SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is het nieuwe Arabié.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoho, op fok is er nooit sprake van verkrachting. De dame heeft het altijd uitgelokt, of zelf gewild.
nou nou nouquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart is geen baas? Wat krijgen we nou lelijke bananenplukker.
Een bobster.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee we hebben ook een donkere Olympiër.
Johannes Heeft Kaasstengelsquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele afkorting voor het schelden met kanker.
TR gemaakt.
Tielemans aan je pielemans, jawel net als Toots.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vette beat he.
Mijn favoriete teksten, dat is lastig ik denk:
Stoten stoten, lekker lekker stoten.
Blijf maar naar antwoorden gissen, dat heeft geen zin, net als in een zwembad vissen.
e.v.a.
Neem nog even een aspirine tegen de aankomende kater.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tielemans aan je pielemans, jawel net als Toots.
dm.fok.nl doet het goed bij begeerlijke dames in de club, kan ik uit praktijk vertellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens: tien alternatieven voor WhatsApp:
http://www.hongkiat.com/blog/whatsapp-alternatives/
Vrijdag weer in de koelkast, en dan gaan we GOUD winnen. En dan gaan we JUICHEN!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjinkie in de koelkast
Zoals?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
dm.fok.nl doet het goed bij begeerlijke dames in de club, kan ik uit praktijk vertellen.
Ze had stijl haar, en zwarte nagellak. Kwam ook nog uit Friesland. Zal dus wel een gothic of emo zijn, heerlijk man. Lekker buiten hangen met je zwartgeblakerde vrienden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze had stijl haar, en zwarte nagellak. Kwam ook nog uit Friesland. Zal dus wel een gothic of emo zijn, heerlijk man. Lekker buiten hangen met je zwartgeblakerde vrienden.
Wees niet bang, ridder Johannes zal je uit deze boze droom redden.quote:
Dan zie je iets zeer zeldzaams, namelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Als de instagram van alors ooit bekend wordt gaat dit forum in een complete meltdown.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Mani89 het volgende:
johannes_vermeer laatste bezoek: 6 dagen, 14 uur geleden.
Moet ik de politie bellen?
Mart heeft de mensheid onder zich, noem dat maar niets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Mart is geen baas want Mart heeft geen mensen onder zich. Mart heeft ook geen mensen boven zich. Mart is Mart.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wees niet bang, ridder Johannes zal je uit deze boze droom redden.
Een goede nacht kornuiten. Moge DJ Quicksilver over jullie waken.
Ameno.
Die gozer zit ook de hele tijd lollige comments bij mijn filmpjes te plaatsen, zal wel een permanente alcoholist zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een upload van ene TranceSuperWave, wat een bazenuser is dat.
Vooral dat filmpje van Aad die mede zwakzinnigen de tankbaan opstuurt raakt mij heel erg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gozer zit ook de hele tijd lollige comments bij mijn filmpjes te plaatsen, zal wel een permanente alcoholist zijn.
De laatste 10 minuten zijn zeker het terugkijken waardquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef Latert het volgende:
Heb ik een topshow gemist?
[spoiler][/spoiler]
Hm... dat is DeMart zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten zijn zeker het terugkijken waard
Een chanson van Paul de Leeuw, tranen gegarandeerd.quote:
Pff, was ik er bijna ingetrapt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een chanson van Paul de Leeuw, tranen gegarandeerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan moet ik zeker 3 topics terug ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het topic was wel goed.
Als je terugleest zou ik beginnen bij die foto van gelakte nagels.
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker 3 topics terug ofzo.
Heb je het over de NWS SC?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.
Ik keek net eerst in de NWS SC, blijkt de laatste post van Peunalot te zijn van 21:30quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.
is ie weer actueel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik keek net eerst in de NWS SC, blijkt de laatste post van Peunalot te zijn van 21:30
Sowieso.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Latert het volgende:
Ik wil geen namen noemen maar ik denk dat Corrie verzaakt heeft.
Karina was de hele dag al sjerry aan het nekken, dat is niet meer goed gekomen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:46 schreef Latert het volgende:
Ik wil geen namen noemen maar ik denk dat Corrie verzaakt heeft.
Met een licht katertje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
Alsof Corrie niet dit topic als eerste leest als ze wakker wordt.
Johannes springt nu een gat in de lucht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Frank Evenblij
Over curling en het laatste nieuws over de Olympische Spelen
Nee hoor nu pasquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
Alsof Corrie niet dit topic als eerste leest als ze wakker wordt.
Johannes is nu niet rullevant. Curlingquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Johannes springt nu een gat in de lucht.
Dat was zo leuk toen die twee gingen curlingenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Johannes is nu niet rullevant. Curling![]()
http://bureausport.vara.n(...)fe1da931e0c8d599d814
Bingolijstje ligt klaar.
Of de column van Youp over de Winterspelen. O.a. ook over Curling (zelfde uitzendingquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was zo leuk toen die twee gingen curlingen
Van Youp ben ik niet zo een fanquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de column van Youp over de Winterspelen. O.a. ook over Curling (zelfde uitzending)
"Met zo'n bezem achter dat fluitketeltje aan."
Ik gun het die ouwe Rabonegerquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:51 schreef Elfletterig het volgende:
Kijkcijfers:
Pauw & Witteman: 810.000
RTL Late Night: 852.000
Groetjes, Ma Flodder. Daar is Huub het dus mee eens.quote:Beschouw mijn verhaal over de Noord/Zuidlijn, en ons verzet ertegen als een metafoor tegen al deze grands travaux; grote publieke werken, en te ambitieuze plannen waar een verstandig bestuur van een stad tijdig van zou moeten inzien, dat ze in deze tijd ongewenst en financieel onhaalbaar zijn." En over het programakkoord zelf: "Summier wordt gerept over de Ontwikkeling van de Zuidas, er staat niets over de nádelen van de bouw van de nieuwe Zeesluis of de haalbaarheid een tweede passagiersterminal, In onze ogen is het project IJburg-2 overbodig als woningbouwlocatie, en financieel niet realistisch onderbouwd. Niets erover in het Program-akkoord. Noch over de financiële consequenties van de hysterische wens om de Olympische Spelen naar Amsterdam te halen -om maar een paar te noemen van die leuke, ambitieuze, prestige-verhogende megalomane, geldverslindende, oncontroleerbare, onrendabele en dus loepzuivere financiële debacles, waar dit College -althans volgens dit Program-Akkoord- niks van weten wil, maar toch mee geconfronteerd zal worden. Dames en heren, ik verzeker u: er knagen nog veel meer Noord/Zuidlijnen aan de fundamenten van deze stad."
50PLUS, gok ik zo. Hoe dan ook vast geen partij aan de rechterkant van het politieke spectrum. Die tornen te veel aan de publieke omroep.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor welke partij is die max dude lijstduwer?
Nee want curling.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
geeneens een centrale aflevering over oekraine? Jezus wat een idioten. dat is wereldnieuws wat daar as we speak gebeurt. stelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |