note gemachtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
nu mag ik tjacka uitschelden zonder crewbash
dus tjacka:
debiel
Je mag helemaal niemand uitschelden..?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
nu mag ik tjacka uitschelden zonder crewbash
dus tjacka:
debiel
behalve mezelfquote:Op maandag 17 februari 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je mag helemaal niemand uitschelden..?
haha hoe ga je me nu note geven dan???????quote:Op maandag 17 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
hallo
wat een kanjer dag op het werk zeg
HEEEEEUYYYY BTquote:
zoquote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha hoe ga je me nu note geven dan???????
hahaha jatog
(L)quote:
Ik ben alle msn emoticons vergetenquote:
: @ wasquote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk team schansspringen. Vervolgens ga ik of Proefkonijnen kijken of Voetbal International.
Zwaar leven toch.
[..]
Ik ben alle msn emoticons vergeten![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle msn emoticons vergeten
(K)quote:
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :squote:
Vbl sc maar gesloten? Leukquote:
http://messenger.msn.com/Resource/Emoticons.aspxquote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :s
Ja, ik was ook een beetje in de war toen ik net nieuw was.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :s
[..]
Vbl sc maar gesloten? Leuk
quote:
Moet een verschrikking zijn geweest om voor al zijn fouten en baldadigheden op te moeten draaien. Maar ja... je moest hem toch als team blijven steunen.quote:
Je hebt je goed weten aan te passen Sof. Ik ben trots op jequote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een beetje in de war toen ik net nieuw was.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet een verschrikking zijn geweest om voor al zijn fouten en baldadigheden op te moeten draaien. Maar ja... je moest hem toch als team blijven steunen.
[..]
Je hebt je goed weten aan te passen Sof. Ik ben trots op je
Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
ik mis vooral dezequote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik miste toch altijd de smilie die uitdrukte dat je een beetje boos was.
[ afbeelding ] Deze kwam over alsof je op het punt stond de boel te slopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |