Ik 23. Geen idee trouwens, heb je wel een status?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe wijzig je je status bij Telegram? Ik heb inmiddels 1 contact bij Telegram
1 nog maar? Mijn telegram contactenlijst is vandaag flink aangevuld, ik kan bijna iedereen weer bereiken via telegram of viber.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe wijzig je je status bij Telegram? Ik heb inmiddels 1 contact bij Telegram
Ze hebben weer 800.000 nieuwe users, Telegram: https://twitter.com/telegram/status/436966238628372481quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:54 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
1 nog maar? Mijn telegram contactenlijst is vandaag flink aangevuld, ik kan bijna iedereen weer bereiken.
Jij hebt vast meer jongeren in je lijst staanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik 23. Geen idee trouwens, heb je wel een status?
Alleen heeft WA geen desktop of browser app. Werkt echt heerlijk met grammen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Net zoals Whatsapp, werkt ook heerlijk smooth
Maar helaas alleen op je telefoon, al zou het me niks verbazen als Facebook die tekortkoming gaat fixen onder druk van de concurrentie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
the horror..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nadat je Whatsapp- en Facebookaccounts gemerged zijn uiteraard
In 1995 vond ik de VHS ook heerlijk smoothquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat "Use Your Facebook Info" al in Whatsapp zit, maar dat voorspelt niet veel goeds:quote:
Verwijzing naar de overname?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
De Telegram posts kunnen voortaan in: DIG / Telegram instant messenger
Dan kunnen we het hier over WhatsApp hebben.
TT ook aangepast, heeft niets met WhatsApp te maken. Open voor suggesties!
Zat al een tijdje in de iOS Whatsapp client.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat "Use Your Facebook Info" al in Whatsapp zit, maar dat voorspelt niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Ik had het nog niet gezien. Ik ben sowieso altijd huiverig voor die koppelingen, maak liever een apart account aan voor een dienst, zoals bijvoorbeeld voor Spotify.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zat al een tijdje in de iOS Whatsapp client.
Omdat we schapen zijn die elkaar na-apen. Ik snap ook de hype van al die andere messenger niet echt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:58 schreef junkiexp het volgende:
En waarom zouden we opeens overgaan?
WA werkt echt heel goed.
Dat Telegram lijkt toch ook wel verdacht veel op WA, ik heb het verders niet echt gevolgd maar het lijkt met plagiaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Omdat we schapen zijn die elkaar na-apen. Ik snap ook de hype van al die andere messenger niet echt.
Er is iets beters en het is gratis. Waarom zou je in hemelsnaam NIET overgaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:58 schreef junkiexp het volgende:
En waarom zouden we opeens overgaan?
WA werkt echt heel goed.
het is allebei een messaging app, en gebruikt allebei de standaard Android thema. Dan lijkt het al snel op elkaar ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat Telegram lijkt toch ook wel verdacht veel op WA, ik heb het verders niet echt gevolgd maar het lijkt met plagiaat.
Omdat niet iedereen naar telegram over zal gaan.. Ik ga t beide gewoon nog gebruiken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is iets beters en het is gratis. Waarom zou je in hemelsnaam NIET overgaan?
1 euro per jaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is iets beters en het is gratis. Waarom zou je in hemelsnaam NIET overgaan?
Het schijnt sneller te zijn... Nou ik merk er niks vanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
1 euro per jaar.
En wat is er beter aan?
Dit lijkt wel echt teveel hoor, ik heb het beter bekeken maar zie eigenlijk geen verschil.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
het is allebei een messaging app, en gebruikt allebei de standaard Android thema. Dan lijkt het al snel op elkaar ja.
Wat zou er sneller moeten zijn?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het schijnt sneller te zijn... Nou ik merk er niks van
En veiliger, nou.. de meeste die nu overgaan door de overname hebben al een facebook account welke netjes gevuld is en door de NSA gelezen kan wordenLekker hypocriet.
Ja ik weet t niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zou er sneller moeten zijn?
Hooguit de berichten die sneller aankomen maar is echt mierenneuken.
Idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik weet t niet.
Misschien 'n seconde sneller, nou wauwToppie hoor.
Ik heb met Whatsapp toch regelmatig meegemaakt dat berichten pas uuuuren later aankwamen, dan heb je er niet zoveel aan om afspraken op korte termijn mee te maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat zou er sneller moeten zijn?
Hooguit de berichten die sneller aankomen maar is echt mierenneuken.
Ik nog nooit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met Whatsapp toch regelmatig meegemaakt dat berichten pas uuuuren later aankwamen, dan heb je er niet zoveel aan om afspraken op korte termijn mee te maken.
Oh daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb met Whatsapp toch regelmatig meegemaakt dat berichten pas uuuuren later aankwamen, dan heb je er niet zoveel aan om afspraken op korte termijn mee te maken.
GMTA.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Ja tenzij ze een storing hadden
En dan bel je toch even.. Als je hem niet ziet aankomen
het is idd een stuk sneller, maar het belangrijkste is dat het gewoon op je tablet en computer werkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het schijnt sneller te zijn... Nou ik merk er niks van
En veiliger, nou.. de meeste die nu overgaan door de overname hebben al een facebook account welke netjes gevuld is en door de NSA gelezen kan wordenLekker hypocriet.
Stuk sneller is overdreven, dat laatste wat je zegt is wel fijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
het is idd een stuk sneller, maar het belangrijkste is dat het gewoon op je tablet en computer werkt.
Die app op je pc is fijn jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
het is idd een stuk sneller, maar het belangrijkste is dat het gewoon op je tablet en computer werkt.
Op een gegeven moment moet je ook wel hè, als iedereen waar je mee 'chat' op Telegram zou zitten. Niet dat het nu al zover is trouwens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Omdat we schapen zijn die elkaar na-apen. Ik snap ook de hype van al die andere messenger niet echt.
Grappig, heb wel de nieuwste versie, maar nog niet die instellingenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:05 schreef Flitskikker het volgende:
Privacyinstellingen zijn er nu ook op Android:
[ afbeelding ]
Heb de koptekst al ingekort.
Dit zit alleen nog in de versie van de website, Google Play loopt altijd wat achter:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Grappig, heb wel de nieuwste versie, maar nog niet die instellingen
wie nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef Faux. het volgende:
Waarom heeft WA een hekel aan Windows Phone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |