Of gewoon nooit meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Jij kunt over tien minuten iets debiels doen maar kan ook nog een tijdje duren.
Vanavond Proefkonijnen. Beter soggen is er niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
als etsu lr en ik hier weg zijn is de sc dood
Wauw Tjack wat een mooi kleurtje heb jequote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
hallo
wat een kanjer dag op het werk zeg
was ik wel aan toequote:Op maandag 17 februari 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw Tjack wat een mooi kleurtje heb je
Hallo Tjacka. Beweeg als een engel en ik zal bewegen als je engelbewaarder.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
hallo
nu wil je wel weer hulpmod zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Tjacka. Beweeg als een engel en ik zal bewegen als je engelbewaarder.
note gemachtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
nu mag ik tjacka uitschelden zonder crewbash
dus tjacka:
debiel
Je mag helemaal niemand uitschelden..?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
nu mag ik tjacka uitschelden zonder crewbash
dus tjacka:
debiel
behalve mezelfquote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je mag helemaal niemand uitschelden..?
haha hoe ga je me nu note geven dan???????quote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
hallo
HEEEEEUYYYY BTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |