeerd! Maar meer niet.
ik heb iPhone iig dank voor je antwoord. Dus wacht ik af!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:03 schreef Luxuria het volgende:
Weet niet of je een iPhone hebt, maar daar is het nog niet op mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |