Ik heb je niet verteld wat mijn principes zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dat zijn geen principes dat is opportunisme.
Zo ging het gesprek niet, die woorden of soortelijke heeft ze nooit in haar mond genomenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef very het volgende:
[..]
"Goedenacht agent, is er iets aan de hand?"
- "ja er zijn hier inbrekers actief en we willen graag even uitsluiten dat jij er een van bent"
"Nou ik zoek graag de rust op, vind ik prettig. Ben zeker niet van plan ergens in te breken hoor haha! Hier mn ID"
*Agent bestudeerd even je ID kaart.
- "Prettige avond!"
"u ook!"
jij snapt het hele idee van een principe niet he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb zat principes, maar niet op jouw manier, want aan zulke principes heb je niet zoveel
Misschien denk ik er anders over aangezien ik jaren lang op een industrietrein heb gewoond en ik ben daar denk ik wel zeker 5x gestopt door de politie midden in de nacht, ik heb dat nooit als een probleem ervaren of als een invasie op mijn privacy, aangezien de keren dat er ingebroken werd bij bedrijven ze er ook altijd heel snel bij waren en heel snel de daders te pakken hebben gekregen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Voor mij ligt de grens op de manier waarop...als je echt verdacht bent en je echt op een plek bent waar je niks hebt te zoeken vind ik het begrijpelijk. Maar als je gewoon op straat loopt raar..
However is het vrijheid argument, beetje in hetzelfde straatje als het "niks te verbergen"argument. Onderaan de streep is het in veel gevallen goed, maar nogal context afhankelijk.
Tja, ik had ook een gouden pot aan het einde van de regenboog kunnen vinden en kunnen dansen met de eenhoorns.quote:
Het was een hypothetisch voorbeeld hoe het ook gegaan had kunnen zijn als je rustig / de-escalerend handelt. Ik weet niet waar je vandaan kwam en waar je naartoe ging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dan zou ik hebben gelogen, zo is het gesprek niet gegaan, het is veel meer gegaan zoals ik heb genoteerd.
Ze heeft het nooit over een specifieke dreiging gehad in dat gebied of dat ze naar iemand opzoek waren met mijn omschrijving.
Volgens haar wel dus.quote:
En eventuele getuigen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee dan breek je gewoon in en laat je geen vinger afdruk, haar, en traceerbare voet afdrukken achter.
Wat ook had gekund:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef very het volgende:
"Goedenacht agent, is er iets aan de hand?"
- "ja er zijn hier inbrekers actief en we willen graag even uitsluiten dat jij er een van bent"
"Nou ik zoek graag de rust op, vind ik prettig. Ben zeker niet van plan ergens in te breken hoor haha! Hier mn ID"
*Agent bestudeerd even je ID kaart.
- "Prettige avond!"
"u ook!"
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ook had gekund:
- "Goedenavond meneer op fiets, ik ben een agente en heb doorgekregen dat hier in de buurt vaak wordt ingebroken. Heeft u iets verdachts gezien?"
- "Neen mevrouw, ik heb tijdens mijn nachtelijke fietsronde geen verdachte zaken waargenomen."
- "Geeft niks meneer, wilt u, wanneer u onverhoopt toch iets waarneemt, contact opnemen met Meld misdaad anoniem onder telefoonnummer 0800-7000?"
- "Wis en waarachtig, mevrouw!"
- "Prettige fietstocht verder en complimenten voor uw werkende verlichting!"
- "U succes met uw werk!"
- "Fijne avond!"
- "Fijne avond!"
Er zijn om 03:30 uur geen regenbogen, dus je liegtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tja, ik had ook een gouden pot aan het einde van de regenboog kunnen vinden en kunnen dansen met de eenhoorns.
Dat vergeet ik ook niet, ik heb niet mijn stem verheft of dreigende gebaren gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:40 schreef teckna het volgende:
[..]
Het was een hypothetisch voorbeeld hoe het ook gegaan had kunnen zijn als je rustig / de-escalerend handelt. Ik weet niet waar je vandaan kwam en waar je naartoe ging.
Vergeet niet dat die agenten ook niet weten met wie ze te maken hebben. Voor dezelfde geld ben jij wel een gewapende inbreker die hun ieder moment kan aanvallen om weg te komen. Zodra jij daar moeilijk begint te doen gaan ze helemaal op scherp. Omdat ze er vanuit moeten gaan dat de boel binnen een seconde kan escaleren.
Dit had ik kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ook had gekund:
- "Goedenavond meneer op fiets, ik ben een agente, hier is mijn ID. Ik heb doorgekregen dat hier in de buurt vaak wordt ingebroken. Heeft u iets verdachts gezien?"
- "Neen mevrouw, ik heb tijdens mijn nachtelijke fietsronde geen verdachte zaken waargenomen."
- "Geeft niks meneer, wilt u, wanneer u onverhoopt toch iets waarneemt, contact opnemen met Meld misdaad anoniem onder telefoonnummer 0800-7000?"
- "Fijne avond!"
- "Fijne avond!"
Klopt. Maar mevrouw de agent vraagt heus niet alleen om te pesten om zijn ID.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat ook had gekund:
- "Goedenavond meneer op fiets, ik ben een agente, hier is mijn ID. Ik heb doorgekregen dat hier in de buurt vaak wordt ingebroken. Heeft u iets verdachts gezien?"
- "Fijne avond!"
- "Fijne avond!"
Dat valt wel mee hoor. Ik zag gewoon raakvlakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Och god, een bang meisje die de hele topic buiten de discussie om op zichzelf moet betrekken
Andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:44 schreef very het volgende:
[..]
Er zijn om 03:30 uur geen regenbogen, dus je liegt
Nou misschien komen hier ook wel meer mensen langs, daar heb ik geen idee van. Trouwens: hoe weet jij hoe verkrachters denken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Verkrachters zullen daar niet gaan staan. Ze zoeken een plek op waar vaker mensen voorbij komen maar de tijd tussen de passanten groter is.
Hierop zonder Godwin reageren is verdomd moeilijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef very het volgende:
Klopt. Maar mevrouw de agent vraagt heus niet alleen om te pesten om zijn ID.
Zij vond het dus blijkbaar nodig. En dan kan je daar wel tegenin gaan, maar dat ga je sowieso verliezen. Dus daarom in plaats van onnodig moeilijk doen en je gaan beroepen op je rechten is dan een beetje zielig, of je nou gelijk hebt of niet. Gewoon laten zien en weer verder...
Dus jij vind het slap als iemand voor zichzelf opkomt ook al is dat niet de makkelijkste weg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
Klopt. Maar mevrouw de agent vraagt heus niet alleen om te pesten om zijn ID.
Zij vond het dus blijkbaar nodig. En dan kan je daar wel tegenin gaan, maar dat ga je sowieso verliezen. Dus daarom in plaats van onnodig moeilijk doen en je gaan beroepen op je rechten is dan een beetje zielig, of je nou gelijk hebt of niet. Gewoon laten zien en weer verder...
Doe dan maar metquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hierop zonder Godwin reageren is verdomd moeilijk.
Hij is zelf een tijdje verkrachter geweest, en zat ook bij de verkrachters vereniging.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou misschien komen hier ook wel meer mensen langs, daar heb ik geen idee van. Trouwens: hoe weet jij hoe verkrachters denken?
In dit specifieke geval wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:47 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dus jij vind het slap als iemand voor zichzelf opkomt ook al is dat niet de makkelijkste weg?
als je alleen die principes aanhangt die je goed uitkomen is dat opportunistisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb je niet verteld wat mijn principes zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |