Kom op ga ff weg met je verkrachting verhaal, het heeft totaal geen relevantie aan dit topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het anders toch niet na kan vertellen bedoel je?
Als je ook maar een tip aan de politie geeft, weet ik je te vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het anders toch niet na kan vertellen bedoel je?
Jij kan me niet verplichten on topic te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Wat jij wil, en nu terug on topic.
Dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Twiitch het volgende:
Volgende keer moeten ze gelijk de politiehond op je loslaten, pedant ventje.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef very het volgende:
[..]
Jij kan me niet verplichten on topic te gaan.
Ik ken mijn rechten
Jij kan met niet verplichten te doen wat ik niet laten kan.quote:
Mag ik hieruit opmaken dat je het fascisme aanhangt?quote:
Jij die uiteindelijk zwicht voor de politie is wel interessant, wou je zeggen? Ze kunnen je tot niks verplichten tenzij ze je aanhouden. Je had gewoon moeten vragen of je weg mag gaan en anders of ze je aanhouden. Als ze je niet aanhouden en jij hindert ze niet in hun werk dan kunnen ze jou ook niet vasthouden of dingen verplichten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:23 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Kom op ga ff weg met je verkrachting verhaal, het heeft totaal geen relevantie aan dit topic.
Tja daar dachten de agenten anders over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij die uiteindelijk zwicht voor de politie is wel interessant, wou je zeggen? Ze kunnen je tot niks verplichten tenzij ze je aanhouden. Je had gewoon moeten vragen of je weg mag gaan en anders of ze je aanhouden. Als ze je niet aanhouden en jij hindert ze niet in hun werk dan kunnen ze jou ook niet vasthouden of dingen verplichten.
maak je eigen topic vol gejank over verkrachtingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij die uiteindelijk zwicht voor de politie is wel interessant, wou je zeggen?
Tuurlijk kunnen ze daar anders over denken maar dan zullen ze je toch eerst moeten aanhouden en daar moeten ze dan een goede verklaring voor hebben. Naast dat ze dan ook papierwerk mogen invullen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tja daar dachten de agenten anders over.
En of het interesant is of niet doet niet ter zake, als jij een discussie wilt over verkrachting dan kan dat als je daarvoor je eigen topic opent.
Houd je bek man. Loser.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
maak je eigen topic vol gejank over verkrachtingen.
Ik heb het dan natuurlijk wel over fietsen. Ik snap dat er mensen zijn die dan 's nachts even een rondje gaan lopen met hun hond. (Een rede voor mij om geen hond te nemen, laat me slapen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef John5 het volgende:
[..]
Whuh? Ik wandel vrij vaak, vooral in de zomer, 's nachts door de stad. Daar is verder niks mafs aan en maakt je al zeker niet meteen verdachte.
prima, dat je reageert, en je reactie over vragen of ik weg mag was voor een deel bijdragend aan de discussie dank je wel daarvoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze daar anders over denken maar dan zullen ze je toch eerst moeten aanhouden en daar moeten ze dan een goede verklaring voor hebben. Naast dat ze dan ook papierwerk mogen invullen.
Maar als jij geen behoefte hebt aan mensen die in jouw topic reageren, maak dan geen topic aan.
Dat realiseer ik me ja. Ik zou wel een klacht indienen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je begrijpt dat alles een concrete verdenking kan vormen? En dat je dus niets hebt aan het niet laten zien van je id, uiteindelijk zul je toch moeten.
Nee, mensen die het fatsoen niet hebben om zich gewoon te gedragen zou men keihard moeten aanpakken. Beetje op je strepen willen staan............. Triest figuur ben je dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:27 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je het fascisme aanhangt?
hoezo, ik heb mij gewoon beschaafd gedragen, waarom zou iemand niet op zijn strepen mogen staan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, mensen die het fatsoen niet hebben om zich gewoon te gedragen zou men keihard moeten aanpakken. Beetje op je strepen willen staan............. Triest figuur ben je dan.
Jouw situatie deed me gewoon denken aan een situatie die betrekking heeft op mezelf, vandaar mijn post. En tja... daar verschillen wij dan over van mening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Coen4d het volgende:
[..]
prima, dat je reageert, en je reactie over vragen of ik weg mag was voor een deel bijdragend aan de discussie dank je wel daarvoor.
Alleen het verkrachting ding had in mijn mening zijn loop wel gehad.
Beetje respect naar agenten die hun werk uitvoeren lijkt me normaal, wat ik niet normaal vind is wanneer je op een doordeweekse winternacht doelloos aan het rondhangen bent in een buurt en je dan nog gaat afvragen waarom agenten naar je ID vragen. Mijn conclusie: TS is een autist die zich niet weet te gedragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Coen4d het volgende:
[..]
hoezo, ik heb mij gewoon beschaafd gedragen, waarom zou iemand niet op zijn strepen mogen staan?
Waarom mocht die agente het dan niet van jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef Coen4d het volgende:
waarom zou iemand niet op zijn strepen mogen staan?
Ik heb je verhaal ook gewoon zijn loop laten gaan, maar heb het afgekapt toen het nutteloos werd in de discussie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jouw situatie deed me gewoon denken aan een situatie die betrekking heeft op mezelf, vandaar mijn post. En tja... daar verschillen wij dan over van mening.
Hoezo heb ik mij niet gedragen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje respect naar agenten die hun werk uitvoeren lijkt me normaal, wat ik niet normaal vind is wanneer je op een doordeweekse winternacht doelloos aan het rondhangen bent in een buurt en je dan nog gaat afvragen waarom agenten naar je ID vragen. Mijn conclusie: TS is een autist die zich niet weet te gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |