wat is mis met jequote:Op zondag 23 februari 2014 00:34 schreef 0108daniel het volgende:
Zooooo blij dat het weer werkt!!!!
Me leven heeft weer zin
Verveelde me de hele avond al....
http://www.iphoneclub.nl/321891/binnenkort-bellen-in-whatsapp/quote:WhatsApp gaat gebruikers dit jaar ook met elkaar laten bellen. Dat heeft WhatsApp’s CEO Jan Koum bekendgemaakt op Mobile World Congress, de grootste beurs over mobiele ontwikkelingen, die maandag van start ging. De dienst zal in het tweede kwartaal van dit jaar beschikbaar komen voor iOS en Android en later ook voor sommige toestellen van Nokia en BlackBerry. De populaire berichtendienst telt inmiddels 465 miljoen actieve maandelijkse gebruikers, een toename van 15 miljoen sinds de overname door Facebook afgelopen donderdag. Dagelijks maken 330 miljoen gebruikers gebruik van WhatsApp.
Geheugen vol? Heb ik met mijn andere telefoon wel eens gehad.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef wc-eend het volgende:
Ja, drie keer opnieuw opgestart, mobiele gegevens apart aan/uit gezet... tot 20 minuten geleden kreeg ik niks door... nu weer wel... misschien was er wat met de provider ofzo...
mooiquote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/321891/binnenkort-bellen-in-whatsapp/
waarom niet gewoon je eigen nummer ook voor whatsapp nemen?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik heb een vraagje over WhatsApp, hij kan mijn nummer niet verifiėren![]()
. Hij deed het altijd prima en nu opeens moet ie worden geverifieerd en dat lukt dus niet. Ik heb trouwens een ander nummer voor Whatsapp dan voor het bellen. Heb internet afgezocht maar kon niks vinden. Hoop echt dat jullie iets weten zonder dat mijn history of groepen weggaan.
Bij Telegram lukt het dus ook niet zonder dat ik mijn contacten e.d. kwijt ben. Tenminste die zie ik dan niet. En als ik mijn WhatsAppnummer invoer krijg ik natuurlijk geen sms, want dat is anders![]()
Je ingevoerde nummer moet matchen met het nummer van je simkaart, om ongeoorloofde toegang te blokkeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik heb een vraagje over WhatsApp, hij kan mijn nummer niet verifiėren![]()
. Hij deed het altijd prima en nu opeens moet ie worden geverifieerd en dat lukt dus niet. Ik heb trouwens een ander nummer voor Whatsapp dan voor het bellen. Heb internet afgezocht maar kon niks vinden. Hoop echt dat jullie iets weten zonder dat mijn history of groepen weggaan.
Bij Telegram lukt het dus ook niet zonder dat ik mijn contacten e.d. kwijt ben. Tenminste die zie ik dan niet. En als ik mijn WhatsAppnummer invoer krijg ik natuurlijk geen sms, want dat is anders![]()
Ik kwam daar dus te laat achter, weet niet of dat nog kan.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom niet gewoon je eigen nummer ook voor whatsapp nemen?
Is je whatsapp nummer je vroegere nummer dat je provider die mogelijk al uit heeft gegeven aan een nieuwe klant?
je kan in de instellingen aangeven dat je een nu een ander nummer hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik kwam daar dus te laat achter, weet niet of dat nog kan.
Anyway, nu heb
450 mln telefoonnummers:quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:31 schreef Pandaplint het volgende:
Things That Are Cheaper Than Facebook Buying WhatsApp
[ afbeelding ]
Eindelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef roos85 het volgende:
Net update gehad, op Android kan je nu ook je last steen status uitzetten.
Tevens kan je kiezen bij status, profielfoto en last seen of iedereen, je contacten of niemand het mag zien.
Handig voor mensen die hele tijd vraagtekens en alles gaan sturen als je online bent geweest maar niet hebt geantwoordquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Leuke update inderdaad. Alhoewel het mij ontgaat waarom je je "laatst geziende status" zou willen verbergen, aangezien je daarmee de status van een ander ook niet kunt inzien. Maar goed kan handig zijn als je wilt gaan stappen.
Ik gebruik Whatsapp enorm veel met veel verschillende contacten, maar ken er niet een die daarover gaat janken. Volgens mij gebeurt dat echt alleen bij domme mensen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:09 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Handig voor mensen die hele tijd vraagtekens en alles gaan sturen als je online bent geweest maar niet hebt geantwoord
Of joehoe!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:09 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Handig voor mensen die hele tijd vraagtekens en alles gaan sturen als je online bent geweest maar niet hebt geantwoord
Ja ik heb daar ook geen last van, alleen soms denk ik wel eens, goh lijkt het ook raar dat ik om 4u snachts op WA kijk terwijl ik om 8u daar of daar moet zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik gebruik Whatsapp enorm veel met veel verschillende contacten, maar ken er niet een die daarover gaat janken. Volgens mij gebeurt dat echt alleen bij domme mensen.
Ik ken die 2 mensen die het doen, en die zijn inderdaad te dom om te poepenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik gebruik Whatsapp enorm veel met veel verschillende contacten, maar ken er niet een die daarover gaat janken. Volgens mij gebeurt dat echt alleen bij domme mensen.
Ik heb het net geüpdate maar zie het nergens. Kijk ik er nou echt overheen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef roos85 het volgende:
Net update gehad, op Android kan je nu ook je last steen status uitzetten.
Tevens kan je kiezen bij status, profielfoto en last seen of iedereen, je contacten of niemand het mag zien.
Thanks!quote:
Dat kan je wel. Ook al heb je de 'last seen' en 'status' verborgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Woods het volgende:
Het zou ook wel een beetje hypocriet zijn als je wel je eigen laatst gezien kan verbergen maar wel doodleuk die van andere nog kan bekijken. Ik zou er opzich niet veel moeite mee hebben ware het niet dat je zo ook niet kan zien of iemand iets aan het typen is.
Maar al je telefooncontacten worden toch automatisch geladen in whatsapp? Of kan je daar onderscheid in maken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk geen foto en status meer voor iedereen zichtbaar en alleen voor mijn contacten. 80% van de mensen met wie ik bel hoef ik niet in Whatsapp.
Ik denk dat het erom gaat dat je eenmaal met iemand een gesprek bent begonnen of andersom.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar al je telefooncontacten worden toch automatisch geladen in whatsapp? Of kan je daar onderscheid in maken?
Ik sla niet alle nummers in mijn telefoon op.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar al je telefooncontacten worden toch automatisch geladen in whatsapp? Of kan je daar onderscheid in maken?
Dus daarom zie ik jouw foto en status nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk geen foto en status meer voor iedereen zichtbaar en alleen voor mijn contacten. 80% van de mensen met wie ik bel hoef ik niet in Whatsapp.
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Xetran het volgende:
Hopen dat WA+ snel een update uitbrengt
Leuk, heeft WA+ mij ineens als 'online' gezet terwijl ik al twee maanden offline hoor te zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is al gebeurd.
Maar je moet gewoon de oude manier van status verbergen blijven gebruiken, dus die van WA+, niet de officiėle van whatsapp zelf. Want als je de officiėle gebruikt kan je ook geen statussen van anderen meer zien en met WA+ wel.
agenda beheren wordt in die post genoemd..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom raadselachtig? VOIP is toch aangekondigd door WhatsApp?
Hoe bedoel je? Is er sprake van dat het in de toekomst geld gaat kosten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef roos85 het volgende:
En WA is weer voor een jaar gratiez verlengd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Van iedereen van wie je het nummer hebt en die WhatsApp heeft, kun je de eventuele foto zien, de status en (tenzij ze het hebben uitgezet) de tijd waarop ze voor het laatst op WhatsApp waren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla niet alle nummers in mijn telefoon op.
Daarbij slaan anderen mij wellicht wel op, zonder dat ik ooit contact met ze heb en dan hoeven ze mijn foto niet te zien.
Ik heb nooit begrepen waarom je zonder toestemming mensen toe kunt voegen. Heb je bij MSN of Skype toch ook nooit gehad?
[...]
Oh had verwacht dat ik nu wel had moeten betalen en als FB het niet had overgenomen had ik, ondanks de verlenging, betaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Is er sprake van dat het in de toekomst geld gaat kosten?
Zie bovenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo elke keer bezig is met dat whatsapp gratis verlengd word. Who fucking cares. Ik heb 10 jaar vooruit betaald voor 6 euro ofzo. Jezus man als een dienst goed is dan betaal je toch gewoon lekker..
Maar ook Facebook is toch gratis?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh had verwacht dat ik nu wel had moeten betalen en als FB het niet had overgenomen had ik, ondanks de verlenging, betaald.
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?quote:[..]
Zie boven
Whatsapp-Instellingen-Account-Betalingsinformatiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook Facebook is toch gratis?
[..]
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?
Bij mij staat daar bij 'Service': Lifetime. Ik heb nooit iets betaald. Wat heb jij gekregen voor het geld dat je hebt betaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Whatsapp-Instellingen-Account-Betalingsinformatie
Schijnt dat in den beginne er versies op iOs zijn geweest die lifetime hebben gekregen. Ook nietvoor de app zelf betaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij mij staat daar bij 'Service': Lifetime. Ik heb nooit iets betaald. Wat heb jij gekregen voor het geld dat je hebt betaald?
Ja, klopt. Echter als FB ze niet had overgenomen had ik de ontwikkelaars wel een hart onder de riem gestoken door voor de app te betalen. Nu heb ik daar geen zin in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook Facebook is toch gratis?
Niks dusquote:[..]
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?
Ja, da's waar. Ik heb er destijds een keer vijf euro voor betaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Schijnt dat in den beginne er versies op iOs zijn geweest die lifetime hebben gekregen. Ook nietvoor de app zelf betaald?
Ik 70 cent. En als ik elk jaar iets moest betalen zou ik het ook doen. Maak er elke dag gebruik van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik heb er destijds een keer vijf euro voor betaald.
Ja, ik ook. Vind het een fijn programma.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik 70 cent. En als ik elk jaar iets moest betalen zou ik het ook doen. Maak er elke dag gebruik van.
Neeee, dat meen je niet!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie update van WhatsApp: je kunt nu via Settings -> Account -> Privacy bealen wie je last seen, je profielfoto en je status kunnen zien. Je kunt kiezen tussen iedereen, je contacten en niemand. Ik heb alles op 'mijn contacten' gezet.
quote:
Thanks, even proberenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef Mirel het volgende:
Gelijk daaronder heb je notification tones en daar kan je none kiezen. Mocht dat niet werken dan kan je default gebruiken en in je gewone Android settings notification geluiden uitzetten. Met default neemt Whatsapp dus je Android settings over.
twitter:Androidworld twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 17:27:41WhatsApp-update: notificaties voor groepsgesprekken uitschakelen http://t.co/Vxyol8Jh4H #Android #AW reageer retweet
och jee wat een horrorquote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
Die had ik in een update van een paar maanden geleden. Was inmiddels al weer verwijderd maar komt blijkbaar toch terug.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
De mijne.quote:
quote:
De Fauxinisme heeft toegeslagen op de servers van Whatsapp...quote:
De mijne.quote:
daar zit niemandquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Waar staat dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".quote:
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deeltquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".
Kan ook wat anders zijn natuurlijk, maar die laatste is wel een redelijk sterkte hint.
Dat mag ik aannemen ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deelt
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef St3fan het volgende:
Nachtmodus en meer komt naar WhatsApp...
Hier onthult een insider nieuwe functies
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doeHebben meer mensen dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |