quote:
Plaatjequote:
ja di eheb ik ookquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.wiskunde-uitwe(...)n%20met%20kansen.pdf
Haha, echt zorgelijk hoelang ik niks met wiskunde heb gedaan, of beter gezegd vermeden.
Jij bent speciaal Etsu maar een keuze tussen 422 en jij wordt lastig. 422 is toch een beetje mijn kleine FOK!-broertje. In al zijn gebreken zal ik altijd van hem blijven houden voor wie hij is.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:18 schreef Etsu het volgende:
O. Daar. Jou moet ik hebben. Iemand van VBL, ik weet niet meer wie, beweert dat jij als mod voor Stijn zou kiezen mochten Stijn en ik ooit (weer) een conflict krijgen. Lettend op onze nauwe non-seksuele relatie, vind ik dat je daar iets van moet zeggen.
Genoeg over gezegd. Ik deel je mening.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
ik haat wiskunde
heel erg
ik wil niet meer naar school door wiskunde
en als je moest kiezen tussen etsu, 422 en mij?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent speciaal Etsu maar een keuze tussen 422 en jij wordt lastig. 422 is toch een beetje mijn kleine FOK!-broertje. In al zijn gebreken zal ik altijd van hem blijven houden voor wie hij is.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
ik haat wiskunde
heel erg
nee dat helpt niksquote:
Ik zou het wel weten hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
en als je moest kiezen tussen etsu, 422 en mij?
quote:
Ik vond wiskunde wel leuk altijdquote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
ik haat wiskunde
heel erg
Jij doorbreekt als enige de kaders van FOK!. Het antwoord moge duidelijk zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
en als je moest kiezen tussen etsu, 422 en mij?
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij doorbreekt als enige de kaders van FOK!. Het antwoord moge duidelijk zijn
Ik zou hem doodzwijgen en achter zijn rug om belachelijk maken. Hopende dat het hem/haar in een oneindige depressie zou duwen. Eenzelfde leed wat hij/mij met regelmaat leek te willen aandoen. Gelukkig stond ik sterk en wist ik zijn pesterijen te relativeren.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:49 schreef supersof het volgende:
Als wiskunde een persoon was dan zou ik hem/haar vermoorden
Ik ben het met je eens. Maar er moet ook fysieke pijn bij zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou hem doodzwijgen en achter zijn rug om belachelijk maken. Hopende dat het hem/haar in een oneindige depressie zou duwen. Eenzelfde leed wat hij/mij met regelmaat leek te willen aandoen. Gelukkig stond ik sterk en wist ik zijn pesterijen te relativeren.
ik wil een excusesquote:Op maandag 17 februari 2014 15:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
llool je zocht wel
wat ben je voo
r twink jij
quote:In december 1937 vielen Japanse troepen de Chinese stad Nanking aan. Bommenwerpers doodden tienduizenden inwoners. Toen de Chinese soldaten zich overgaven, werden ze op tucks gezet en naar velden even buiten de stad vervoerd. Voor de Japanners was overgave ondenkbaar, een teken van lafheid en een schending van militaire erecodes.
Met grote minachting keken ze neer op deze Chinese soldaten, die het niet verdienden om te leven. Ze slachtten ze een voor een - 90000 in totaal - af. Om te harden in de oorlog, kregen jonge Japanse soldaten opdracht om de dode lichamen zoveel mogelijk te verminken. Foto's laten lachende soldaten zien met afgehakte hoofden als trofee. Filmbeelden tonen hoe soldaten bajonetoefeningen hielden op levende krijgsgevangenen.
De wreedheid van de Japanse soldaten richtte zich vervolgens op de burgerbevolking. Tienduizenden vrouwen werden verkracht. Willekeurige voorbijgangers werden op straat doodgeschoten. Winkeliers werden vermoord, hun winkels geplunderd en in brand gestoken. Huizenblokken werden afgesloten en in brand gestoken. Soldaten genoten bij het zien van bewoners die uit ramen sprongen. Buiten de stad ging het moorden door. Slachtoffers groeven kuilen en werden geexecuteerd. Soms werden ze leven begraven.
Aparte kuilen waren er voor afgehakte hoofden. In totaal werden tussen de 300 000 en 400 000 inwoners van Nanking vermoord.
dus ik krijg een 2ehandse excuse>quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja als vms mij de excuus geeft krijg jij ze weer doorgegeef van mi
quote:
jup lolquote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dus ik krijg een 2ehandse excuse>
nou bedankt hoowrr
okej ik moet t er maar mee doen heaaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jup lol
ongeaangevaard dus vrij niwe
dit vindtt ik een rara postquote:
Leuke garp. Die heb je nooit eerder gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
Hoorde net een nieuw nummer op Skyradio, haha luister, is wel lekker.
Deze grap heb je eerder gemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
quote:
!!!!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha mooi numer heb ik ook pas ontdekt via SKYRADIO egt eens luistre een aanrader ze draaie vaak nieuw musiek.
Gefrustreerde slak gespot !!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuke garp. Die heb je nooit eerder gemaakt.
Je vergeet de keer dat ik hem postte in januari hehehehe.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Deze grap heb je eerder gemaakt.
[..]
[..]
!!!!!!
Ik hoorde dat nummer heel kortgeleden serieus voor het eerst. Niemand geloofde hetquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Rodawa het volgende:
Luigi pest mijquote:
Wees blij dat ik zelfs posts uit oktober 2013 van jou heb onthouden.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha mooi numer heb ik ook pas ontdekt via SKYRADIO egt eens luistre een aanrader ze draaie vaak nieuw musiek.
waarquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nummer heel kortgeleden serieus voor het eerst. Niemand geloofde het
[..]
Luigi pest mijAl is zijn niveau wel flink omhoog gegaan sinds hij mijn posts recyclet.
die kon ik niet vinden hoowrquote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je vergeet de keer dat ik hem postte in januari hehehehe.
GC / Helaas, droevig nieuws. Luigi stopt.quote:
ik moest wel anders kreeg ik geen updatesquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Muto het volgende:
Ik las over Sof's post heen. Allemaal doordat fok nu verkloot is door het anti-addblockbeleid. Ik weiger daar aan mee te doen, dus soms mis ik berichten
ja, bdnkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Wees blij dat ik zelfs posts uit oktober 2013 van jou heb onthouden.
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zit nu toch praktisch altijd op MAJESTICS. En fuk reputatie jatog juist als je niet cared krijg je repu points.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |