Ja, en morgen weer mij emo giffen. Dan vraag je er zelf om.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt omdat je infantiele posts hier plaatst en vervolgens iedereen en alles bekritiseert.
Daarom.
Maar weetje. Ik negeer jou vanaf nu.
Spannendquote:
haha jatogquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Ik zat lekker in de trein met mijn armen achter mn hoofd gevouwen. lkkr chillen ja tog
Hoe weet jij dat nouquote:
eyy vmsquote:
Ik heb ook teveel geld op een te jonge leeftijd.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
Teveel geld op een te jonge leeftijd.
haha ja tog geen stressquote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi VMSDKR. Ben je een beetje afgekoeld?
Opsparen zodat je later genoeg geld hebt op oudere leeftijdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook teveel geld op een te jonge leeftijd.
En nu?
Oke goed verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zat van de week met een fokker in de bus. Weet alleen niet wie
Ja jij wel jaquote:
Dan doe jij het beter als bieberquote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook teveel geld op een te jonge leeftijd.
En nu?
Gelukkig. Ik heb het beste met je voor, maar hoe je laatst tegen mij uitviel, vond ik niet acceptabel.quote:
En dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opsparen zodat je later genoeg geld hebt op oudere leeftijd
quote:
Maar ik weet heul niks van tijger.rarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |