Ze doen dat opstootje na tussen Lens en Mathijsen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet het echt niet hoor... maar ik zie geloof ik Johan Derksen er ook tussen springen?
Ja, dat is ook zo'n vechtersbaas, die staat stijf van de pep.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet het echt niet hoor... maar ik zie geloof ik Johan Derksen er ook tussen springen?
JohannesGod!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel allemaal dit doet mij echt heel veel.
Jullie krijgen allemaal saucijzentaart.
Dexidrine, waar jij ook op bent betrapt. Ouwe dopingzondaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo'n vechtersbaas, die staat stijf van de pep.
Had je het filmpje wat ik je had gestuurd nog gekeken?quote:
Nee, was het weer een filmpje van Herman?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je het filmpje wat ik je had gestuurd nog gekeken?
Die waarvan ik zei dat het één en al levenslessen waren?
Die poedelprijs neem ik met twee handjes in de lucht mee naar China, wat dat betreft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dexidrine, waar jij ook op bent betrapt. Ouwe dopingzondaar.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, was het weer een filmpje van Herman?
Ik sleur alors de plee in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De bus nadert het thuisfront weer. Er is nog altijd ruimte in de bus om na te praten.
Bedankt JohannesGod, wat een pareltje nee echtquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt jouw muziekstijl, en dan ook nog keiharde lyrics.
Ik wilde het plaatje er toch bij joh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je kan die tekst gewoon kopiëren.
Ik moest heel nodig plassenquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat nou een verkrachting () of zijn jullie van het freaky role-playing?
Ze zullen bij het RIAGG nog weken bezig zijn om alors nog enigzins op de been te krijgen, haha!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoho, op fok is er nooit sprake van verkrachting. De dame heeft het altijd uitgelokt, of zelf gewild.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vette beat he.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt JohannesGod, wat een pareltje nee echt
Ik houd het hierbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |