Topshow dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moslima komt nog, dus ik zou inschakelen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze dragen dus schijnbaar een microfoon. Dione die in het stadion was hoorde het schreeuwen niet eens op de tribune.
Ik weet het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen omdat ze een microfoon om hebben, in de hal hoor je het nauwelijks
Ik heb haar net zien lachen. Dat moet een vergissing geweest zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Moslima kijkt wel heel sacherijnig![]()
Ga er dan niet zitten
Een mooi Fok! Team.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moeten we eens proberen om deze sport serieus op te pakken. Bij de mannen deden een paar Zweden mee die ludiek als studententeam waren begonnen.
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Een mooi Fok! Team.
De stap vanaf sjoelen is zo gemaakt.
Het sjoelen is het enige wat ze bindt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.
0-3 gaat voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat ik dit heb moeten missen.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het sjoelen is het enige wat ze bindt.
Helemaal niet slecht nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef rubbereend het volgende:
van de 9 wedstrijden, en ze waren helemaal niet zo slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |