SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is het nieuwe Arabié.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoho, op fok is er nooit sprake van verkrachting. De dame heeft het altijd uitgelokt, of zelf gewild.
nou nou nouquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart is geen baas? Wat krijgen we nou lelijke bananenplukker.
Een bobster.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee we hebben ook een donkere Olympiėr.
Johannes Heeft Kaasstengelsquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele afkorting voor het schelden met kanker.
TR gemaakt.
Tielemans aan je pielemans, jawel net als Toots.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vette beat he.
Mijn favoriete teksten, dat is lastig ik denk:
Stoten stoten, lekker lekker stoten.
Blijf maar naar antwoorden gissen, dat heeft geen zin, net als in een zwembad vissen.
e.v.a.
Neem nog even een aspirine tegen de aankomende kater.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tielemans aan je pielemans, jawel net als Toots.
dm.fok.nl doet het goed bij begeerlijke dames in de club, kan ik uit praktijk vertellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens: tien alternatieven voor WhatsApp:
http://www.hongkiat.com/blog/whatsapp-alternatives/
Vrijdag weer in de koelkast, en dan gaan we GOUD winnen. En dan gaan we JUICHEN!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjinkie in de koelkast
Zoals?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
dm.fok.nl doet het goed bij begeerlijke dames in de club, kan ik uit praktijk vertellen.
Ze had stijl haar, en zwarte nagellak. Kwam ook nog uit Friesland. Zal dus wel een gothic of emo zijn, heerlijk man. Lekker buiten hangen met je zwartgeblakerde vrienden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze had stijl haar, en zwarte nagellak. Kwam ook nog uit Friesland. Zal dus wel een gothic of emo zijn, heerlijk man. Lekker buiten hangen met je zwartgeblakerde vrienden.
Wees niet bang, ridder Johannes zal je uit deze boze droom redden.quote:
Dan zie je iets zeer zeldzaams, namelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Als de instagram van alors ooit bekend wordt gaat dit forum in een complete meltdown.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Mani89 het volgende:
johannes_vermeer laatste bezoek: 6 dagen, 14 uur geleden.
Moet ik de politie bellen?
Mart heeft de mensheid onder zich, noem dat maar niets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Mart is geen baas want Mart heeft geen mensen onder zich. Mart heeft ook geen mensen boven zich. Mart is Mart.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wees niet bang, ridder Johannes zal je uit deze boze droom redden.
Een goede nacht kornuiten. Moge DJ Quicksilver over jullie waken.
Ameno.
Die gozer zit ook de hele tijd lollige comments bij mijn filmpjes te plaatsen, zal wel een permanente alcoholist zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een upload van ene TranceSuperWave, wat een bazenuser is dat.
Vooral dat filmpje van Aad die mede zwakzinnigen de tankbaan opstuurt raakt mij heel erg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gozer zit ook de hele tijd lollige comments bij mijn filmpjes te plaatsen, zal wel een permanente alcoholist zijn.
De laatste 10 minuten zijn zeker het terugkijken waardquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef Latert het volgende:
Heb ik een topshow gemist?
[spoiler][/spoiler]
Hm... dat is DeMart zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten zijn zeker het terugkijken waard
Een chanson van Paul de Leeuw, tranen gegarandeerd.quote:
Pff, was ik er bijna ingetrapt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een chanson van Paul de Leeuw, tranen gegarandeerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan moet ik zeker 3 topics terug ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het topic was wel goed.
Als je terugleest zou ik beginnen bij die foto van gelakte nagels.
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker 3 topics terug ofzo.
Heb je het over de NWS SC?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.
Ik keek net eerst in de NWS SC, blijkt de laatste post van Peunalot te zijn van 21:30quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.
is ie weer actueel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik keek net eerst in de NWS SC, blijkt de laatste post van Peunalot te zijn van 21:30
Sowieso.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Latert het volgende:
Ik wil geen namen noemen maar ik denk dat Corrie verzaakt heeft.
Karina was de hele dag al sjerry aan het nekken, dat is niet meer goed gekomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Latert het volgende:
Ik wil geen namen noemen maar ik denk dat Corrie verzaakt heeft.
Met een licht katertje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
Alsof Corrie niet dit topic als eerste leest als ze wakker wordt.
Johannes springt nu een gat in de lucht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Frank Evenblij
Over curling en het laatste nieuws over de Olympische Spelen
Nee hoor nu pasquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
Alsof Corrie niet dit topic als eerste leest als ze wakker wordt.
Johannes is nu niet rullevant. Curlingquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Johannes springt nu een gat in de lucht.
Dat was zo leuk toen die twee gingen curlingenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Johannes is nu niet rullevant. Curling![]()
http://bureausport.vara.n(...)fe1da931e0c8d599d814
Bingolijstje ligt klaar.
Of de column van Youp over de Winterspelen. O.a. ook over Curling (zelfde uitzendingquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was zo leuk toen die twee gingen curlingen
Van Youp ben ik niet zo een fanquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de column van Youp over de Winterspelen. O.a. ook over Curling (zelfde uitzending)
"Met zo'n bezem achter dat fluitketeltje aan."
Ik gun het die ouwe Rabonegerquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:51 schreef Elfletterig het volgende:
Kijkcijfers:
Pauw & Witteman: 810.000
RTL Late Night: 852.000
Groetjes, Ma Flodder. Daar is Huub het dus mee eens.quote:Beschouw mijn verhaal over de Noord/Zuidlijn, en ons verzet ertegen als een metafoor tegen al deze grands travaux; grote publieke werken, en te ambitieuze plannen waar een verstandig bestuur van een stad tijdig van zou moeten inzien, dat ze in deze tijd ongewenst en financieel onhaalbaar zijn." En over het programakkoord zelf: "Summier wordt gerept over de Ontwikkeling van de Zuidas, er staat niets over de nįdelen van de bouw van de nieuwe Zeesluis of de haalbaarheid een tweede passagiersterminal, In onze ogen is het project IJburg-2 overbodig als woningbouwlocatie, en financieel niet realistisch onderbouwd. Niets erover in het Program-akkoord. Noch over de financiėle consequenties van de hysterische wens om de Olympische Spelen naar Amsterdam te halen -om maar een paar te noemen van die leuke, ambitieuze, prestige-verhogende megalomane, geldverslindende, oncontroleerbare, onrendabele en dus loepzuivere financiėle debacles, waar dit College -althans volgens dit Program-Akkoord- niks van weten wil, maar toch mee geconfronteerd zal worden. Dames en heren, ik verzeker u: er knagen nog veel meer Noord/Zuidlijnen aan de fundamenten van deze stad."
50PLUS, gok ik zo. Hoe dan ook vast geen partij aan de rechterkant van het politieke spectrum. Die tornen te veel aan de publieke omroep.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor welke partij is die max dude lijstduwer?
Nee want curling.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
geeneens een centrale aflevering over oekraine? Jezus wat een idioten. dat is wereldnieuws wat daar as we speak gebeurt. stelletje
CDAquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor welke partij is die max dude lijstduwer?
Gelukkig, dat was sowieso al geen optie. Ik weiger op een partij te stemmen waar hij voor meedoet.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef alors het volgende:
Nou ik ben gezakt. Voelde het al aankomen, rijden ging wel goed maar bijzondere verrichtingen die altijd goed gaan faalden nu opeensEn bij het schakelen ging hij twee keer toen ik hem in zijn 3 wilde zetten per ongeluk in zijn 1, gebeurt me anders echt nooit
En verder vond hij dat ik twee keer had moeten remmen waar ik vond dat ik er nog wel langs kon (waarvan ik een nog wel begrijp maar die andere vond ik prima ingeschat, mijn instructeur die meereed ook). Ik reed sowieso wat vlotter dan normaal, geen idee waarom, maar het faalde dus.
Ze had hem een voorstel in natura moeten doen.quote:
Awwwwquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grifte en ik zullen een poging doen je dag te redden. Hij is op dit moment op eigen vervoer op weg naar het topic.
Gewoon op zijn versnellingspook gaan zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze had hem een voorstel in natura moeten doen.
De meeste van die vrouwen hebben ook zo'n dode blik de ogen. Alsof ze hun hele leven nog nooit één seconde hebben gelachen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef OProg het volgende:
Wat een toptafel. Zelfs een vrouw met een snor.
Die zit bij Humberto aan tafel.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat Zlata veilig thuis zit.
Bilboquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
http://instagram.com/p/kp1gNlta_3/
"Zeg het! Zeg het!"
#bossiegod.
Doe een blind gifje voor haar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helpen Jessica gifs of wil je iets anders?
Pelle en Titanic gifs doen me ook goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ohja die ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Doe een blind gifje voor haar.
Die andere man is zeker van de pers, die moet objectief blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
http://instagram.com/p/kp1gNlta_3/
"Zeg het! Zeg het!"
#bossiegod.
Nee laten we die Titanic achterwegen laten aub.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Pelle en Titanic gifs doen me ook goed.
Geertje de Vlieger niet kennen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die andere man is zeker van de pers, die moet objectief blijven.
Zie je ze weer vliegen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geertje de Vlieger niet kennen.
Tietanik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee laten we die Titanic achterwegen laten aub.
Mijn dag is ook verpest omdat Alors gefaald heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een oud topkeeper van onder andere Manchester United en Real Madrid.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie je ze weer vliegen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn dag is ook verpest omdat Alors gefaald heeft.
Zlata gifjes doen me goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje ik moest lachenquote:
Gewoon in het midden van het plein neer mikken en hopen dat het mee zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Hans van Baalen,.....................
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Hans van Baalen,.....................
*Pakt pen en papier.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Mijn dag is weer helemaal goed. Zelfs het verlies van Ajax doet me niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zlata?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit van gehoord. Waar moet ik haar van kennen?
Knap koppie wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zlata?
Knap koppie wel.
Ze moeten zich kapot schamen in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn dag is weer helemaal goed. Zelfs het verlies van Ajax doet me niks meer
Eens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze moeten zich kapot schamen in Amsterdam.
Eurovisie songfestival met die reusquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zlata?
Knap koppie wel.
heyquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smeets mag morgen de ploegenachtervolging aan elkaar praten.
ESFquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eurovisie songfestival met die reus
#DeMartelingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een uitzending zonder Smeets is een ware Marteling
Ik was een groot fan van Cezar, het Roemeense talent, ik heb daar mijn eerste tweets aan gewijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
Enige wat leuk is om te kijken naar de stemming wat voor randmogolen voor de camera verschijnen, en hoe de commentatoren wegkwijnen hoe verder Nederland zakt.
Had niet gedacht dat VBL-helden als jullie daar naar zouden kijken.
Ik heb zelfs Junior Songfestival gekeken. Voor Zlata.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
Enige wat leuk is om te kijken naar de stemming wat voor randmogolen voor de camera verschijnen, en hoe de commentatoren wegkwijnen hoe verder Nederland zakt.
We werden gedwongenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
En daarna mag hij linea recta het museum in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smeets mag morgen de ploegenachtervolging aan elkaar praten.
ESF met fok topicquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
IETS MAAAAIIII LAAAAAAAAAAAAIIFFFquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was een groot fan van Cezar, het Roemeense talent, ik heb daar mijn eerste tweets aan gewijd.
Hoi alorsquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
ESF met fok topicHet is alleen de laatste jaren alleen zo druk geworden dat je niet meer kunt lezen eigenlijk
Ik zou niet te hard juichen. Koos Postema, voorbij de 80, is nog steeds op TV.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
En daarna mag hij linea recta het museum in.
Het is net de 10 kilometer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
ESF met fok topicHet is alleen de laatste jaren alleen zo druk geworden dat je niet meer kunt lezen eigenlijk
Onbegrijpelijk dat hij niet won. Europa is een smakeloos continent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was een groot fan van Cezar, het Roemeense talent, ik heb daar mijn eerste tweets aan gewijd.
Komt elke dag klaar als hij de vlag van de EU ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als kind dacht ik ook dat heel de wereld wilde leven zo als wij in het Westen en alles deden om daar te komen.
Deze d66'er zit nog steeds in die gedachte.
Koken vind ik iets voor vrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb nog een lekkere zak tortillachips liggen. Maar ik heb helemaal geen trek, want ik heb ontzettend lekker gekookt vanavond. Gewoon twee keer opgeschept.
Daarom zijn alle topchefs mannen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Koken vind ik iets voor vrouwen.
En iedere keer weer genietenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor de 20ste keer vandaag zie ik dit filmpje.
Daar gaat Mart dik overheen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard juichen. Koos Postema, voorbij de 80, is nog steeds op TV.
Wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
Zou Sjoerd Sjoerdsma ooit de partijleider van D66 kunnen worden? Ik denk dat na het vertrek van Pechtold trouwens eerst die Kees Verhoeven aan de beurt is.
0-3.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dit voor het eerst.
Ja dat heb ik wel gezien. Ik keek met iemand die voor Ajax was, maar op een gegeven moment liep die weg.quote:
Alsof we allemaal introverte boeren zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef alors het volgende:
Vooroordelen over Friezen, dieskriemnaatie
Dat zijn vrouwen mannen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom zijn alle topchefs mannen.
Ze glimlachte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
Ik zie een niet geļnteresseerde moslima zitten.
Het interesseert de gemiddelde amerikaan geen ene moer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
In Amerika heeft bijna niemand dit filmpje gezien denk ik
Isaksson was dat wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof we allemaal introverte boeren zijn
Moslims zijn allemaal one-issue mensen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
quote:
Ik had even een scherpe mening.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het interesseert de gemiddelde amerikaan geen ene moer.
We gaan nu over naar Johannes
Ik zie een pleonasme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel grappig dat ze mekkeren over Amerikanen die denigrerend doen over schaatsen, om 1 minuut later denigrerend te gaan doen over curling...
Maakt niet uit. VARA heeft de subsidie voor 2014 weer binnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
Die 2e van rechts is wel een dominant typetje. Niet willen lachen tot de wedstrijd voorbij is, en dan onderuit gaan.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Sjinkie houdt ook van curling.
[ afbeelding ]
De mensen, ze liken Sjinkie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
CNBC word best goed bekeken denk ik, het is een soort RTLZ hequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
In Amerika heeft bijna niemand dit filmpje gezien denk ik
Hoi, heb je uit verdriet je mooie nagellak foto verwijderdquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
TV geniekJa omdat die wijven lekker zijn.
Zijn hoofd wekt irritaties op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn hoofd wekt irritaties op.
Knapste van de 4.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die 2e van rechts is wel een dominant typetje. Niet willen lachen tot de wedstrijd voorbij is, en dan onderuit gaan.
Dan weet je je publiek niet te bedienen.
jaquote:
alleen omdat ze een microfoon om hebben, in de hal hoor je het nauwelijksquote:
Nee dat had ik al eerder gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi, heb je uit verdriet je mooie nagellak foto verwijderd
Ze dragen dus schijnbaar een microfoon. Dione die in het stadion was hoorde het schreeuwen niet eens op de tribune.quote:
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat ik hem had opgeslagen
Daarom juist. Een glimlach had de zaal doen ontploffen. Er waren hordes Russische kozakken gekomen.quote:
Moslima komt nog, dus ik zou inschakelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik inschakelen of is het een flopshow?
Ja, iets rechts van het middenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Baszh het volgende:
Zag iemand daar curling op het schilderij?
Topshow dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moslima komt nog, dus ik zou inschakelen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze dragen dus schijnbaar een microfoon. Dione die in het stadion was hoorde het schreeuwen niet eens op de tribune.
Ik weet het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen omdat ze een microfoon om hebben, in de hal hoor je het nauwelijks
Ik heb haar net zien lachen. Dat moet een vergissing geweest zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Moslima kijkt wel heel sacherijnig![]()
Ga er dan niet zitten
Een mooi Fok! Team.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moeten we eens proberen om deze sport serieus op te pakken. Bij de mannen deden een paar Zweden mee die ludiek als studententeam waren begonnen.
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Een mooi Fok! Team.
De stap vanaf sjoelen is zo gemaakt.
Het sjoelen is het enige wat ze bindt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.
0-3 gaat voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat ik dit heb moeten missen.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het sjoelen is het enige wat ze bindt.
Helemaal niet slecht nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef rubbereend het volgende:
van de 9 wedstrijden, en ze waren helemaal niet zo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |