Wat is voor jezelf opkomen? Jij hebt er toch geen nadeel van als ze alleen kijken naar je id (niks noteren).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dus jij vind het slap als iemand voor zichzelf opkomt ook al is dat niet de makkelijkste weg?
Tja okey, dat is je goed recht, ben ik het niet mee eens.quote:
Tja hoe weet ik dat er niets genoteerd gaat worden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat is voor jezelf opkomen? Jij hebt er toch geen nadeel van als ze alleen kijken naar je id (niks noteren).
Ook dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Coen4d het volgende:
[..]
als je alleen die principes aanhangt die je goed uitkomen is dat opportunistisch.
JAWUHL OBERAUFSEHERIN, (geeft ID, klakt met hielen, arm in de lucht) HEIL HITLER!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
Klopt. Maar mevrouw de agent vraagt heus niet alleen om te pesten om zijn ID.
Zij vond het dus blijkbaar nodig. En dan kan je daar wel tegenin gaan, maar dat ga je sowieso verliezen. Dus daarom in plaats van onnodig moeilijk doen en je gaan beroepen op je rechten is dan een beetje zielig, of je nou gelijk hebt of niet. Gewoon laten zien en weer verder...
Tja uit eindelijk is alles wel terug te voeren naar opportunisme, maar de mate waarin verschild.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef very het volgende:
[..]
Ook dat heb ik niet gezegd![]()
Maar het ding met principes is, is dat ze wel degelijk vaak niet geheel belangeloos zijn.
Net als dat jouw principe in dit verhaal ook opportunistisch is.
Je begrijpt dat alles een concrete verdenking kan vormen? En dat je dus niets hebt aan het niet laten zien van je id, uiteindelijk zul je toch moeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, er moet een concrete verdenking zijn.
Zomaar om een legitimatie vragen is in strijd met het verdrag van Schengen. Het is dan namelijk een verkapte grenscontrole.
Ik vind dit eigenlijk wel grappig, maar ik durf er niet om te lachen omdat ik verkrachters best wel erg vind...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hij is zelf een tijdje verkrachter geweest, en zat ook bij de verkrachters vereniging.
Verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef Nat-Water het volgende:
Je gedroeg je blijkbaar verdacht, en je reactie heeft ook niet geholpen natuurlijk. En je mag er wel van uitgaan dat die agenten wel weten wat ze zeggen, en of dat rechtsgeldig is - ze moeten dit elke dag doen.
Verschilt met wat precies?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tja uit eindelijk is alles wel terug te voeren naar opportunisme, maar de mate waarin verschild.
soevereine mensequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Plantagehouder het volgende:
ts is een soeverein mens van vlees en bloed
Mate van egoïsme.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Coen4d het volgende:
Voorbeeld, een dief die jat is overduidelijk egoïstisch een pleonasme.
Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou misschien komen hier ook wel meer mensen langs, daar heb ik geen idee van. Trouwens: hoe weet jij hoe verkrachters denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.Ik ben bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een werkelijke verkrachter gaat geen risico's lopen dus je hoeft niet bang te zijn.quote:
ook flauwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dat zijn geen principes dat is opportunisme.
gewoon voor de grap hoor, bron?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:25 schreef JamFlava het volgende:
Weer zo'n bijdehand figuur die denkt slim te zijn.. Als jij in de nacht aan het rond fietsen bent zonder een reden te geven dan is dat een reden om te vragen om een id-kaart.
Beduidend minder en het had relevantie aan je argumentatie.quote:
Omdat ik het anders toch niet na kan vertellen bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Een werkelijke verkrachter gaat geen risico's lopen dus je hoeft niet bang te zijn.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:18 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Beduidend minder en het had relevantie aan je argumentatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |