heyquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smeets mag morgen de ploegenachtervolging aan elkaar praten.
ESFquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eurovisie songfestival met die reus
#DeMartelingquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een uitzending zonder Smeets is een ware Marteling
Ik was een groot fan van Cezar, het Roemeense talent, ik heb daar mijn eerste tweets aan gewijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
Enige wat leuk is om te kijken naar de stemming wat voor randmogolen voor de camera verschijnen, en hoe de commentatoren wegkwijnen hoe verder Nederland zakt.
Had niet gedacht dat VBL-helden als jullie daar naar zouden kijken.
Ik heb zelfs Junior Songfestival gekeken. Voor Zlata.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
Enige wat leuk is om te kijken naar de stemming wat voor randmogolen voor de camera verschijnen, en hoe de commentatoren wegkwijnen hoe verder Nederland zakt.
We werden gedwongenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
En daarna mag hij linea recta het museum in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smeets mag morgen de ploegenachtervolging aan elkaar praten.
ESF met fok topicquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
ESF
IETS MAAAAIIII LAAAAAAAAAAAAIIFFFquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was een groot fan van Cezar, het Roemeense talent, ik heb daar mijn eerste tweets aan gewijd.
Hoi alorsquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
ESF met fok topicHet is alleen de laatste jaren alleen zo druk geworden dat je niet meer kunt lezen eigenlijk
Ik zou niet te hard juichen. Koos Postema, voorbij de 80, is nog steeds op TV.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
En daarna mag hij linea recta het museum in.
Het is net de 10 kilometer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
ESF met fok topicHet is alleen de laatste jaren alleen zo druk geworden dat je niet meer kunt lezen eigenlijk
Onbegrijpelijk dat hij niet won. Europa is een smakeloos continent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was een groot fan van Cezar, het Roemeense talent, ik heb daar mijn eerste tweets aan gewijd.
Komt elke dag klaar als hij de vlag van de EU ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als kind dacht ik ook dat heel de wereld wilde leven zo als wij in het Westen en alles deden om daar te komen.
Deze d66'er zit nog steeds in die gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |