quote:
Plaatjequote:
ja di eheb ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.wiskunde-uitwe(...)n%20met%20kansen.pdf
Haha, echt zorgelijk hoelang ik niks met wiskunde heb gedaan, of beter gezegd vermeden.
Jij bent speciaal Etsu maar een keuze tussen 422 en jij wordt lastig. 422 is toch een beetje mijn kleine FOK!-broertje. In al zijn gebreken zal ik altijd van hem blijven houden voor wie hij is.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:18 schreef Etsu het volgende:
O. Daar. Jou moet ik hebben. Iemand van VBL, ik weet niet meer wie, beweert dat jij als mod voor Stijn zou kiezen mochten Stijn en ik ooit (weer) een conflict krijgen. Lettend op onze nauwe non-seksuele relatie, vind ik dat je daar iets van moet zeggen.
Genoeg over gezegd. Ik deel je mening.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
ik haat wiskunde
heel erg
ik wil niet meer naar school door wiskunde
en als je moest kiezen tussen etsu, 422 en mij?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent speciaal Etsu maar een keuze tussen 422 en jij wordt lastig. 422 is toch een beetje mijn kleine FOK!-broertje. In al zijn gebreken zal ik altijd van hem blijven houden voor wie hij is.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
ik haat wiskunde
heel erg
nee dat helpt niksquote:
Ik zou het wel weten hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
en als je moest kiezen tussen etsu, 422 en mij?
quote:
Ik vond wiskunde wel leuk altijdquote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
ik haat wiskunde
heel erg
Jij doorbreekt als enige de kaders van FOK!. Het antwoord moge duidelijk zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
en als je moest kiezen tussen etsu, 422 en mij?
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij doorbreekt als enige de kaders van FOK!. Het antwoord moge duidelijk zijn
Ik zou hem doodzwijgen en achter zijn rug om belachelijk maken. Hopende dat het hem/haar in een oneindige depressie zou duwen. Eenzelfde leed wat hij/mij met regelmaat leek te willen aandoen. Gelukkig stond ik sterk en wist ik zijn pesterijen te relativeren.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:49 schreef supersof het volgende:
Als wiskunde een persoon was dan zou ik hem/haar vermoorden
Ik ben het met je eens. Maar er moet ook fysieke pijn bij zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hem doodzwijgen en achter zijn rug om belachelijk maken. Hopende dat het hem/haar in een oneindige depressie zou duwen. Eenzelfde leed wat hij/mij met regelmaat leek te willen aandoen. Gelukkig stond ik sterk en wist ik zijn pesterijen te relativeren.
ik wil een excusesquote:Op maandag 17 februari 2014 15:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
llool je zocht wel
wat ben je voo
r twink jij
quote:In december 1937 vielen Japanse troepen de Chinese stad Nanking aan. Bommenwerpers doodden tienduizenden inwoners. Toen de Chinese soldaten zich overgaven, werden ze op tucks gezet en naar velden even buiten de stad vervoerd. Voor de Japanners was overgave ondenkbaar, een teken van lafheid en een schending van militaire erecodes.
Met grote minachting keken ze neer op deze Chinese soldaten, die het niet verdienden om te leven. Ze slachtten ze een voor een - 90000 in totaal - af. Om te harden in de oorlog, kregen jonge Japanse soldaten opdracht om de dode lichamen zoveel mogelijk te verminken. Foto's laten lachende soldaten zien met afgehakte hoofden als trofee. Filmbeelden tonen hoe soldaten bajonetoefeningen hielden op levende krijgsgevangenen.
De wreedheid van de Japanse soldaten richtte zich vervolgens op de burgerbevolking. Tienduizenden vrouwen werden verkracht. Willekeurige voorbijgangers werden op straat doodgeschoten. Winkeliers werden vermoord, hun winkels geplunderd en in brand gestoken. Huizenblokken werden afgesloten en in brand gestoken. Soldaten genoten bij het zien van bewoners die uit ramen sprongen. Buiten de stad ging het moorden door. Slachtoffers groeven kuilen en werden geexecuteerd. Soms werden ze leven begraven.
Aparte kuilen waren er voor afgehakte hoofden. In totaal werden tussen de 300 000 en 400 000 inwoners van Nanking vermoord.
dus ik krijg een 2ehandse excuse>quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja als vms mij de excuus geeft krijg jij ze weer doorgegeef van mi
quote:
jup lolquote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dus ik krijg een 2ehandse excuse>
nou bedankt hoowrr
okej ik moet t er maar mee doen heaaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jup lol
ongeaangevaard dus vrij niwe
dit vindtt ik een rara postquote:
Leuke garp. Die heb je nooit eerder gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
Hoorde net een nieuw nummer op Skyradio, haha luister, is wel lekker.
Deze grap heb je eerder gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
quote:
!!!!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha mooi numer heb ik ook pas ontdekt via SKYRADIO egt eens luistre een aanrader ze draaie vaak nieuw musiek.
Gefrustreerde slak gespot !!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuke garp. Die heb je nooit eerder gemaakt.
Je vergeet de keer dat ik hem postte in januari hehehehe.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Deze grap heb je eerder gemaakt.
[..]
[..]
!!!!!!
Ik hoorde dat nummer heel kortgeleden serieus voor het eerst. Niemand geloofde hetquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
Luigi pest mijquote:
Wees blij dat ik zelfs posts uit oktober 2013 van jou heb onthouden.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha mooi numer heb ik ook pas ontdekt via SKYRADIO egt eens luistre een aanrader ze draaie vaak nieuw musiek.
waarquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nummer heel kortgeleden serieus voor het eerst. Niemand geloofde het
[..]
Luigi pest mijAl is zijn niveau wel flink omhoog gegaan sinds hij mijn posts recyclet.
die kon ik niet vinden hoowrquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je vergeet de keer dat ik hem postte in januari hehehehe.
GC / Helaas, droevig nieuws. Luigi stopt.quote:
ik moest wel anders kreeg ik geen updatesquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Muto het volgende:
Ik las over Sof's post heen. Allemaal doordat fok nu verkloot is door het anti-addblockbeleid. Ik weiger daar aan mee te doen, dus soms mis ik berichten
ja, bdnkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Wees blij dat ik zelfs posts uit oktober 2013 van jou heb onthouden.
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zit nu toch praktisch altijd op MAJESTICS. En fuk reputatie jatog juist als je niet cared krijg je repu points.
wrm moeten we nrml doen?????quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is dat ikzelf een tijd lang op deze wijze heb getwitterd maar doe eens even normaal joh :S :S :S
Succes. Hopelijk ziet dat er logischer uit.quote:
voor wie?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een TR gemaakt, jongens en meisjes.
Er gaat binnenkort een ban vallen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
en lenen is eigenlijk best chill
ga ik wel doen
?quote:
Ja, maar daar heb je best veel tijd voor. En ik red het niet met mijn inkomen nu.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat je later moet terugbetalen he. Met rente.
Ja, maar Aldo chargeerde wel heel erg en hoop dat hij het niet echt meende.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je best veel tijd voor. En ik red het niet met mijn inkomen nu.
Kom maar, konijntje van me. Ik knuffel je wel warm.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar Aldo chargeerde wel heel erg en hoop dat hij het niet echt meende.
Tevens heb ik het koud.
Ik heb het ook koud. Wat nu?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar Aldo chargeerde wel heel erg en hoop dat hij het niet echt meende.
Tevens heb ik het koud.
quote:
Mag het Kaneel? Des te meer zielen des te meer vreugde. Etsu is geen spelbreker.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar, konijntje van me. Ik knuffel je wel warm.
In mijn huis is het 19 graden, wat heel raar is omdat er geen verwarming aanstaat.
Natuurlijk. Beetje Etsu betasten.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mag het Kaneel? Des te meer zielen des te meer vreugde. Etsu is geen spelbreker.
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beetje Etsu betasten.
Met of zonder badschuim? Ik heb wel zin in een lavendel sopjequote:Op maandag 17 februari 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
Ik ga badderen, ik heb het te koud.
LR, kom je erbij? Rawrr.
serieus?quote:
ja ik zag hetquote:
haha je loopd achter gheto blaster is nu inquote:
nouw ik vind die helemaal niej leuk ;Pquote:Op maandag 17 februari 2014 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha je loopd achter gheto blaster is nu in
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nouw ik vind die helemaal niej leuk ;P
bednkt putjequote:
jupquote:
Of Xeor, of GK.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zei het toch. JC is niet de laatste. En ik maar zeggen dat ik de volgende zou zijn.
Bij deze:
Muto is niet de laatste. Ik ben de volgende. Of Littlerabbit.
jaquote:
Ik niet, ik ben lief.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zei het toch. JC is niet de laatste. En ik maar zeggen dat ik de volgende zou zijn.
Bij deze:
quote:
nee jc duurt 1,7 week denk ikquote:Op maandag 17 februari 2014 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Overmorgen Muto.
En over 1,5 week JC.
Mag je niet over praten anders krijg je ook een banquote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef Tchock het volgende:
Wie is er nu weer allemaal geband en waarom?
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je niet over praten anders krijg je ook een ban
Oh ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je niet over praten anders krijg je ook een ban
heyquote:
Was wel leuk. Jouwe?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
JezusAl die bans
Niet dat ik er over praat verder. Hoe was jullie weekend?
Wat heb je gedaan?quote:
lastigquote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zometeen een basgitaar vervoeren in tram, metro en trein zonder tas.Heb de onderkant al ingewikkeld in handdoek, ducktape en een plastic tas. Iemand nog goede ideeën?
Hehe, zie je er uit als een hobo zeker?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zometeen een basgitaar vervoeren in tram, metro en trein zonder tas.Heb de onderkant al ingewikkeld in handdoek, ducktape en een plastic tas. Iemand nog goede ideeën?
Sporttasje wel maar dat ding is anderhalve meter lang ongeveer dus dat helpt ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
lastigheb je geen weekendtas ofzo?
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zie je er uit als een hobo zeker?
Hmm oke. Groot dingquote:Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sporttasje wel maar dat ding is anderhalve meter lang ongeveer dus dat helpt ook niet.
[..]
Dat sowieso ja.
Mijn ouders hebben hem in de auto naar mijn kamer gebracht (zonder tasquote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke. Groot ding
Waar ga je heen dat je hem mee moet nemen?
Ahh, moet hij per se nu mee? Ik bedoel, je ouders komen toch vast wel een keertje langs of niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hem in de auto naar mijn kamer gebracht (zonder tas) en nu wil mijn kleine broertje hem lenen om te kijken of hij ook een instrument wil gaan spelen.
Terug naar huis gaat 'ie dus.
Ja, maar dat moet dan weer snelsnelsnel en zo. Kinderen hè.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh, moet hij per se nu mee? Ik bedoel, je ouders komen toch vast wel een keertje langs of niet?
Hmm tja. Ik hoop voor je dat de reis niet al te lang duurtquote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan weer snelsnelsnel en zo. Kinderen hè.
Anderhalf uur. Wel in een tram, metro en trein dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm tja. Ik hoop voor je dat de reis niet al te lang duurt
Succesquote:Op maandag 17 februari 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Anderhalf uur. Wel in een tram, metro en trein dus.
Hoelang gaf je me ookalweer?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
JezusAl die bans
Niet dat ik er over praat verder. Hoe was jullie weekend?
Ik word nooit gebanned. Mijn posts worden altijd serieus genomen hoe overduidelijk het dan ook trollen is.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
Bij deze:
Of gewoon nooit meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Jij kunt over tien minuten iets debiels doen maar kan ook nog een tijdje duren.
Vanavond Proefkonijnen. Beter soggen is er niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
als etsu lr en ik hier weg zijn is de sc dood
Wauw Tjack wat een mooi kleurtje heb jequote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
hallo
wat een kanjer dag op het werk zeg
was ik wel aan toequote:Op maandag 17 februari 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw Tjack wat een mooi kleurtje heb je
Hallo Tjacka. Beweeg als een engel en ik zal bewegen als je engelbewaarder.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
hallo
nu wil je wel weer hulpmod zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Tjacka. Beweeg als een engel en ik zal bewegen als je engelbewaarder.
note gemachtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
nu mag ik tjacka uitschelden zonder crewbash
dus tjacka:
debiel
Je mag helemaal niemand uitschelden..?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
nu mag ik tjacka uitschelden zonder crewbash
dus tjacka:
debiel
behalve mezelfquote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je mag helemaal niemand uitschelden..?
haha hoe ga je me nu note geven dan???????quote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
hallo
HEEEEEUYYYY BTquote:
zoquote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha hoe ga je me nu note geven dan???????
hahaha jatog
(L)quote:
Ik ben alle msn emoticons vergetenquote:
: @ wasquote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk team schansspringen. Vervolgens ga ik of Proefkonijnen kijken of Voetbal International.
Zwaar leven toch.
[..]
Ik ben alle msn emoticons vergeten![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle msn emoticons vergeten
(K)quote:
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :squote:
Vbl sc maar gesloten? Leukquote:
http://messenger.msn.com/Resource/Emoticons.aspxquote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :s
Ja, ik was ook een beetje in de war toen ik net nieuw was.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :s
[..]
Vbl sc maar gesloten? Leuk
quote:
Moet een verschrikking zijn geweest om voor al zijn fouten en baldadigheden op te moeten draaien. Maar ja... je moest hem toch als team blijven steunen.quote:
Je hebt je goed weten aan te passen Sof. Ik ben trots op jequote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een beetje in de war toen ik net nieuw was.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet een verschrikking zijn geweest om voor al zijn fouten en baldadigheden op te moeten draaien. Maar ja... je moest hem toch als team blijven steunen.
[..]
Je hebt je goed weten aan te passen Sof. Ik ben trots op je
ik mis vooral dezequote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik miste toch altijd de smilie die uitdrukte dat je een beetje boos was.
[ afbeelding ] Deze kwam over alsof je op het punt stond de boel te slopen.
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
lr ik heb een studie gevonden
[/quote
Welke
Sociaal Juridische Hulpverleningquote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed nieuws [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is het een al bekende studie geworden of toch weer totaal iets anders?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sociaal Juridische Hulpverlening
En je hoeft er geen wiskunde voor te hebbendus kan net zo goed stoppen met school nu
quote:
Ah kijk. Gewoon stoppen met school en het eerste halfjaar van 2013 nog eens belevenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
En je hoeft er geen wiskunde voor te hebbendus kan net zo goed stoppen met school nu
dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij deed toch geschiedenis.quote:
Ik wil niet weer bij de ah werkenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ah kijk. Gewoon stoppen met school en het eerste halfjaar van 2013 nog eens beleven
Jumbo danquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil niet weer bij de ah werken
Tjacka ook tochquote:
ik heb een lange carrière al achter mij sofquote:
En je staat ook in direct contact met mensen en helpt ze merkbaar en direct verderquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
neequote:
op ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een lange carrière al achter mij sof
havo-hbo-hbo-mod op fok-tulpenplukker
Nee nog niet. Maar lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je staat ook in direct contact met mensen en helpt ze merkbaar en direct verder![]()
Maar je bent er al helemaal over uit?
jaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
op ik
havo-hbo-vwo
nee maar heb je dat echt gedaan?
ik geloof je niet door je piquote:
waarom ben je gestopt?quote:
was het leuk?quote:
ik vond die van eerder vandaag leukerquote:
Klinkt inderdaad goed en passend bij jou zover ik het kan inschatten danquote:Op maandag 17 februari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar lijkt me wel leuk.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die van eerder vandaag leuker
volgende week dinsdag gesprek met decaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad goed en passend bij jou zover ik het kan inschatten dan![]()
Al is je huidige opleiding doorzetten dan inderdaad wel een stuk minder aanlokkelijk... Maar dat is wel weer een latere afweging
Hm, ja nu je het zegt, ergert het me wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik erger me een beetje aan het feit dat die gif zo plotseling stopt.
waar deed je het?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa iets teveel rechten als je het mij vraagt
van vwo naar vmbo?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vwo - vmbo - mbo - hbo - hbo
quote:
quote:
Wat wil je dan precies bereiken in het onderlinge gesprek? Heel veel zinnigs zal hij toch niet kunnen bieden aangezien je hoe dan ook stopt aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
volgende week dinsdag gesprek met decaan
hij was mijn gs leraar
ik haat hem
en hij haat mij
maar ik gaf hem taart op mijn verjaardag
dus ik hoop dat hij nu wat aardiger doet
quote:
Daarbij droomt iedereen van een vmbo studie.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, LR, wilde je ook niet stoppen met geschiedenis terwijl je al een studie hebt verneukt?
LR is een emotioneel wrakquote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, LR, wilde je ook niet stoppen met geschiedenis terwijl je al een studie hebt verneukt?
Jammer dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik vind enkel Sof aardig in deze SC.
wanneer word je blauwquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
ik vraag geen rare dingen tochquote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je psycholoog ofzo
maar amsterdam
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.quote:
Ja sorry. Ik was even vergeten dat ook jij deze SC niet per se verafschuwde.quote:
Hij wilde met mij een gesprek dus moet ik daar maar heen he ;squote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies bereiken in het onderlinge gesprek? Heel veel zinnigs zal hij toch niet kunnen bieden aangezien je hoe dan ook stopt aan het einde van het jaar.
hoe oud ben jij eigenlijk??quote:
je bent nu aan het lekken hequote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.
[..]
Ja sorry. Ik was even vergeten dat ook jij deze SC niet per se verafschuwde.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat LR jou snel gaat bannen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
Ik hoop dat LR snel mod is zodat we die ook weg kunnen pesten.
Dat zal dan kort en bondig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij wilde met mij een gesprek dus moet ik daar maar heen he ;s
welkom terugquote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
Ik hoop dat LR snel mod is zodat we die ook weg kunnen pesten.
Tering jij bent echt blind.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Tering jij bent echt dom. Mods kunnen niet bannen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.
Kennelijk. Gelukkig ziet nu eindelijk iemand buiten jou het. Jij hebt immer geen macht meer, of kan ik het alquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
post van elan is verdwenen
hij gaat weer te ver
ik deed hetquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk. Gelukkig ziet nu eindelijk iemand buiten jou het. Jij hebt immer geen macht meer, of kan ik het al![]()
Hoi?quote:
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik dan een film gezien heb met een mod in de hoofdrol
homo's zijn meestal wel de beste moderatorsquote:
Ik denk dat hij me gaat helpen bij een studiekeuzequote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal dan kort en bondig zijn.
"Wat wil je" "Oh je hebt al iets, wat leuk"
Maar wellicht onderschat ik het en kan hij je nog wat goede tips/adviezen meegeven. Je hebt toch niks te winnen of te verliezen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
homo's zijn meestal wel de beste moderators
kijk bijvoorbeeld naar fopje
Dan is fopje geen homo dusquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je Youtubefilm toch ouwe pik.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit snap ik niet.
In welke film speel ik?
Ohja die.quote:
He's backquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon enorm veel seksuele aantijgingen maken via dm of pm dat werkt meestal wel als je echt iets wil bereiken bij mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja die.
Leuk was dat he?
Ik hoop ook dat ik mod word.
Opa.Bakkebaard heeft gezegd dat het nooit gaat gebeuren. Maar je weet het he, de eerste fase is ontkennen.
Ga je geen WoW spelen vandaag?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Bazen programma is proefkonijnen. VI komt morgen wel.
Einde bericht.
Wat is er?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind jij jezelf nou grappig Elan? Dit was weer zo slecht.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18269&type=2&theater
omg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat maakt niet uitquote:
Sorryquote:
Ja ik had het zelf ook al bedachtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry
Wil je momentje niet verpesten maar ergens heeft die vent natuurlijk wel een punt
hoiquote:
Bloemen openen wel binnen een nacht hoor. Al weet ik niet of een dusdanig filmpje dood analyseren echt verstandig is.quote:
Halloquote:
Neequote:
hey lr, hoe gaat het met de brakheid?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bloemen openen wel binnen een nacht hoor. Al weet ik niet of een dusdanig filmpje dood analyseren echt verstandig is.
[..]
Hallo
Hoezo niet?quote:
Krijgt ie gewoon voor betaald door de filmmakers hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik had het zelf ook al bedachtmaar is wel lief dat hij dat doet.
Ja, maar is toch leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Krijgt ie gewoon voor betaald door de filmmakers hoor.
snap er niks vanquote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey lr, hoe gaat het met de brakheid?
[..]
Hoezo niet?
Gaat prima. Als een beroepspauper wel tot 12:40 in bed gelegen alleen door het falen van mijn wekker.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey lr, hoe gaat het met de brakheid?
dikkn tracks delenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ben hier n u
wat wil je nou irritante vent
irritant ventjequote:Op maandag 17 februari 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, leuk van de scriptschrijvers, niet van die man.
Net toevallig gehoord, prima track.quote:
ik maak geen foutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
is nepquote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat VMSDKR een racist is? Als Marokkaan kun je maar beter uit zijn buurt blijven
ja lykt me verstandig.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat VMSDKR een racist is? Als Marokkaan kun je maar beter uit zijn buurt blijven
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.quote:
Kun je de vraag niet op FOK! kwijt? Of google op het onderwerp. Staan vast uitgebreide samenvattingen met voorbeelden. Er is niets zo vervelend en kut als wiskunde niet snappen. Vond ik tenminste altijdquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
snap er niks van
nu sog ik
hoe was je weekend?
Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat prima. Als een beroepspauper wel tot 12:40 in bed gelegen alleen door het falen van mijn wekker.
Jij al wat gehoord over je verslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nooit vervelendquote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.
[..]
Kun je de vraag niet op FOK! kwijt? Of google op het onderwerp. Staan vast uitgebreide samenvattingen met voorbeelden. Er is niets zo vervelend en kut als wiskunde niet snappen. Vond ik tenminste altijd![]()
Ja was wel leuk.
[..]
Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?
Jep, vandaag 1 van de 2 verslagende uitslag van gekregen.Nee ik snap het alleen als iemand het me in het echt uitlegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ah wat zeg ik nu, deze heb ik nog niet gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |