De meeste van die vrouwen hebben ook zo'n dode blik de ogen. Alsof ze hun hele leven nog nooit één seconde hebben gelachen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef OProg het volgende:
Wat een toptafel. Zelfs een vrouw met een snor.
Die zit bij Humberto aan tafel.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat Zlata veilig thuis zit.
Bilboquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
http://instagram.com/p/kp1gNlta_3/
"Zeg het! Zeg het!"
#bossiegod.
Doe een blind gifje voor haar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helpen Jessica gifs of wil je iets anders?
Pelle en Titanic gifs doen me ook goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ohja die ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Doe een blind gifje voor haar.
Die andere man is zeker van de pers, die moet objectief blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
http://instagram.com/p/kp1gNlta_3/
"Zeg het! Zeg het!"
#bossiegod.
Nee laten we die Titanic achterwegen laten aub.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Pelle en Titanic gifs doen me ook goed.
Geertje de Vlieger niet kennen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die andere man is zeker van de pers, die moet objectief blijven.
Zie je ze weer vliegen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geertje de Vlieger niet kennen.
Tietanik?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee laten we die Titanic achterwegen laten aub.
Mijn dag is ook verpest omdat Alors gefaald heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een oud topkeeper van onder andere Manchester United en Real Madrid.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie je ze weer vliegen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn dag is ook verpest omdat Alors gefaald heeft.
Zlata gifjes doen me goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje ik moest lachenquote:
Gewoon in het midden van het plein neer mikken en hopen dat het mee zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Hans van Baalen,.....................
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Hans van Baalen,.....................
*Pakt pen en papier.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Mijn dag is weer helemaal goed. Zelfs het verlies van Ajax doet me niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zlata?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit van gehoord. Waar moet ik haar van kennen?
Knap koppie wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zlata?
Knap koppie wel.
Ze moeten zich kapot schamen in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn dag is weer helemaal goed. Zelfs het verlies van Ajax doet me niks meer
Eens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze moeten zich kapot schamen in Amsterdam.
Eurovisie songfestival met die reusquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zlata?
Knap koppie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |