dus ik krijg een 2ehandse excuse>quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja als vms mij de excuus geeft krijg jij ze weer doorgegeef van mi
quote:
jup lolquote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dus ik krijg een 2ehandse excuse>
nou bedankt hoowrr
okej ik moet t er maar mee doen heaaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jup lol
ongeaangevaard dus vrij niwe
dit vindtt ik een rara postquote:
Leuke garp. Die heb je nooit eerder gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
Hoorde net een nieuw nummer op Skyradio, haha luister, is wel lekker.
Deze grap heb je eerder gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
quote:
!!!!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha mooi numer heb ik ook pas ontdekt via SKYRADIO egt eens luistre een aanrader ze draaie vaak nieuw musiek.
Gefrustreerde slak gespot !!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuke garp. Die heb je nooit eerder gemaakt.
Je vergeet de keer dat ik hem postte in januari hehehehe.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Deze grap heb je eerder gemaakt.
[..]
[..]
!!!!!!
Ik hoorde dat nummer heel kortgeleden serieus voor het eerst. Niemand geloofde hetquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
Luigi pest mijquote:
Wees blij dat ik zelfs posts uit oktober 2013 van jou heb onthouden.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha mooi numer heb ik ook pas ontdekt via SKYRADIO egt eens luistre een aanrader ze draaie vaak nieuw musiek.
waarquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nummer heel kortgeleden serieus voor het eerst. Niemand geloofde het
[..]
Luigi pest mijAl is zijn niveau wel flink omhoog gegaan sinds hij mijn posts recyclet.
die kon ik niet vinden hoowrquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je vergeet de keer dat ik hem postte in januari hehehehe.
GC / Helaas, droevig nieuws. Luigi stopt.quote:
ik moest wel anders kreeg ik geen updatesquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Muto het volgende:
Ik las over Sof's post heen. Allemaal doordat fok nu verkloot is door het anti-addblockbeleid. Ik weiger daar aan mee te doen, dus soms mis ik berichten
ja, bdnkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Wees blij dat ik zelfs posts uit oktober 2013 van jou heb onthouden.
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zit nu toch praktisch altijd op MAJESTICS. En fuk reputatie jatog juist als je niet cared krijg je repu points.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |