agenda beheren wordt in die post genoemd..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom raadselachtig? VOIP is toch aangekondigd door WhatsApp?
Hoe bedoel je? Is er sprake van dat het in de toekomst geld gaat kosten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef roos85 het volgende:
En WA is weer voor een jaar gratiez verlengd
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik gebruik Whatsapp enorm veel met veel verschillende contacten, maar ken er niet een die daarover gaat janken. Volgens mij gebeurt dat echt alleen bij domme mensen.
Ik snap er ook niks van. Van iedereen van wie je het nummer hebt en die WhatsApp heeft, kun je de eventuele foto zien, de status en (tenzij ze het hebben uitgezet) de tijd waarop ze voor het laatst op WhatsApp waren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sla niet alle nummers in mijn telefoon op.
Daarbij slaan anderen mij wellicht wel op, zonder dat ik ooit contact met ze heb en dan hoeven ze mijn foto niet te zien.
Ik heb nooit begrepen waarom je zonder toestemming mensen toe kunt voegen. Heb je bij MSN of Skype toch ook nooit gehad?
[...]
Oh had verwacht dat ik nu wel had moeten betalen en als FB het niet had overgenomen had ik, ondanks de verlenging, betaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Is er sprake van dat het in de toekomst geld gaat kosten?
Zie bovenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:04 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo elke keer bezig is met dat whatsapp gratis verlengd word. Who fucking cares. Ik heb 10 jaar vooruit betaald voor 6 euro ofzo. Jezus man als een dienst goed is dan betaal je toch gewoon lekker..
Maar ook Facebook is toch gratis?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh had verwacht dat ik nu wel had moeten betalen en als FB het niet had overgenomen had ik, ondanks de verlenging, betaald.
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?quote:[..]
Zie boven
Whatsapp-Instellingen-Account-Betalingsinformatiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook Facebook is toch gratis?
[..]
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?
Bij mij staat daar bij 'Service': Lifetime. Ik heb nooit iets betaald. Wat heb jij gekregen voor het geld dat je hebt betaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Whatsapp-Instellingen-Account-Betalingsinformatie
Schijnt dat in den beginne er versies op iOs zijn geweest die lifetime hebben gekregen. Ook nietvoor de app zelf betaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij mij staat daar bij 'Service': Lifetime. Ik heb nooit iets betaald. Wat heb jij gekregen voor het geld dat je hebt betaald?
Ja, klopt. Echter als FB ze niet had overgenomen had ik de ontwikkelaars wel een hart onder de riem gestoken door voor de app te betalen. Nu heb ik daar geen zin in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ook Facebook is toch gratis?
Niks dusquote:[..]
Wat heb je dan betaald (ik bedoel niet het bedrag maar de 'grondslag' voor de betaling)?
Ja, da's waar. Ik heb er destijds een keer vijf euro voor betaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Schijnt dat in den beginne er versies op iOs zijn geweest die lifetime hebben gekregen. Ook nietvoor de app zelf betaald?
Ik 70 cent. En als ik elk jaar iets moest betalen zou ik het ook doen. Maak er elke dag gebruik van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik heb er destijds een keer vijf euro voor betaald.
Ja, ik ook. Vind het een fijn programma.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik 70 cent. En als ik elk jaar iets moest betalen zou ik het ook doen. Maak er elke dag gebruik van.
Neeee, dat meen je niet!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie update van WhatsApp: je kunt nu via Settings -> Account -> Privacy bealen wie je last seen, je profielfoto en je status kunnen zien. Je kunt kiezen tussen iedereen, je contacten en niemand. Ik heb alles op 'mijn contacten' gezet.
quote:
Thanks, even proberenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef Mirel het volgende:
Gelijk daaronder heb je notification tones en daar kan je none kiezen. Mocht dat niet werken dan kan je default gebruiken en in je gewone Android settings notification geluiden uitzetten. Met default neemt Whatsapp dus je Android settings over.
twitter:Androidworld twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 17:27:41WhatsApp-update: notificaties voor groepsgesprekken uitschakelen http://t.co/Vxyol8Jh4H #Android #AW reageer retweet
och jee wat een horrorquote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
Die had ik in een update van een paar maanden geleden. Was inmiddels al weer verwijderd maar komt blijkbaar toch terug.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
De mijne.quote:
quote:
De Fauxinisme heeft toegeslagen op de servers van Whatsapp...quote:
De mijne.quote:
daar zit niemandquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Waar staat dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".quote:
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deeltquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".
Kan ook wat anders zijn natuurlijk, maar die laatste is wel een redelijk sterkte hint.
Dat mag ik aannemen ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deelt
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef St3fan het volgende:
Nachtmodus en meer komt naar WhatsApp...
Hier onthult een insider nieuwe functies
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doeHebben meer mensen dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |