Haha ben verslaafd aan whatsapp..wij hebben nog geen iOS8quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Haha jawel, maar hij moet nog even worden geüpdate, zodat hij niet meer crasht.
je was een beetje dom.....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Klonk het volgende:
Oww, wacht heb het zelf veroorzaakt
Landnummer en dan zonder nullen verder
Nee maar nu had ie pas gezien 😄quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
2 vinkjes betekent ook niet dat het bericht is gezien. Het betekent dat het bericht succesvol naar de telefoon is verstuurd.
Wat bedoel je? Offline als geen laatst gezien zien? Kan je gewoon mee appen, alleen hij/zij ziet jou laatst gezien ook niet zienquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Kun je overigens alleen met een contact praten en met andere zogenaamd offline zijn?
ik bedoel dat zijn laatst gezien 10.00u was te zien . Maar kan hij toch met een persoon appen? Terwijl hij 10.00u voor het laatst te zien was. Soort DM net als bij twitter.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef bjanaan het volgende:
Wat bedoel je? Offline als geen laatst gezien zien? Kan je gewoon mee appen, alleen hij/zij ziet jou laatst gezien ook niet zien
Bedankt voor je antwoord.👍quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:11 schreef Greys het volgende:
Nee dat kan niet.
Behalve als hij zijn hele Whatsapplijst heeft geblocked behalve die ene persoon. Geloof ik.
behalve wanneer er weer eens een storing is met het laatst gezien status.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik bedoel dat zijn laatst gezien 10.00u was te zien . Maar kan hij toch met een persoon appen? Terwijl hij 10.00u voor het laatst te zien was. Soort DM net als bij twitter.
Ja dan is het anders😊quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:06 schreef Nizno het volgende:
behalve wanneer er weer eens een storing is met het laatst gezien status.
Laatst ook met lief, beiden aan het appen en stonden beiden laatst gezien de vorige avond.
Never.quote:
Of het is gewoon weer de zoveelste hype waar mensen achteraan rennen en dan even vergeten dat WhatsApp ook zoiets ooit was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
In mijn omgeving zie ik steeds meer mensen WeChat gebruiken en ik moet zeggen dat dat ook mij goed bevalt.
WhatsApp lijkt lang niet zo innovatief te zijn.
Nee er zijn toch wel een aantal handige functies waar het WhatsApp aan ontbreekt, denk bv aan het deels gebruiken op je desktop of tablet via de browser of het gebruik van de Friends radar wat erg handig is als je een groep nieuwe mensen wil toevoegen (nieuwe klasgenoten bv).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of het is gewoon weer de zoveelste hype waar mensen achteraan rennen en dan even vergeten dat WhatsApp ook zoiets ooit was.
Maar wat is dan zo bijzonder dan mensen overstappen naar WeChat? Denken dat ze "veiliger" zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |