SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is het nieuwe Arabié.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoho, op fok is er nooit sprake van verkrachting. De dame heeft het altijd uitgelokt, of zelf gewild.
nou nou nouquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart is geen baas? Wat krijgen we nou lelijke bananenplukker.
Een bobster.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee we hebben ook een donkere Olympiėr.
Johannes Heeft Kaasstengelsquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele afkorting voor het schelden met kanker.
TR gemaakt.
Tielemans aan je pielemans, jawel net als Toots.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vette beat he.
Mijn favoriete teksten, dat is lastig ik denk:
Stoten stoten, lekker lekker stoten.
Blijf maar naar antwoorden gissen, dat heeft geen zin, net als in een zwembad vissen.
e.v.a.
Neem nog even een aspirine tegen de aankomende kater.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tielemans aan je pielemans, jawel net als Toots.
dm.fok.nl doet het goed bij begeerlijke dames in de club, kan ik uit praktijk vertellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens: tien alternatieven voor WhatsApp:
http://www.hongkiat.com/blog/whatsapp-alternatives/
Vrijdag weer in de koelkast, en dan gaan we GOUD winnen. En dan gaan we JUICHEN!quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjinkie in de koelkast
Zoals?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
dm.fok.nl doet het goed bij begeerlijke dames in de club, kan ik uit praktijk vertellen.
Ze had stijl haar, en zwarte nagellak. Kwam ook nog uit Friesland. Zal dus wel een gothic of emo zijn, heerlijk man. Lekker buiten hangen met je zwartgeblakerde vrienden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze had stijl haar, en zwarte nagellak. Kwam ook nog uit Friesland. Zal dus wel een gothic of emo zijn, heerlijk man. Lekker buiten hangen met je zwartgeblakerde vrienden.
Wees niet bang, ridder Johannes zal je uit deze boze droom redden.quote:
Dan zie je iets zeer zeldzaams, namelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Als de instagram van alors ooit bekend wordt gaat dit forum in een complete meltdown.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Mani89 het volgende:
johannes_vermeer laatste bezoek: 6 dagen, 14 uur geleden.
Moet ik de politie bellen?
Mart heeft de mensheid onder zich, noem dat maar niets.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Mart is geen baas want Mart heeft geen mensen onder zich. Mart heeft ook geen mensen boven zich. Mart is Mart.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wees niet bang, ridder Johannes zal je uit deze boze droom redden.
Een goede nacht kornuiten. Moge DJ Quicksilver over jullie waken.
Ameno.
Die gozer zit ook de hele tijd lollige comments bij mijn filmpjes te plaatsen, zal wel een permanente alcoholist zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een upload van ene TranceSuperWave, wat een bazenuser is dat.
Vooral dat filmpje van Aad die mede zwakzinnigen de tankbaan opstuurt raakt mij heel erg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gozer zit ook de hele tijd lollige comments bij mijn filmpjes te plaatsen, zal wel een permanente alcoholist zijn.
De laatste 10 minuten zijn zeker het terugkijken waardquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef Latert het volgende:
Heb ik een topshow gemist?
[spoiler][/spoiler]
Hm... dat is DeMart zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten zijn zeker het terugkijken waard
Een chanson van Paul de Leeuw, tranen gegarandeerd.quote:
Pff, was ik er bijna ingetrapt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een chanson van Paul de Leeuw, tranen gegarandeerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan moet ik zeker 3 topics terug ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het topic was wel goed.
Als je terugleest zou ik beginnen bij die foto van gelakte nagels.
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker 3 topics terug ofzo.
Heb je het over de NWS SC?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.
Ik keek net eerst in de NWS SC, blijkt de laatste post van Peunalot te zijn van 21:30quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we blij als er al een half topic vol komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |