CDAquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor welke partij is die max dude lijstduwer?
Gelukkig, dat was sowieso al geen optie. Ik weiger op een partij te stemmen waar hij voor meedoet.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef alors het volgende:
Nou ik ben gezakt. Voelde het al aankomen, rijden ging wel goed maar bijzondere verrichtingen die altijd goed gaan faalden nu opeensEn bij het schakelen ging hij twee keer toen ik hem in zijn 3 wilde zetten per ongeluk in zijn 1, gebeurt me anders echt nooit
En verder vond hij dat ik twee keer had moeten remmen waar ik vond dat ik er nog wel langs kon (waarvan ik een nog wel begrijp maar die andere vond ik prima ingeschat, mijn instructeur die meereed ook). Ik reed sowieso wat vlotter dan normaal, geen idee waarom, maar het faalde dus.
Ze had hem een voorstel in natura moeten doen.quote:
Awwwwquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grifte en ik zullen een poging doen je dag te redden. Hij is op dit moment op eigen vervoer op weg naar het topic.
Gewoon op zijn versnellingspook gaan zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze had hem een voorstel in natura moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |