abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136796249

Welkom in het GRTD Slowchat topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

V: Mag ik topic hunten?
A: Ja, dat mag, vraag maar aan Yvonne en Kanovinnie! Dus niet zo zeuren allemaal

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

pi_136796257
Bij deze ben jij mijn aartsvijand, Xeor.
pi_136796262
^O^
pi_136796270
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Xeor het volgende:

[..]

Geen creep dus :P
Ook :+ Maar niet zo eentje.. :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136796276
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Xeor het volgende:
^O^
^O^
pi_136796280
Ik snap dit plaatje nog steeds niet. Ik ga maar weer eens hunten.
pi_136796295
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is een lekker kont, klaar
pi_136796312
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Het is een lekker kont, klaar
Je hebt een vriendin. Zogenaamd dan.
pi_136796319
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
LR. Schatje.
pi_136796321
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je hebt een vriendin. Zogenaamd dan.
:')
  zondag 16 februari 2014 @ 23:11:31 #11
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796328
Hallo vrienden.
Ik ben terug. Deze vier dagen waren heel zwaar. Speciaal voor jullie voor jullie heb ik een dagboek bijgehouden. Om die >250 posts die ik per dag zou maken te compenseren.

Woensdag 12-02
BEN IK ZOMAAR GEBAND!!!! Op mijn verjaardag nog wel ;( Ik ben heel verdrietig. Gelukkig heb ik veel steun van mijn trouwe forumvrienden. Mijn broertje moest lachen toen hij een kreet vanuit mijn kamer hoorde en ik hem vertelde dat ik geband was. Ik ben toen maar gaan slapen.

Donderdag 13-02
Ik had geen zin in wiskunde. Na school ben ik naar huis gegaan en heb ik taart gegeten. Daarna probeerde ik ook huiswerk te maken, maar het was te saai. Tijdens het eten vertelde ik mijn ouders over mijn ban, ze vonden het terecht.
's Avonds was er tc en dat was heel gezellig met Rodawa en badschaap en Ezell en Etsu en JanCees en nog iemand maar ik weer even niet meer wie.

Vrijdag 14-02
Het was koud vandaag. Niet leuk. Ik heb vandaag helemaal niks gedaan. Wel chocolade gegeten. Was lekker. Ik heb nog wel een nummer op hot or not gehosseld, maar dat bleek niet zo heel leuk te zijn. Wat een domper. En ik zat alleen op hot or not omdat ik me verveelde dus niet denken dat ik daar altijd op zit.
Gelukkig heb ik nog wel even gezellig gedmd met Mexicanobakker en BlauweTijger en Stuart en Jimbo. En op fb met Etsu en VoornaamAchternaam en Toto69.

Zaterdag 15-02
Vandaag ben ik naar Zaandam geweest en naar Zandvoort. Het waaide heel hard, maar het was wel leuk. Daarna zijn we naar Amsterdam geweest naar het concert van Ellie Goulding. En het was echt heel tof _O_ Ze is heel goed live. Het was een gezellig dagje uit :) :)

Zondag 16-02
Laatste dagje ban vandaag. Ik vond dit op internet en wilde dat graag even delen met jullie. http://www.nrc.nl/ik/2014/02/15/stuiver/
Ik vind het jammer om te zien dat er na mijn nog twee bondgenoten zijn gevallen. Maar samen zijn we sterk en houden we vol !!!
Verder heb ik geprobeerd wiskunde te leren. Maar ik snap er niks van en het is kut.

Ik hoop dat ik geen ban meer krijg.

En ontken nou niet dat je het kut vindt dat ik er weer ben, want je weet echt wel dat dat niet zo is ;) ;)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136796346
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Hallo vrienden.
Ik ben terug. Deze vier dagen waren heel zwaar. Speciaal voor jullie voor jullie heb ik een dagboek bijgehouden. Om die >250 posts die ik per dag zou maken te compenseren.

Woensdag 12-02
BEN IK ZOMAAR GEBAND!!!! Op mijn verjaardag nog wel ;( Ik ben heel verdrietig. Gelukkig heb ik veel steun van mijn trouwe forumvrienden. Mijn broertje moest lachen toen hij een kreet vanuit mijn kamer hoorde en ik hem vertelde dat ik geband was. Ik ben toen maar gaan slapen.

Donderdag 13-02
Ik had geen zin in wiskunde. Na school ben ik naar huis gegaan en heb ik taart gegeten. Daarna probeerde ik ook huiswerk te maken, maar het was te saai. Tijdens het eten vertelde ik mijn ouders over mijn ban, ze vonden het terecht.
's Avonds was er tc en dat was heel gezellig met Rodawa en badschaap en Ezell en Etsu en JanCees en nog iemand maar ik weer even niet meer wie.

Vrijdag 14-02
Het was koud vandaag. Niet leuk. Ik heb vandaag helemaal niks gedaan. Wel chocolade gegeten. Was lekker. Ik heb nog wel een nummer op hot or not gehosseld, maar dat bleek niet zo heel leuk te zijn. Wat een domper. En ik zat alleen op hot or not omdat ik me verveelde dus niet denken dat ik daar altijd op zit.
Gelukkig heb ik nog wel even gezellig gedmd met Mexicanobakker en BlauweTijger en Stuart en Jimbo. En op fb met Etsu en VoornaamAchternaam en Toto69.

Zaterdag 15-02
Vandaag ben ik naar Zaandam geweest en naar Zandvoort. Het waaide heel hard, maar het was wel leuk. Daarna zijn we naar Amsterdam geweest naar het concert van Ellie Goulding. En het was echt heel tof _O_ Ze is heel goed live. Het was een gezellig dagje uit :) :)

Zondag 16-02
Laatste dagje ban vandaag. Ik vond dit op internet en wilde dat graag even delen met jullie. http://www.nrc.nl/ik/2014/02/15/stuiver/
Ik vind het jammer om te zien dat er na mijn nog twee bondgenoten zijn gevallen. Maar samen zijn we sterk en houden we vol !!!
Verder heb ik geprobeerd wiskunde te leren. Maar ik snap er niks van en het is kut.

[ afbeelding ]
En ontken nou niet dat je het kut vindt dat ik er weer ben, want je weet echt wel dat dat niet zo is ;) ;)
_O_
pi_136796348
quote:
Hallo vrienden.

Woensdag 12-02

Donderdag 13-02

Vrijdag 14-02

Zaterdag 15-02

Zondag 16-02

[ afbeelding ]
pi_136796354
Huisbaas is gewoon een rare vent. Maar hij zit onder de plak bij zijn vrouw, en die staat over het algemeen aan onze kant. Dus als we hem even de tijd geven dan 'geeft' hij vanzelf wel 'toe' :+
pi_136796365
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ook :+ Maar niet zo eentje.. :P
haha :D
pi_136796394
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Kan je niet dealen dat Sof er weer is? Dan heb je pech.
pi_136796405
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kan je niet dealen dat Sof er weer is? Dan heb je pech.
Ze heeft nog pech dat ik niet heb aangebeld.
pi_136796407
Hoi Sofje O+
pi_136796418
Hallo
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_136796420
quote:
Hallo vrienden.

Woensdag 12-02

Donderdag 13-02

Vrijdag 14-02

Zaterdag 15-02

Zondag 16-02

[ afbeelding ]
Hallo Sof. Ik heb je ook een DM gestuurd hoor potverdorie. Daar gaat mijn aandacht.

Welkom terug :) *O* O+
pi_136796428
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo
Hoi
pi_136796430
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef CookieSlikker het volgende:
Hallo
:W
pi_136796432
Sof, je zou nog GK op zn vingers wijzen waar we vanavond over hadden.
pi_136796438
quote:
Hallo vrienden.

Woensdag 12-02

Donderdag 13-02

Vrijdag 14-02

Zaterdag 15-02

Zondag 16-02

[ afbeelding ]
Ok doei
pi_136796449
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ok doei
Doe normaal.
pi_136796454
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Huisbaas is gewoon een rare vent. Maar hij zit onder de plak bij zijn vrouw, en die staat over het algemeen aan onze kant. Dus als we hem even de tijd geven dan 'geeft' hij vanzelf wel 'toe' :+
Heeft hij al kale plekken op zijn hoofd :P
pi_136796471
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Etsu het volgende:
Sof, je zou nog GK op zn vingers wijzen waar we vanavond over hadden.
pi_136796485
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Xeor het volgende:

[..]

Heeft hij al kale plekken op zijn hoofd :P
Ja, maar ze zijn al met pensioen, dus datis niet zo vreemd :P

Hij is wel vreemd
pi_136796490
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Het is heel ernstig, houd dat in je achterhoofd.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:14:56 #30
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796496
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hallo Sof. Ik heb je ook een DM gestuurd hoor potverdorie. Daar gaat mijn aandacht.

Welkom terug :) *O* O+
Ja sorry :'(
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136796510
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Doe normaal.
Nee want jij haat mij ;(
pi_136796520
vandaag dus ruzie met NS omdat mijn ov beschadigingen had :')
pi_136796532
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef supersof het volgende:

[..]

Ja sorry :'(
:{ Gelukkig heb ik Etsu nog.
pi_136796533
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Xeor het volgende:

[..]

Nee want jij haat mij ;(
Terecht ook.
pi_136796537
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:{ Gelukkig heb ik Etsu nog.
Wie ben jij?
pi_136796541
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja, maar ze zijn al met pensioen, dus datis niet zo vreemd :P

Hij is wel vreemd
Nou zolang hij maar geen rare dingen doet is het prima toch ^O^
pi_136796542
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het is heel ernstig, houd dat in je achterhoofd.
Ernstiger dan dat jij hier nu bent kan het niet worden
pi_136796560
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Terecht ook.
waarom?
pi_136796564
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Ernstiger dan dat jij hier nu bent kan het niet worden
Nah. :) Geloof me.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:16:09 #40
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796565
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Ohja, ik wil alleen dit erover kwijt:

Jij zei vandaag dat je het zo leuk vond die tijd dat Xeor, ess en Ceviche hier postten. Nou ik kan je vertellen dat ik hier VOOR ess postte en ik je toen nooit zag hier. Dus ik weet niet waar deze lulkoek vandaan komt, maar waar is het niet.

:)
pi_136796566
Sof :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_136796571
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:
Dat mag blijkbaar niet? :')
pi_136796572
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Xeor het volgende:

[..]

waarom?
Wat denk je?
pi_136796573
Hoi Coookie :W
pi_136796580
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:
Moet je er maar normaal mee om gaan
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_136796583
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:

[..]

Jij zei vandaag dat je het zo leuk vond die tijd dat Xeor, ess en Ceviche hier postten. Nou ik kan je vertellen dat ik hier VOOR ess postte en ik je toen nooit zag hier. Dus ik weet niet waar deze lulkoek vandaan komt, maar waar is het niet.

HA _O_ IN YOUR FACE GK. :W
pi_136796593
quote:

[..]

Heb je 4 dagen zitten lurken... gemiste kans om naar buiten te gaan :D
pi_136796607
quote:

[..]

Nee, ik heb haar up to date gehouden. Wat denk jij zelf?
pi_136796613
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat denk je?
Ik wil een deal met je sluiten.. deze OP blijft maar jij mag een plaatje naar keuze kiezen.
pi_136796621
quote:

[..]

En?

Je was de enigste die er inderdaad wel was voor die tijd. Maar toen wij verhuisden zagen we je niet.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:17:19 #51
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796622
quote:

[..]

Nee hoor, als je mijn eerste post van vandaag leest kun je zien wat ik allemaal heb gedaan :)
pi_136796640
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ik wil een deal met je sluiten.. deze OP blijft maar jij mag een plaatje naar keuze kiezen.
Nee.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:17:43 #53
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796644
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

En?

Je was de enigste die er inderdaad wel was voor die tijd. Maar toen wij verhuisden zagen we je niet.
Oh stfu, je weet niet waar je het over hebt.
pi_136796647
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

En?

Leugens.
pi_136796656
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Xeor het volgende:

[..]

Nou zolang hij maar geen rare dingen doet is het prima toch ^O^
Naja voordat ik er kwam wonen kwam hij wel gewoon het huis binnen enzo :+

Maar toen ik mijn huisgenootjes ging ontmoeten hadden we het daar overgehad, en de dag erna ben ik het contract gaan tekenen bij hem thuis en mijn sleutels gaan ophalen, en toen heb ik dat aan zijn vrouw gevraagd (hij was boven het contract aan het uitprinten) en toen zei zij 'Doet ie dat? Nou vanaf nu niet meer hoor. Als hij het wel doet moet je het maar even aan mij melden' Nooit meer voorgekomen :+
pi_136796664
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:

[..]

Nee hoor, als je mijn eerste post van vandaag leest kun je zien wat ik allemaal heb gedaan :)
Ik vond het een veel te lange tekst (8>
pi_136796670
Sof hosselt jongens in mijn statussen. De onderwerpen Arnhem vs Nijmegen, Hitler, allochtonen en de vraag of meningen fout kunnen zijn waren al voorbij gekomen. Zelfde status.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_136796674
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee.
We hebben er gister voor getekend!!
pi_136796680
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:

[..]

Oh stfu, je weet niet waar je het over hebt.
pi_136796716
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Xeor het volgende:

[..]

En jij hield je niet aan ons contract.
pi_136796720
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:

[..]

Naja voordat ik er kwam wonen kwam hij wel gewoon het huis binnen enzo :+

Maar toen ik mijn huisgenootjes ging ontmoeten hadden we het daar overgehad, en de dag erna ben ik het contract gaan tekenen bij hem thuis en mijn sleutels gaan ophalen, en toen heb ik dat aan zijn vrouw gevraagd (hij was boven het contract aan het uitprinten) en toen zei zij 'Doet ie dat? Nou vanaf nu niet meer hoor. Als hij het wel doet moet je het maar even aan mij melden' Nooit meer voorgekomen :+
Die vrouw gelijk }:| }:| -O-
Later die avond: JAN KOM GODVERDOMME EENS NAAR BENEDEN.
pi_136796736
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Xeor het volgende:

[..]

Je weet toch dat dat ploegje zich nergens aan houd?
pi_136796737
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Moet je er maar normaal mee om gaan
Doe ik
pi_136796738
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof hosselt jongens in mijn statussen. De onderwerpen Arnhem vs Nijmegen, Hitler, allochtonen en de vraag of meningen fout kunnen zijn waren al voorbij gekomen. Zelfde status.
Ik heb geen idee wat hier staat.
pi_136796744
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

En jij hield je niet aan ons contract.
Je haalde de quote er niet uit.. was niet de afspraak.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:19:58 #66
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796767
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Je weet toch dat dat ploegje zich nergens aan houd?
houdt.
pi_136796776
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:

[..]

Je haalde de quote er niet uit.. was niet de afspraak.
Quote hoort bij het Inso-rijtje of Inso-header. Maar jij was te dom om dat te begrijpen. Dus ik hield me er prima aan.
pi_136796779
wat een aids topic is dit geworden _O-
pi_136796791
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef supersof het volgende:

[..]

houdt.
Josti
pi_136796793
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef supersof het volgende:

[..]

houdt.
Al is het met 3 T's :')
  zondag 16 februari 2014 @ 23:20:26 #71
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796796
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Typisch het volgende:
wat een aids topic is dit geworden _O-
Oh ja fijn, net nu ik er weer ben.
pi_136796807
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Quote hoort bij het Inso-rijtje of Inso-header. Maar jij was te dom om dat te begrijpen. Dus ik hield me er prima aan.
Dan hebben wij vanaf nu een haat/liefde verhouding.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:20:46 #73
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796812
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Al is het met 3 T's :')
Ja, al is het met drie t's, dan is het nog niet waar.
pi_136796820
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:

[..]

Blijkbaar niks van je ban geleerd?
pi_136796826
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Doe ik
Blijkbaar niet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_136796836
quote:

[..]

Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.
pi_136796838
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Xeor het volgende:

[..]

Dan hebben wij vanaf nu een haat/liefde verhouding.
Wat mij betreft haatverhouding.
pi_136796846
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:

[..]

Die vrouw gelijk }:| }:| -O-
Later die avond: JAN KOM GODVERDOMME EENS NAAR BENEDEN.
Zoiets :+

En terwijl ik toch met haar aan het theeleuten was (het printen duurde nogal lang) heb ik haar ook gelijk even bespeeld over het 4e kamertje, die vol stond met troep van hem dat eigenlijk naar de stort moest. Dat dat wel héél leuk kon dienen als eetkamertje. Dat vond zei ook 'Ja hij moet gewoon die troep weghalen en dat kamertje aan jullie geven.' Huisgenootjes ook erg blij da tik dat allemaal even geregeld had nog voordat ik mijn contract had getekend :+ Ze waren al weken aan het zeuren daarover..

En inderdaad, een week later een mail van hem 'Na lang beraad heb ik besloten..' Uhuh.. je zit onder de plak en je vrouw dwingt je die troep weg te halen.. :P
pi_136796853
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Blijkbaar niks van je ban geleerd?
Ga weg joh.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:21:26 #80
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796861
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.
_O-
pi_136796862
quote:

[..]

post hier ook amper de laatste tijd
ik zie een verband
pi_136796877
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:D
pi_136796884
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat hier staat.
Ik ook niet
pi_136796885
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat mij betreft haatverhouding.
Let the game's begin!!
pi_136796891
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Blijkbaar niet
alsof je er zelf geen kras op hebt
  zondag 16 februari 2014 @ 23:21:59 #86
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_136796895
quote:

[..]

Ga weg joh.
Ga zelf weg.

Waarom die haat tegen GK? Hij verzint verhaaltjes? Nou boe-hoe. Dat doen er wel meer.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_136796902
quote:

[..]

Ga weg joh.
Ga zelf weg :')
  zondag 16 februari 2014 @ 23:22:35 #88
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796923
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ga zelf weg.

Waarom die haat tegen GK? Hij verzint verhaaltjes? Nou boe-hoe. Dat doen er wel meer.
Hejjjjj fopje!!!!
jmmr dat je mijn idee niet leuk vond :)
pi_136796926
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:

[..]

Zoiets :+

En terwijl ik toch met haar aan het theeleuten was (het printen duurde nogal lang) heb ik haar ook gelijk even bespeeld over het 4e kamertje, die vol stond met troep van hem dat eigenlijk naar de stort moest. Dat dat wel héél leuk kon dienen als eetkamertje. Dat vond zei ook 'Ja hij moet gewoon die troep weghalen en dat kamertje aan jullie geven.' Huisgenootjes ook erg blij da tik dat allemaal even geregeld had nog voordat ik mijn contract had getekend :+ Ze waren al weken aan het zeuren daarover..

En inderdaad, een week later een mail van hem 'Na lang beraad heb ik besloten..' Uhuh.. je zit onder de plak en je vrouw dwingt je die troep weg te halen.. :P
Mensen die onder de plak zitten -O- :') maar wel goed geregeld inderdaad haha.
pi_136796930
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

alsof je er zelf geen kras op hebt
Na 2 jaar, nope
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_136796936
quote:

[..]

Ga zelf weg.

Je zit op FOK! Fopje. Ga nou geen logica achter acties zoeken.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:22:53 #92
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796940
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

post hier ook amper de laatste tijd
ik zie een verband
Is saai zonder mij, ik snap je.
pi_136796945
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Xeor het volgende:

[..]

Let the game's begin!!
Ik durf je aan.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:22:57 #94
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_136796946
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:

[..]

Hejjjjj fopje!!!!
Helaas helaas
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_136796959
quote:

[..]

Ga zelf weg.

Is altijd die hommo moet er eens een keer mee kappen.
pi_136796964
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Xeor het volgende:

[..]

Mensen die onder de plak zitten -O- :') maar wel goed geregeld inderdaad haha.
Hij heeft dat denk ik gewoon nodig :+ Hij heeft echt rare ideeën af en toe.. :+
pi_136796969
quote:

[..]

Ga zelf weg.

Zn infantiele gedrag. :') Dat zie je toch?
  zondag 16 februari 2014 @ 23:23:32 #98
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136796975
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Fopje het volgende:

[..]

Helaas helaas
Ik hoop dat de anderen nu vragen wat mijn idee was en dat ik het vertel en dat ze mijn idee steunen en dat je je mening veranderd :)
pi_136796979
quote:

[..]

Ga zelf weg.

Ik begrijp het ook niet. Zal wel iets van de JONG verhuizing te maken hebben.
Daarvoor was hier altijd vrede en liefde.
pi_136796981
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik durf je aan.
Helaas moet ik zo gaan slapen ;(
pi_136796992
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik hoop dat de anderen nu vragen wat mijn idee was en dat ik het vertel en dat ze mijn idee steunen en dat je je mening veranderd :)
Vertel vertel!
pi_136796994
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Xeor het volgende:

[..]

Helaas moet ik zo gaan slapen ;(
Ik ook. ;(
pi_136797000
quote:

[..]

oh, ik had het over aids in het topic

maar zo kun je het ook zien
  zondag 16 februari 2014 @ 23:24:04 #104
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797014
TIETEN
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797019
quote:
9s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ook. ;(
_O-
  zondag 16 februari 2014 @ 23:24:14 #106
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797020
Oke dat niet, maar wel goedenavond.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797022
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
TIETEN
  zondag 16 februari 2014 @ 23:24:20 #108
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797025
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:

[..]

Vertel vertel!
Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:24:22 #109
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_136797026
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hij doet nu toch niks verkeerd. Laat hem gewoon lekker :P
pi_136797031
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Iinfantiele gedrag :')
Heb je je eigen posts wel eens gezien.
pi_136797033
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

oh, ik had het over aids in het topic

maar zo kun je het ook zien
Ik produceer nooit aids
pi_136797041
Sof *O*
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136797044
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Xeor het volgende:

[..]

_O-
Samen staan we sterk. O+
pi_136797047
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
Oke dat niet, maar wel goedenavond.
Ik heb wel tieten.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:24:42 #115
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797055
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Sof *O*
HOI *O*
  zondag 16 februari 2014 @ 23:24:44 #116
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_136797056
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.
Echt het slechtste idee ooit :D
pi_136797066
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?
  zondag 16 februari 2014 @ 23:24:58 #118
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797071
quote:

[..]

Echt het slechtste idee ooit :D
:( waarom.
pi_136797079
quote:

[..]

Sinds je terugkeer proberen er wel een hoop over te compenseren in hun gedrag. Je bent te populair ben ik bang.
pi_136797081
ik ga weer

doag
  zondag 16 februari 2014 @ 23:25:11 #121
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797094
quote:

[..]

Hejjjjj fopje!!!!
Sopje O+
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797110
Heropen Jong en neem Etsu mee ^O^
pi_136797115
quote:

[..]

Ik mag gewoon niet hier posten van ze, al stuur ik ze ieder 100 euro.
En dan gaat ze met een hele ploeg tegen mij posten hier.
pi_136797116
quote:

[..]

Mijn idee om een trollforum op te zetten waarin iedereen geoorloofd een puinzooi kan trappen zodat de rest gewoon schoon blijft werd ook niet opgepikt ;(
  zondag 16 februari 2014 @ 23:25:35 #125
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797117
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb wel tieten.
Ja maar jij laat ze niet zien, dus jij bent niet interessant. :{w
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zondag 16 februari 2014 @ 23:25:43 #126
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797125
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Sinds je terugkeer proberen er wel een hoop over te compenseren in hun gedrag. Je bent te populair ben ik bang.
Het is wel opeens drukker.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:25:43 #127
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797128
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Xeor het volgende:
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797130
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Sof *O*
Muto *O* *G* *O*
  zondag 16 februari 2014 @ 23:25:48 #129
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_136797136
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?
Valt wel mee hoor. GK is hier gewoon welkom als hij hier wilt posten.

Laat hem gewoon lekker zijn ding doen, hij doet toch niemand kwaad.
pi_136797143
quote:
En dan in mn uppie daar posten? ;(
pi_136797146
quote:

[..]

:( waarom.
omdat het ws toch niet werkt :+
  zondag 16 februari 2014 @ 23:26:09 #132
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797151
quote:
2s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Fopje het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. GK is hier gewoon welkom als hij hier wilt posten.

Laat hem gewoon lekker zijn ding doen, hij doet toch niemand kwaad.
Ik ook niet toen ik ******* zei.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:26:16 #133
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797161
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik ook niet toen ik ******* zei.
mongool.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797168
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Ik mag gewoon niet hier posten van ze, al stuur ik ze ieder 100 euro.
En dan gaat ze met een hele ploeg tegen mij posten hier.
Komt omdat je infantiele posts hier plaatst en vervolgens iedereen en alles bekritiseert.
Daarom.

Maar weetje. Ik negeer jou vanaf nu.
pi_136797170
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Die eerste zin weer :') Zie je nou zelf niet dat je gewoon IETS moet verzinnen tegen mij?
  zondag 16 februari 2014 @ 23:26:34 #136
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797176
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

mongool.
:o :o
Zien jullie dat???????
pi_136797178
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

En dan in mn uppie daar posten? ;(
Beter als die Justin Bieber elke keer in de OP :{
pi_136797180
quote:
En probleem opgelost.
pi_136797195
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ja maar jij laat ze niet zien, dus jij bent niet interessant. :{w
Ik heb klasse :{w
  zondag 16 februari 2014 @ 23:26:59 #140
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797196
Ik zat lekker in de trein met mijn armen achter mn hoofd gevouwen. lkkr chillen ja tog
pi_136797198
quote:

[..]

Zien jullie dat???????
je bent gehacked
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 16 februari 2014 @ 23:27:09 #142
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797203
quote:

[..]

Zien jullie dat???????
Niet stoken.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zondag 16 februari 2014 @ 23:27:17 #143
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797209
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb klasse :{w
Ik heb essnhills.rar
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797213
quote:
Ik zat lekker in de trein met mijn armen achter mn hoofd gevouwen. lkkr chillen ja tog
Die laatste zin klinkt als E. _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_136797217
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Xeor het volgende:

[..]

dan*

Ik ga mij verplaatsen. :W
pi_136797224
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Xeor het volgende:

[..]

Justin Bieber :9~

Even fappen.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:27:31 #147
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797225
quote:
Wow jij hebt stijl.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797227
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ik heb essnhills.rar
Ik heb een openstaande DM-box
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 16 februari 2014 @ 23:27:43 #149
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797237
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik heb een openstaande DM-box
Ik ook.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797239
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

dan*

Ik ga mij verplaatsen. :W
Blijf :'( Laat me niet achter.
pi_136797243
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:

[..]

Justin Bieber :9~

Even fappen.
Jaja belieber ^O^
pi_136797246
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Komt omdat je infantiele posts hier plaatst en vervolgens iedereen en alles bekritiseert.
Daarom.

Maar weetje. Ik negeer jou vanaf nu.
Ja, en morgen weer mij emo giffen. Dan vraag je er zelf om.
pi_136797268
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ik heb essnhills.rar
Spannend
pi_136797279
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef Xeor het volgende:

[..]

Jaja belieber ^O^
Niets mis met Bieber.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:28:46 #155
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797285
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:

[..]

Spannend
Nee, alleen maar tijgers..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797289
quote:
haha jatog

laterz
pi_136797296
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niets mis met Bieber.
Teveel geld op een te jonge leeftijd.
pi_136797297
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Nee, alleen maar tijgers..
Hoe weet jij dat nou :o
pi_136797305
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

haha jatog

laterz
Hoi VMSDKR. Ben je een beetje afgekoeld?
pi_136797306
Alsof jij weet hoe ik eruit zie :{w
  zondag 16 februari 2014 @ 23:29:22 #161
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797315
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

haha jatog

laterz
eyy vms
doeg
pi_136797318
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Xeor het volgende:

[..]

Teveel geld op een te jonge leeftijd.
Ik heb ook teveel geld op een te jonge leeftijd.
En nu?
pi_136797321
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
Ja
pi_136797327
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoi VMSDKR. Ben je een beetje afgekoeld?
haha ja tog geen stress
pi_136797328
Zat van de week met een fokker in de bus. Weet alleen niet wie :@
  zondag 16 februari 2014 @ 23:29:43 #166
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797330
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou :o
Ik heb hem toghhhhh
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zondag 16 februari 2014 @ 23:29:53 #167
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797337
quote:
7s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
Jazeker tijger.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797341
quote:

[..]

En nu?
Opsparen zodat je later genoeg geld hebt op oudere leeftijd 8-)
  zondag 16 februari 2014 @ 23:30:03 #169
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797346
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zat van de week met een fokker in de bus. Weet alleen niet wie :@
Oke goed verhaal.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797348
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ja
Ja jij wel ja :@
pi_136797352
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:

[..]

eyy vms
doeg
waar is rodawa
pi_136797357
quote:

[..]

En nu?
Dan doe jij het beter als bieber ^O^
pi_136797365
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

haha ja tog geen stress
Gelukkig. Ik heb het beste met je voor, maar hoe je laatst tegen mij uitviel, vond ik niet acceptabel.
pi_136797373
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:

[..]

Opsparen zodat je later genoeg geld hebt op oudere leeftijd 8-)
En dan? :')
pi_136797377
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ik heb hem toghhhhh
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Jazeker tijger.
Maar ik weet heul niks van tijger.rar :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136797379
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja jij wel ja :@
haha :D :D O+
pi_136797384
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Xeor het volgende:

[..]

Dan doe jij het beter als bieber ^O^
Niet echt, maar het gaat om het idee.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:30:56 #178
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797389
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

waar is rodawa
weet niet
ben net terug van ban xddd
  zondag 16 februari 2014 @ 23:31:08 #179
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797394
Ik zit ook altijd met mn armpies omhoog, mn oksels te showen in de trein. swek.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797397
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

En dan? :')
Kun je over 20 jaar ook nog eten *O*
  zondag 16 februari 2014 @ 23:31:15 #181
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797400
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:

[..]

[..]

Maar ik weet heul niks van tijger.rar :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niets.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797405
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
_O-
pi_136797406
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:

[..]

weet niet
ben net terug van ban xddd
ohohokej
  zondag 16 februari 2014 @ 23:31:24 #184
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797407
quote:
HAHAHAHA
pi_136797408
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niet echt, maar het gaat om het idee.
Jij gebruikt ook wiet, coke en laat je door elke random dude in je kontje nemen achter het station?
pi_136797409
quote:

[..]

Ik zeg niets.
Saai.
pi_136797426
quote:
Je scheert ze wel neem ik aan?
pi_136797434
Pff.. ik zit nog vol van het avondeten
  zondag 16 februari 2014 @ 23:32:09 #189
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797437
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Xeor het volgende:

[..]

Je scheert ze wel neem ik aan?
Nee, mn shirtje is net groot genoeg om het niet te zien.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797439
HAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

ik moest lachen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 16 februari 2014 @ 23:32:17 #191
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797441
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:

[..]

Saai.
Ja klopt, brb ff fappen.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797448
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

ik moest lachen
Oke
  zondag 16 februari 2014 @ 23:32:28 #193
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797453
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

ik moest lachen
Niet te zien.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797455
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:

[..]

Kun je over 20 jaar ook nog eten *O*
Kan ik sowieso al.
pi_136797456
quote:
99s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ja klopt, brb ff fappen.
;(
pi_136797458
quote:

[..]

Nee, mn shirtje is net groot genoeg om het niet te zien.
Wel lekker warm in de winter.
pi_136797465
quote:

[..]

Niet te zien.
nu dan
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_136797466
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Xeor het volgende:

[..]

Jij gebruikt ook wiet, coke en laat je door elke random dude in je kontje nemen achter het station?
HOE KEN JIJ MIJ?!?!?! :'(
pi_136797467
quote:

ik moest lachen
pi_136797482
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

HOE KEN JIJ MIJ?!?!?! :'(
Wilde gok.
pi_136797487
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kan ik sowieso al.
:9 Eten :9
  zondag 16 februari 2014 @ 23:33:05 #202
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797488
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

ohohokej
hoe gaat het??
pi_136797497
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef Xeor het volgende:

[..]

Wilde gok.
Nee. Fout.

Gewoon.
Als je in JNG had opgelet, dan had je geweten waarom ik een rijke boii ben. ^O^
pi_136797505
:O :O
pi_136797518
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
:O :O
Ja...
pi_136797529
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef supersof het volgende:

[..]

hoe gaat het??
ja chill, lkkr gestapt in amsterdam dit weekend. ik wist niet dat alles daar zo vroeg dichtgaat. :')
pi_136797533
LR ben je er nog?
pi_136797537
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee. Fout.

Gewoon.
Als je in JNG had opgelet, dan had je geweten waarom ik een rijke boii ben. ^O^
Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNG ;)
pi_136797552
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Xeor het volgende:

[..]

Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNG ;)
Oh, dan kan ik je niet helpen. Helaas.
pi_136797554
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja...
Ik val echt bijna in slaap :@
pi_136797555
Mongolië _O_

LR vertelt jullie de geschiedenis van dit adembenemende land
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136797558
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh, dan kan ik je niet helpen. Helaas.
^O^
pi_136797562
Ik wil op vakantie
pi_136797569
naar Noord Korea
pi_136797572
quote:
Ik wil op vakantie
Ik ook
  zondag 16 februari 2014 @ 23:35:08 #216
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136797579
quote:

[..]

nu dan
Ja nu wel bedankt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136797580
quote:
naar Noord Korea
ik naar IJsland
pi_136797581
Ik wil naar China. :'(
pi_136797587
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:

[..]

ik naar IJsland
Ryugyonghotel lijkt me echt tof.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:35:30 #220
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797589
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

ja chill, lkkr gestapt in amsterdam dit weekend. ik wist niet dat alles daar zo vroeg dichtgaat. :')
wow ik was ook in Amsterdam gisteren
pi_136797592
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Ik wil naar China. :'(
Wat doen?
pi_136797598
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ryugyonghotel lijkt me echt tof.
IJsland lijkt me tof :P
pi_136797600
Ik wil ook naar Tsjernobyl.
pi_136797610
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:

[..]

IJsland lijkt me tof :P
Lijkt me ook wel tof maar beetje koud.
pi_136797616
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
LR ben je er nog?
Liever niet. Straks maar even douchen.
pi_136797623
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Xeor het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel tof maar beetje koud.
Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemaken :P
pi_136797633
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef supersof het volgende:

[..]

wow ik was ook in Amsterdam gisteren
srs.
pi_136797641
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:

[..]

Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemaken :P
Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:37:33 #229
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797659
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

srs.
ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzo
pi_136797678
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef Xeor het volgende:

[..]

Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.
I know :P

vriend wil alleen niet naar IJsland. En het is best duur.

Maar laatst tijdens een random gesprek kwamen we erachter dat mijn ouders en broers ook wel naar IJsland willen :+
pi_136797683
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef Xeor het volgende:

[..]

Wat doen?
Rondlopen.
pi_136797685
true detective is echt een bazenserie
pi_136797692
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Liever niet. Straks maar even douchen.
Kom hier :'(
pi_136797696
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:

[..]

ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzo
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bed
pi_136797706
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:

[..]

I know :P

vriend wil alleen niet naar IJsland. En het is best duur.

Maar laatst tijdens een random gesprek kwamen we erachter dat mijn ouders en broers ook wel naar IJsland willen :+
Dan ga je toch lekker met je broers en ouders ;) hij heeft lang genoeg vakantie gehad :o :P
pi_136797716
Welkom terug Sof. :D
pi_136797717
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Rondlopen.
Je wilt niks zien??
pi_136797721
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Xeor het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker met je broers en ouders ;) hij heeft lang genoeg vakantie gehad :o :P
Maar het is te duur :o
pi_136797728
quote:

[..]

:D Leuk he voorspelbare reacties uitlokken
pi_136797735
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:

[..]

Budgetvlucht en slapen in hostels (als ze die daar hebben).
pi_136797741
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:

[..]

kutleef

gewoon hardcore sparen of niet gaan
pi_136797743
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:D Leuk he voorspelbare reacties uitlokken
Ja, ze komen alleen niet ;(
pi_136797746
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
EZELLLLL _O_ O+
pi_136797752
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Xeor het volgende:

[..]

Je wilt niks zien??
wat doe je tijdens het rondlopen? :')
  zondag 16 februari 2014 @ 23:40:06 #245
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797754
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
jaaaaaa ezell O+
pi_136797761
quote:

[..]

Geil
pi_136797766
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Xeor het volgende:

[..]

Budgetvlucht en slapen in hostels (als ze die daar hebben).
Ennn dan wil je wat van IJsland zien en heb je daar vervoer nodig :+

Komt wel over een paar jaar ofzo
pi_136797769
sof ik ben blij dat je er bent
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
pi_136797770
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja, ze komen alleen niet ;(
Nou bij deze dan :')
pi_136797773
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:

[..]

kutleef

gewoon hardcore sparen of niet gaan
Harde struggles enzo
pi_136797781
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Xeor het volgende:

[..]

Nou bij deze dan :')
*O* *G* *O*
pi_136797787
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

wat doe je tijdens het rondlopen? :')
Bezienswaardigheden.
pi_136797789
Hij was te obvious zeker?
  zondag 16 februari 2014 @ 23:41:17 #254
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797798
quote:
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
ja dit vind ik een goede conclusie :)
pi_136797800
quote:
trouwens.
pi_136797807
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge. _O-
pi_136797809
captain obvious
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 16 februari 2014 @ 23:41:47 #258
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797820
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge. _O-
wow _O_
pi_136797833
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Xeor het volgende:

[..]

Bezienswaardigheden.
Nou dan.
pi_136797835
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:

[..]

ja dit vind ik een goede conclusie :)
Bedankt. :)
pi_136797841
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:

[..]

wow _O_
Gewoon stoppen met studie en voortaan horeca doen jatog. _O-
pi_136797843
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Xeor het volgende:

[..]

Wat? Ben je jaloers dat je geen bff's bent met Sof?
pi_136797845
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Miniem het volgende:
captain obvious
Miniempje O+
pi_136797847
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nou dan.
Welke bezienswaardigheden wil je gaan bezoeken bedoel ik eigenlijk.
pi_136797857
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat? Ben je jaloers dat je geen bff's bent met Sof?
Nee eigenlijk niet ;)
pi_136797865
quote:
Dan verkoop jij je kontje wel cheap :7
pi_136797869
:O :O ik ga in bed liggen denk ik
pi_136797874
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:

[..]

_O- _O-
  zondag 16 februari 2014 @ 23:43:14 #269
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797875
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Ezell het volgende:

[..]

Gewoon stoppen met studie en voortaan horeca doen jatog. _O-
ik denk dat ik niet ga studeren :)
pi_136797882
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
:O :O ik ga in bed liggen denk ik
Slaap lekker ess O+ :*
pi_136797884
quote:
Hoeveel uur heb je dan gewerkt?
pi_136797886
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Xeor het volgende:

[..]

Welke bezienswaardigheden wil je gaan bezoeken bedoel ik eigenlijk.
Geen idee. Het is nog afhankelijk of mijn neef vrij kan krijgen van zijn werk, als het hem lukt, dan gaan we naar Beijing naar Hongkong. Zoiets.
pi_136797887
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mijn kontje staat niet te koop gvd :{w

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:

[..]

ik denk dat ik niet ga studeren :)
Gewoon solliciteren bij de AH _O_
pi_136797891
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Xeor het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet ;)
Waarom emogif je dan?
  zondag 16 februari 2014 @ 23:43:44 #275
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797897
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:

[..]

Mijn kontje staat niet te koop gvd :{w

[..]

Gewoon solliciteren bij de AH _O_
Ben je gek _O-
pi_136797900
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Xeor het volgende:

[..]

Slaap lekker ess O+ :*
Misschien dat ik met laptop naar bed ga :@
pi_136797903
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Geen idee. Het is nog afhankelijk of mijn neef vrij kan krijgen van zijn werk, als het hem lukt, dan gaan we naar Beijing naar Hongkong. Zoiets.
Ah oké man tof ^O^
pi_136797910
quote:

[..]

Waarom emogif je dan?
vind ik leuk
pi_136797914
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ah oké man tof ^O^
In die 3 weken tijd heb je ruimte genoeg om de OP te kapen iig.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:44:17 #280
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797915
quote:

[..]

Waarom emogif je dan?
Hij denkt dat het stom is om met een van ons bff's te zijn.
De onwetendheid _O-
pi_136797920
quote:

[..]

Hoeveel uur heb je dan gewerkt?
14 uur of zo?
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:

[..]

Ben je gek _O-
vet goede tip alles :{
pi_136797921
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Xeor het volgende:

[..]

vind ik leuk
Geen reden.
pi_136797922
quote:

[..]

Oh haha :@
pi_136797925
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:

[..]

Hij denkt dat het stom is om met een van ons bff's te zijn.
De onwetendheid _O-
_O-
pi_136797937
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

In die 3 weken tijd heb je ruimte genoeg om de OP te kapen iig.
Ligt eraan wanneer je gaat ik ga ook nog een maandje naar Thailand.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:44:44 #286
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797938
quote:

[..]

Oh haha :@
hihi
pi_136797939
quote:

[..]

niet met mij?
  zondag 16 februari 2014 @ 23:44:54 #288
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797940
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:

[..]

14 uur of zo?

[..]

Sorry ik ben te goed voor de AH.
pi_136797942
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Geen reden.
Eigenlijk niet.
pi_136797944
quote:

[..]

14 uur of zo?

[..]

oké :)
pi_136797955
quote:

[..]

Ligt eraan wanneer je gaat ik ga ook nog een maandje naar Thailand.
Augustus.
pi_136797962
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

niet met mij?
Even een nachtje alleen :@ Morgen al een vriendin in bed :@
pi_136797967
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

Augustus.
Ik November dus :)
pi_136797972
quote:

[..]

14 uur of zo?

[..]

6 euro per uur als 21 jarige?
pi_136797975
kutaldo is slapen :r :r :r
pi_136797983
Zit je klaar Etsu?
pi_136797990
  zondag 16 februari 2014 @ 23:46:13 #298
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136797991
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef Ezell het volgende:
kutaldo is slapen :r :r :r
:r kutaldo
pi_136797994
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:

[..]

Even een nachtje alleen :@ Morgen al een vriendin in bed :@
een vriendin in bed :o
pi_136798001
Mijn vriend is nu op Java. Alles ligt nu onder een laag as van de vulkaanuitbarsting. Heel aparte ervaring
  zondag 16 februari 2014 @ 23:46:23 #301
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136798006
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')