Ja ik heb het mij zelf niet makkelijk gemaakt, ik d8 de wet te kennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ieder persoon is geacht de wet te kennen, en natuurlijk is het vrijwel niet mogelijk alle wetten te kennen maar je bent het wel geacht te kennen.
Buiten dat ben je wel verdacht als je zonder rede om 03:30 buiten aan het fietsen bent. Mensen die op dat tijdstip 's nachts fietsen zijn zatte mensen na een avondje stappen of inbrekers.
Dat je dan je id ook niet wil laten zien is gewoon dom en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.
Whuh? Ik wandel vrij vaak, vooral in de zomer, 's nachts door de stad. Daar is verder niks mafs aan en maakt je al zeker niet meteen verdachte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef DrSnuggle het volgende:
Buiten dat ben je wel verdacht als je zonder rede om 03:30 buiten aan het fietsen bent. Mensen die op dat tijdstip 's nachts fietsen zijn zatte mensen na een avondje stappen of inbrekers.
Ja, zij reed op grote weg ik was redelijk ver weg van haar en had verscheidende vlucht routes tot mijn beschikking waar je met een bus niet kan komen.quote:
Was geen wijk, was tussen een winkelcentrum en station.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
TS zegt zelf dat het gesprek niet exact zo ging als hij typte, en dat zijn geheugen niet heel goed is met gesprekken. Maar je zoekt alleen maar openingen. De strekking blijft hetzelfde.
[..]
Verdacht en illegaal zijn verschillende dingen. Het is domweg niet gebruikelijk om een beetje om 3:30 rond te hangen in een wijk. (Als het geen stapavond / uitgaansgebied is.)
foutieve conclusie ik leef zonder staats steun, behalve dan dat ik zorg geld krijg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Twiitch het volgende:
Tevens werkt die agent om jouw uitkering/wajong te betalen.
Ik ga er even vanuit dat je niks doet aangezien je op dinsdagochtend om half 4 nog op straat hangt.
Net alsof de precieze locatie uitmaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Was geen wijk, was tussen een winkelcentrum en station.
Waarom ga jij naar een politiebusje die redelijk ver weg was? Je had ook gewoon normaal je weg kunnen vervolgen. Misschien voelde de agente zich door jou geïntimideerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ja, zij reed op grote weg ik was redelijk ver weg van haar en had verscheidende vlucht routes tot mijn beschikking waar je met een bus niet kan komen.
Omdat ik haar dan niet zou kruisen en dus verdacht over zou komen, het was duidelijk dat ze voor mij stopte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom ga jij naar een politiebusje die redelijk ver weg was? Je had ook gewoon normaal je weg kunnen vervolgen. Misschien voelde de agente zich door jou geïntimideerd.
Ik heb er totaal geen probleem mee dat er rond dat tijdstip politie op de been is, in tegendeel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou willen dat er politie was als ik 's avonds naar huis fiets. Ik moet over een lang donker fietspad waar (hopelijk) helemaal niemand is.
Vrouwen die in elk donker hoekje een verkrachter verwachtenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou willen dat er politie was als ik 's avonds naar huis fiets. Ik moet over een lang donker fietspad waar (hopelijk) helemaal niemand is.
En geen ruggengraat in mijn mening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
Als je gewoon meteen je ID kaart had laten zien had je geen gezeik.
Ik bedoel meer dat ik me veiliger zou voelen omdat het nogal eng is daar en ik er in m'n eentje langs moet fietsen omdat niemand anders die kant op gaatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen probleem mee dat er rond dat tijdstip politie op de been is, in tegendeel.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef TUFKAL het volgende:
De agente niet je bed in kunnen lullen
Ik verwacht niet in ieder hoekje een verkrachter, maar als ik er een tegenkom weet ik wel zeker dat niemand me hoort schreeuwen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vrouwen die in elk donker hoekje een verkrachter verwachten
Nee, er moet een concrete verdenking zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Preventie kan een geldige reden zijn, heel veel kan een geldige reden zijn. Dat is wat ik probeer te zeggen.
Dusss, omdat je meewerkt heb je geen ruggengraat? Als iemand iets aan je vraagt, hou jij je kaken stijf op elkaar? Je zal niet toegeven?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Coen4d het volgende:
[..]
En geen ruggengraat in mijn mening.
Als ik het onredelijk vind wel ja, uiteindelijk het ik wel toegegeven onder dreiging van handtastelijkheid en arrestatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Dusss, omdat je meewerkt heb je geen ruggengraat? Als iemand iets aan je vraagt, hou jij je kaken stijf op elkaar? Je zal niet toegeven?
De volgende keer ben ik daar!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
't klinkt wel heel erg als het recht in eigen hand nemen, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Als ik het onredelijk vind wel ja.
Hmm, ik heb rechten toegedeeld gekregen, daar kom ik voor op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
't klinkt wel heel erg als het recht in eigen hand nemen, vind je ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |