Ik zie een pleonasme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
Ik zie een niet geïnteresseerde moslima zitten.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel grappig dat ze mekkeren over Amerikanen die denigrerend doen over schaatsen, om 1 minuut later denigrerend te gaan doen over curling...
Maakt niet uit. VARA heeft de subsidie voor 2014 weer binnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
Ik zie een niet geïnteresseerde moslima zitten.
Die 2e van rechts is wel een dominant typetje. Niet willen lachen tot de wedstrijd voorbij is, en dan onderuit gaan.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Sjinkie houdt ook van curling.
[ afbeelding ]
De mensen, ze liken Sjinkie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
CNBC word best goed bekeken denk ik, het is een soort RTLZ hequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
In Amerika heeft bijna niemand dit filmpje gezien denk ik
Hoi, heb je uit verdriet je mooie nagellak foto verwijderdquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
TV geniekJa omdat die wijven lekker zijn.
Zijn hoofd wekt irritaties op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn hoofd wekt irritaties op.
Knapste van de 4.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die 2e van rechts is wel een dominant typetje. Niet willen lachen tot de wedstrijd voorbij is, en dan onderuit gaan.
Dan weet je je publiek niet te bedienen.
jaquote:
alleen omdat ze een microfoon om hebben, in de hal hoor je het nauwelijksquote:
Nee dat had ik al eerder gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi, heb je uit verdriet je mooie nagellak foto verwijderd
Ze dragen dus schijnbaar een microfoon. Dione die in het stadion was hoorde het schreeuwen niet eens op de tribune.quote:
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat ik hem had opgeslagen
Daarom juist. Een glimlach had de zaal doen ontploffen. Er waren hordes Russische kozakken gekomen.quote:
Moslima komt nog, dus ik zou inschakelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik inschakelen of is het een flopshow?
Ja, iets rechts van het middenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Baszh het volgende:
Zag iemand daar curling op het schilderij?
Topshow dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moslima komt nog, dus ik zou inschakelen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze dragen dus schijnbaar een microfoon. Dione die in het stadion was hoorde het schreeuwen niet eens op de tribune.
Ik weet het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen omdat ze een microfoon om hebben, in de hal hoor je het nauwelijks
Ik heb haar net zien lachen. Dat moet een vergissing geweest zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Moslima kijkt wel heel sacherijnig![]()
Ga er dan niet zitten
Een mooi Fok! Team.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moeten we eens proberen om deze sport serieus op te pakken. Bij de mannen deden een paar Zweden mee die ludiek als studententeam waren begonnen.
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Een mooi Fok! Team.
De stap vanaf sjoelen is zo gemaakt.
Het sjoelen is het enige wat ze bindt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.
0-3 gaat voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat ik dit heb moeten missen.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het sjoelen is het enige wat ze bindt.
Helemaal niet slecht nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef rubbereend het volgende:
van de 9 wedstrijden, en ze waren helemaal niet zo slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |