Mag je niet over praten anders krijg je ook een banquote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef Tchock het volgende:
Wie is er nu weer allemaal geband en waarom?
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je niet over praten anders krijg je ook een ban
Oh ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je niet over praten anders krijg je ook een ban
heyquote:
Was wel leuk. Jouwe?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
JezusAl die bans
Niet dat ik er over praat verder. Hoe was jullie weekend?
Wat heb je gedaan?quote:
lastigquote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zometeen een basgitaar vervoeren in tram, metro en trein zonder tas.Heb de onderkant al ingewikkeld in handdoek, ducktape en een plastic tas. Iemand nog goede ideeën?
Hehe, zie je er uit als een hobo zeker?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zometeen een basgitaar vervoeren in tram, metro en trein zonder tas.Heb de onderkant al ingewikkeld in handdoek, ducktape en een plastic tas. Iemand nog goede ideeën?
Sporttasje wel maar dat ding is anderhalve meter lang ongeveer dus dat helpt ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
lastigheb je geen weekendtas ofzo?
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zie je er uit als een hobo zeker?
Hmm oke. Groot dingquote:Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sporttasje wel maar dat ding is anderhalve meter lang ongeveer dus dat helpt ook niet.
[..]
Dat sowieso ja.
Mijn ouders hebben hem in de auto naar mijn kamer gebracht (zonder tasquote:Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke. Groot ding
Waar ga je heen dat je hem mee moet nemen?
Ahh, moet hij per se nu mee? Ik bedoel, je ouders komen toch vast wel een keertje langs of niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hem in de auto naar mijn kamer gebracht (zonder tas) en nu wil mijn kleine broertje hem lenen om te kijken of hij ook een instrument wil gaan spelen.
Terug naar huis gaat 'ie dus.
Ja, maar dat moet dan weer snelsnelsnel en zo. Kinderen hè.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh, moet hij per se nu mee? Ik bedoel, je ouders komen toch vast wel een keertje langs of niet?
Hmm tja. Ik hoop voor je dat de reis niet al te lang duurtquote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet dan weer snelsnelsnel en zo. Kinderen hè.
Anderhalf uur. Wel in een tram, metro en trein dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm tja. Ik hoop voor je dat de reis niet al te lang duurt
Succesquote:Op maandag 17 februari 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Anderhalf uur. Wel in een tram, metro en trein dus.
Hoelang gaf je me ookalweer?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef Tchock het volgende:
JezusAl die bans
Niet dat ik er over praat verder. Hoe was jullie weekend?
Ik word nooit gebanned. Mijn posts worden altijd serieus genomen hoe overduidelijk het dan ook trollen is.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zei het toch. JC is niet de laatste. En ik maar zeggen dat ik de volgende zou zijn.
Bij deze:
Muto is niet de laatste. Ik ben de volgende. Of Littlerabbit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |