Ohwnee? slaat toch erg op jouw argumenten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Franklin deze situatie bedoelde met die uitspraak.
Ze doen hun werk, ze doen aan preventie, hoe verwacht je dat de politie aan preventie kan doen als ze niemand meer om hun ID mogen gaan vragen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Alles wat afwijkt = verdacht
TS doet niks verkeerd maar moet zichzelf toch verantwoorden over wat hij daar doet...en mensen juichen het nog toe ook. Wat is de volgende stap of de grens dan?
Stel dat je een armband met van die stekels (gothic shit) dan wil je iemand gaan verwonden want waarom doe je zoiets andersom? Omdat je het gewoon leuk vind....jaja...dat kunnen WIJ ons niet voorstellen dus laat je id maar even zien!
Ah, nu zie ik mijn fout in, dank je wel voor je verhelderende bijdrage.quote:
En jij liep op een plek waar normaal gezien niet veel mensen lopen op dat tijdstip, dat is dus verdacht dus vandaar dat je werd gevraagd om je ID.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:20 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee ze zeiden dat er s'avonds werd in gebroken in zijn algemeenheid, niet dat ze opzoek waren naar iemand met mijn omschrijving.
Ik ging niet rennen, en ben ondanks de adrenaline rustig en beleefd gebleven.
Wat helpt het vragen naar id met preventie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze doen hun werk, ze doen aan preventie, hoe verwacht je dat de politie aan preventie kan doen als ze niemand meer om hun ID mogen gaan vragen?
Weetikveel...dat is hun werkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze doen hun werk, ze doen aan preventie, hoe verwacht je dat de politie aan preventie kan doen als ze niemand meer om hun ID mogen gaan vragen?
Kom op dat is toch zo slap als een vaatdoek.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij liep op een plek waar normaal gezien niet veel mensen lopen op dat tijdstip, dat is dus verdacht dus vandaar dat je werd gevraagd om je ID.
Dit is wel een beetje hoe het is denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef teckna het volgende:
"Goedenacht agent, is er iets aan de hand?"
- "ja er zijn hier inbrekers actief en we willen graag even uitsluiten dat jij er een van bent"
"Nou ik kom net van vrienden, en ga naar huis, woon in die en die straat. Ben zeker niet van plan ergens in te breken hoor haha! Hier mn ID"
*Agent bestudeerd even je ID kaart.
- "Prettige avond!"
"u ook!"
Ik heb niet eens het idee dat deze agent je gegevens zou hebben opgeschreven maar dat het tonen alleen al aan gaf dat je gewoon eerlijk bent. Conflicten komen er zeker wanneer je ze opzoekt...
Heeft een agent het recht om je ID kaart op te vragen. Helaas wel. Maar dat is een heel andere discussie. Ik ben zelf een voorvechter voor privacy en ben tegen het misbruik van bevoegdheden door agenten. In dit geval had de agent in kwestie niet meteen voor ID kaart hoeven vragen maar ik vind het ook niet onredelijk dat ze dit doen binnen de wetgeving die hiervoor gesteld is.
Jouw soort is het ergstquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:23 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik mijn fout in, dank je wel voor je verhelderende bijdrage.
+1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef teckna het volgende:
- "ja er zijn hier inbrekers actief en we willen graag even uitsluiten dat jij er een van bent"
"Nou ik kom net van vrienden, en ga naar huis, woon in die en die straat. Ben zeker niet van plan ergens in te breken hoor haha! Hier mn ID"
- "Prettige avond!"
"u ook!"
Ik heb niet eens het idee dat deze agent je gegevens zou hebben opgeschreven maar dat het tonen alleen al aan gaf dat je gewoon eerlijk bent. Conflicten komen er zeker wanneer je ze opzoekt...
Heeft een agent het recht om je ID kaart op te vragen. Helaas wel. Maar dat is een heel andere discussie. Ik ben zelf een voorvechter voor privacy en ben tegen het misbruik van bevoegdheden door agenten. In dit geval had de agent in kwestie niet meteen voor ID kaart hoeven vragen maar ik vind het ook niet onredelijk dat ze dit doen binnen de wetgeving die hiervoor gesteld is.
Principeneukersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Kom op dat is toch zo slap als een vaatdoek.
Als ik rechts af ga ben ik verdacht van de rest gaat links.
en overdag lopen er zakkenrollers op straat, dus het hele idee gaat nergens over? ze mogen ten alle tijden jouw id vragen en de gegevens noteren?quote:
Stel voor je bent een inbreken en je loopt daar in het midden van de nacht, dan komt de politie en vraagt je ID en schrijft je naam op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Weetikveel...dat is hun werk
Ik heb geen zin om me te hoeven verantwoorden tegenover hun terwijl ik niks verkeer doe of wat tegen de wet is....fuck off, ik moet toch zelf weten waar ik loop.
Dan zou ik hebben gelogen, zo is het gesprek niet gegaan, het is veel meer gegaan zoals ik heb genoteerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef teckna het volgende:
- "Prettige avond!"
"u ook!"
Een beetje inbreker heeft natuurlijk een valse ID bij zich. Weg preventie, hallo politiestaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:28 schreef snakelady het volgende:
Stel voor je bent een inbreken en je loopt daar in het midden van de nacht, dan komt de politie en vraagt je ID en schrijft je naam op.
Dan zal je als inbreker weg gaan en het risico niet nemen.
En dat is nu preventie!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef teckna het volgende:
"Nou ik kom net van vrienden en ga naar huis, woon in die en die straat. Ben zeker niet van plan ergens in te breken hoor haha! Hier mn ID"
- "Prettige avond!"
"u ook!"
Heeft een agent het recht om je ID kaart op te vragen? Helaas wel. Maar dat is een heel andere discussie. Ik ben zelf een voorvechter voor privacy en ben tegen het misbruik van bevoegdheden door agenten. In dit geval had de agent in kwestie niet meteen voor ID kaart hoeven vragen maar ik vind het ook niet onredelijk dat ze dit doen binnen de wetgeving die hiervoor gesteld is.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje hoe het is denk ik.
Dus ik had moeten liegen?quote:
Voor mij ligt de grens op de manier waarop...als je echt verdacht bent en je echt op een plek bent waar je niks hebt te zoeken vind ik het begrijpelijk. Maar als je gewoon op straat loopt raar..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Stel voor je bent een inbreken en je loopt daar in het midden van de nacht, dan komt de politie en vraagt je ID en schrijft je naam op.
En dat is nu preventie!
Ik heb zat principes, maar niet op jouw manier, want aan zulke principes heb je niet zoveelquote:
Nee dan breek je gewoon in en laat je geen vinger afdruk, haar, en traceerbare voet afdrukken achter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is nu preventie!
Ook al waren ze niet op zoek naar niemand, je loopt daar rond op een plek waar normaal gezien op dat tijdstip geen mensen zijn, dat is al verdacht genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dan zou ik hebben gelogen, zo is het gesprek niet gegaan, het is veel meer gegaan zoals ik heb genoteerd.
Ze heeft het nooit over een specifieke dreiging gehad in dat gebied of dat ze naar iemand opzoek waren met mijn omschrijving.
Dat zijn geen principes dat is opportunisme.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb zat principes, maar niet op jouw manier, want aan zulke principes heb je niet zoveel
"Goedenacht agent, is er iets aan de hand?"quote:
Nee dat is niet verdacht genoeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook al waren ze niet op zoek naar niemand, je loopt daar rond op een plek waar normaal gezien op dat tijdstip geen mensen zijn, dat is al verdacht genoeg.
Het hele doel van preventie is het tegengaan van een strafbaar feit, als ze zo er voor kunnen zorgen dat er minder ingebroken gaat worden is dat toch alleen maar iets om toe te juichen?
Ik heb je niet verteld wat mijn principes zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dat zijn geen principes dat is opportunisme.
Zo ging het gesprek niet, die woorden of soortelijke heeft ze nooit in haar mond genomenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef very het volgende:
[..]
"Nou ik zoek graag de rust op, vind ik prettig. Ben zeker niet van plan ergens in te breken hoor haha! Hier mn ID"
- "Prettige avond!"
"u ook!"
jij snapt het hele idee van een principe niet he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb zat principes, maar niet op jouw manier, want aan zulke principes heb je niet zoveel
Misschien denk ik er anders over aangezien ik jaren lang op een industrietrein heb gewoond en ik ben daar denk ik wel zeker 5x gestopt door de politie midden in de nacht, ik heb dat nooit als een probleem ervaren of als een invasie op mijn privacy, aangezien de keren dat er ingebroken werd bij bedrijven ze er ook altijd heel snel bij waren en heel snel de daders te pakken hebben gekregen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Voor mij ligt de grens op de manier waarop...als je echt verdacht bent en je echt op een plek bent waar je niks hebt te zoeken vind ik het begrijpelijk. Maar als je gewoon op straat loopt raar..
However is het vrijheid argument, beetje in hetzelfde straatje als het "niks te verbergen"argument. Onderaan de streep is het in veel gevallen goed, maar nogal context afhankelijk.
Tja, ik had ook een gouden pot aan het einde van de regenboog kunnen vinden en kunnen dansen met de eenhoorns.quote:
Het was een hypothetisch voorbeeld hoe het ook gegaan had kunnen zijn als je rustig / de-escalerend handelt. Ik weet niet waar je vandaan kwam en waar je naartoe ging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dan zou ik hebben gelogen, zo is het gesprek niet gegaan, het is veel meer gegaan zoals ik heb genoteerd.
Ze heeft het nooit over een specifieke dreiging gehad in dat gebied of dat ze naar iemand opzoek waren met mijn omschrijving.
Volgens haar wel dus.quote:
En eventuele getuigen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee dan breek je gewoon in en laat je geen vinger afdruk, haar, en traceerbare voet afdrukken achter.
Wat ook had gekund:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef very het volgende:
"Nou ik zoek graag de rust op, vind ik prettig. Ben zeker niet van plan ergens in te breken hoor haha! Hier mn ID"
- "Prettige avond!"
"u ook!"
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ook had gekund:
- "Goedenavond meneer op fiets, ik ben een agente en heb doorgekregen dat hier in de buurt vaak wordt ingebroken. Heeft u iets verdachts gezien?"
- "Neen mevrouw, ik heb tijdens mijn nachtelijke fietsronde geen verdachte zaken waargenomen."
- "Geeft niks meneer, wilt u, wanneer u onverhoopt toch iets waarneemt, contact opnemen met Meld misdaad anoniem onder telefoonnummer 0800-7000?"
- "Wis en waarachtig, mevrouw!"
- "Prettige fietstocht verder en complimenten voor uw werkende verlichting!"
- "U succes met uw werk!"
- "Fijne avond!"
- "Fijne avond!"
Er zijn om 03:30 uur geen regenbogen, dus je liegtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tja, ik had ook een gouden pot aan het einde van de regenboog kunnen vinden en kunnen dansen met de eenhoorns.
Dat vergeet ik ook niet, ik heb niet mijn stem verheft of dreigende gebaren gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:40 schreef teckna het volgende:
[..]
Het was een hypothetisch voorbeeld hoe het ook gegaan had kunnen zijn als je rustig / de-escalerend handelt. Ik weet niet waar je vandaan kwam en waar je naartoe ging.
Vergeet niet dat die agenten ook niet weten met wie ze te maken hebben. Voor dezelfde geld ben jij wel een gewapende inbreker die hun ieder moment kan aanvallen om weg te komen. Zodra jij daar moeilijk begint te doen gaan ze helemaal op scherp. Omdat ze er vanuit moeten gaan dat de boel binnen een seconde kan escaleren.
Dit had ik kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ook had gekund:
- "Goedenavond meneer op fiets, ik ben een agente, hier is mijn ID. Ik heb doorgekregen dat hier in de buurt vaak wordt ingebroken. Heeft u iets verdachts gezien?"
- "Neen mevrouw, ik heb tijdens mijn nachtelijke fietsronde geen verdachte zaken waargenomen."
- "Geeft niks meneer, wilt u, wanneer u onverhoopt toch iets waarneemt, contact opnemen met Meld misdaad anoniem onder telefoonnummer 0800-7000?"
- "Fijne avond!"
- "Fijne avond!"
Klopt. Maar mevrouw de agent vraagt heus niet alleen om te pesten om zijn ID.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ook had gekund:
- "Goedenavond meneer op fiets, ik ben een agente, hier is mijn ID. Ik heb doorgekregen dat hier in de buurt vaak wordt ingebroken. Heeft u iets verdachts gezien?"
- "Fijne avond!"
- "Fijne avond!"
Dat valt wel mee hoor. Ik zag gewoon raakvlakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Och god, een bang meisje die de hele topic buiten de discussie om op zichzelf moet betrekken
Andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:44 schreef very het volgende:
[..]
Er zijn om 03:30 uur geen regenbogen, dus je liegt
Nou misschien komen hier ook wel meer mensen langs, daar heb ik geen idee van. Trouwens: hoe weet jij hoe verkrachters denken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Verkrachters zullen daar niet gaan staan. Ze zoeken een plek op waar vaker mensen voorbij komen maar de tijd tussen de passanten groter is.
Hierop zonder Godwin reageren is verdomd moeilijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef very het volgende:
Klopt. Maar mevrouw de agent vraagt heus niet alleen om te pesten om zijn ID.
Zij vond het dus blijkbaar nodig. En dan kan je daar wel tegenin gaan, maar dat ga je sowieso verliezen. Dus daarom in plaats van onnodig moeilijk doen en je gaan beroepen op je rechten is dan een beetje zielig, of je nou gelijk hebt of niet. Gewoon laten zien en weer verder...
Dus jij vind het slap als iemand voor zichzelf opkomt ook al is dat niet de makkelijkste weg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
Zij vond het dus blijkbaar nodig. En dan kan je daar wel tegenin gaan, maar dat ga je sowieso verliezen. Dus daarom in plaats van onnodig moeilijk doen en je gaan beroepen op je rechten is dan een beetje zielig, of je nou gelijk hebt of niet. Gewoon laten zien en weer verder...
Doe dan maar metquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hierop zonder Godwin reageren is verdomd moeilijk.
Hij is zelf een tijdje verkrachter geweest, en zat ook bij de verkrachters vereniging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou misschien komen hier ook wel meer mensen langs, daar heb ik geen idee van. Trouwens: hoe weet jij hoe verkrachters denken?
In dit specifieke geval wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dus jij vind het slap als iemand voor zichzelf opkomt ook al is dat niet de makkelijkste weg?
als je alleen die principes aanhangt die je goed uitkomen is dat opportunistisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb je niet verteld wat mijn principes zijn![]()
Wat is voor jezelf opkomen? Jij hebt er toch geen nadeel van als ze alleen kijken naar je id (niks noteren).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dus jij vind het slap als iemand voor zichzelf opkomt ook al is dat niet de makkelijkste weg?
Tja okey, dat is je goed recht, ben ik het niet mee eens.quote:
Tja hoe weet ik dat er niets genoteerd gaat worden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat is voor jezelf opkomen? Jij hebt er toch geen nadeel van als ze alleen kijken naar je id (niks noteren).
Ook dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Coen4d het volgende:
[..]
als je alleen die principes aanhangt die je goed uitkomen is dat opportunistisch.
JAWUHL OBERAUFSEHERIN, (geeft ID, klakt met hielen, arm in de lucht) HEIL HITLER!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
Tja uit eindelijk is alles wel terug te voeren naar opportunisme, maar de mate waarin verschild.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef very het volgende:
[..]
Ook dat heb ik niet gezegd![]()
Maar het ding met principes is, is dat ze wel degelijk vaak niet geheel belangeloos zijn.
Net als dat jouw principe in dit verhaal ook opportunistisch is.
Je begrijpt dat alles een concrete verdenking kan vormen? En dat je dus niets hebt aan het niet laten zien van je id, uiteindelijk zul je toch moeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, er moet een concrete verdenking zijn.
Zomaar om een legitimatie vragen is in strijd met het verdrag van Schengen. Het is dan namelijk een verkapte grenscontrole.
Ik vind dit eigenlijk wel grappig, maar ik durf er niet om te lachen omdat ik verkrachters best wel erg vind...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hij is zelf een tijdje verkrachter geweest, en zat ook bij de verkrachters vereniging.
Verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef Nat-Water het volgende:
Je gedroeg je blijkbaar verdacht, en je reactie heeft ook niet geholpen natuurlijk. En je mag er wel van uitgaan dat die agenten wel weten wat ze zeggen, en of dat rechtsgeldig is - ze moeten dit elke dag doen.
Verschilt met wat precies?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tja uit eindelijk is alles wel terug te voeren naar opportunisme, maar de mate waarin verschild.
soevereine mensequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Plantagehouder het volgende:
ts is een soeverein mens van vlees en bloed
Mate van egoïsme.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Coen4d het volgende:
Voorbeeld, een dief die jat is overduidelijk egoïstisch een pleonasme.
Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou misschien komen hier ook wel meer mensen langs, daar heb ik geen idee van. Trouwens: hoe weet jij hoe verkrachters denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.Ik ben bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een werkelijke verkrachter gaat geen risico's lopen dus je hoeft niet bang te zijn.quote:
ook flauwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dat zijn geen principes dat is opportunisme.
gewoon voor de grap hoor, bron?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:25 schreef JamFlava het volgende:
Weer zo'n bijdehand figuur die denkt slim te zijn.. Als jij in de nacht aan het rond fietsen bent zonder een reden te geven dan is dat een reden om te vragen om een id-kaart.
Beduidend minder en het had relevantie aan je argumentatie.quote:
Omdat ik het anders toch niet na kan vertellen bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Een werkelijke verkrachter gaat geen risico's lopen dus je hoeft niet bang te zijn.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Beduidend minder en het had relevantie aan je argumentatie.
Kom op ga ff weg met je verkrachting verhaal, het heeft totaal geen relevantie aan dit topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het anders toch niet na kan vertellen bedoel je?
Als je ook maar een tip aan de politie geeft, weet ik je te vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het anders toch niet na kan vertellen bedoel je?
Jij kan me niet verplichten on topic te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Wat jij wil, en nu terug on topic.
Dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Twiitch het volgende:
Volgende keer moeten ze gelijk de politiehond op je loslaten, pedant ventje.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef very het volgende:
[..]
Jij kan me niet verplichten on topic te gaan.
Ik ken mijn rechten
Jij kan met niet verplichten te doen wat ik niet laten kan.quote:
Mag ik hieruit opmaken dat je het fascisme aanhangt?quote:
Jij die uiteindelijk zwicht voor de politie is wel interessant, wou je zeggen? Ze kunnen je tot niks verplichten tenzij ze je aanhouden. Je had gewoon moeten vragen of je weg mag gaan en anders of ze je aanhouden. Als ze je niet aanhouden en jij hindert ze niet in hun werk dan kunnen ze jou ook niet vasthouden of dingen verplichten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Kom op ga ff weg met je verkrachting verhaal, het heeft totaal geen relevantie aan dit topic.
Tja daar dachten de agenten anders over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij die uiteindelijk zwicht voor de politie is wel interessant, wou je zeggen? Ze kunnen je tot niks verplichten tenzij ze je aanhouden. Je had gewoon moeten vragen of je weg mag gaan en anders of ze je aanhouden. Als ze je niet aanhouden en jij hindert ze niet in hun werk dan kunnen ze jou ook niet vasthouden of dingen verplichten.
maak je eigen topic vol gejank over verkrachtingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij die uiteindelijk zwicht voor de politie is wel interessant, wou je zeggen?
Tuurlijk kunnen ze daar anders over denken maar dan zullen ze je toch eerst moeten aanhouden en daar moeten ze dan een goede verklaring voor hebben. Naast dat ze dan ook papierwerk mogen invullen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tja daar dachten de agenten anders over.
En of het interesant is of niet doet niet ter zake, als jij een discussie wilt over verkrachting dan kan dat als je daarvoor je eigen topic opent.
Houd je bek man. Loser.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
maak je eigen topic vol gejank over verkrachtingen.
Ik heb het dan natuurlijk wel over fietsen. Ik snap dat er mensen zijn die dan 's nachts even een rondje gaan lopen met hun hond. (Een rede voor mij om geen hond te nemen, laat me slapen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef John5 het volgende:
[..]
Whuh? Ik wandel vrij vaak, vooral in de zomer, 's nachts door de stad. Daar is verder niks mafs aan en maakt je al zeker niet meteen verdachte.
prima, dat je reageert, en je reactie over vragen of ik weg mag was voor een deel bijdragend aan de discussie dank je wel daarvoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze daar anders over denken maar dan zullen ze je toch eerst moeten aanhouden en daar moeten ze dan een goede verklaring voor hebben. Naast dat ze dan ook papierwerk mogen invullen.
Maar als jij geen behoefte hebt aan mensen die in jouw topic reageren, maak dan geen topic aan.
Dat realiseer ik me ja. Ik zou wel een klacht indienen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je begrijpt dat alles een concrete verdenking kan vormen? En dat je dus niets hebt aan het niet laten zien van je id, uiteindelijk zul je toch moeten.
Nee, mensen die het fatsoen niet hebben om zich gewoon te gedragen zou men keihard moeten aanpakken. Beetje op je strepen willen staan............. Triest figuur ben je dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je het fascisme aanhangt?
hoezo, ik heb mij gewoon beschaafd gedragen, waarom zou iemand niet op zijn strepen mogen staan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, mensen die het fatsoen niet hebben om zich gewoon te gedragen zou men keihard moeten aanpakken. Beetje op je strepen willen staan............. Triest figuur ben je dan.
Jouw situatie deed me gewoon denken aan een situatie die betrekking heeft op mezelf, vandaar mijn post. En tja... daar verschillen wij dan over van mening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Coen4d het volgende:
[..]
prima, dat je reageert, en je reactie over vragen of ik weg mag was voor een deel bijdragend aan de discussie dank je wel daarvoor.
Alleen het verkrachting ding had in mijn mening zijn loop wel gehad.
Beetje respect naar agenten die hun werk uitvoeren lijkt me normaal, wat ik niet normaal vind is wanneer je op een doordeweekse winternacht doelloos aan het rondhangen bent in een buurt en je dan nog gaat afvragen waarom agenten naar je ID vragen. Mijn conclusie: TS is een autist die zich niet weet te gedragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Coen4d het volgende:
[..]
hoezo, ik heb mij gewoon beschaafd gedragen, waarom zou iemand niet op zijn strepen mogen staan?
Waarom mocht die agente het dan niet van jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Coen4d het volgende:
waarom zou iemand niet op zijn strepen mogen staan?
Ik heb je verhaal ook gewoon zijn loop laten gaan, maar heb het afgekapt toen het nutteloos werd in de discussie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jouw situatie deed me gewoon denken aan een situatie die betrekking heeft op mezelf, vandaar mijn post. En tja... daar verschillen wij dan over van mening.
Hoezo heb ik mij niet gedragen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje respect naar agenten die hun werk uitvoeren lijkt me normaal, wat ik niet normaal vind is wanneer je op een doordeweekse winternacht doelloos aan het rondhangen bent in een buurt en je dan nog gaat afvragen waarom agenten naar je ID vragen. Mijn conclusie: TS is een autist die zich niet weet te gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |