Ookquote:
Het is een lekker kont, klaarquote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap dit plaatje nog steeds niet. Ik ga maar weer eens hunten.
Je hebt een vriendin. Zogenaamd dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is een lekker kont, klaar
LR. Schatje.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap dit plaatje nog steeds niet. Ik ga maar weer eens hunten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Hallo vrienden.
Ik ben terug. Deze vier dagen waren heel zwaar. Speciaal voor jullie voor jullie heb ik een dagboek bijgehouden. Om die >250 posts die ik per dag zou maken te compenseren.
Woensdag 12-02
BEN IK ZOMAAR GEBAND!!!! Op mijn verjaardag nog welIk ben heel verdrietig. Gelukkig heb ik veel steun van mijn trouwe forumvrienden. Mijn broertje moest lachen toen hij een kreet vanuit mijn kamer hoorde en ik hem vertelde dat ik geband was. Ik ben toen maar gaan slapen.
Donderdag 13-02
Ik had geen zin in wiskunde. Na school ben ik naar huis gegaan en heb ik taart gegeten. Daarna probeerde ik ook huiswerk te maken, maar het was te saai. Tijdens het eten vertelde ik mijn ouders over mijn ban, ze vonden het terecht.
's Avonds was er tc en dat was heel gezellig met Rodawa en badschaap en Ezell en Etsu en JanCees en nog iemand maar ik weer even niet meer wie.
Vrijdag 14-02
Het was koud vandaag. Niet leuk. Ik heb vandaag helemaal niks gedaan. Wel chocolade gegeten. Was lekker. Ik heb nog wel een nummer op hot or not gehosseld, maar dat bleek niet zo heel leuk te zijn. Wat een domper. En ik zat alleen op hot or not omdat ik me verveelde dus niet denken dat ik daar altijd op zit.
Gelukkig heb ik nog wel even gezellig gedmd met Mexicanobakker en BlauweTijger en Stuart en Jimbo. En op fb met Etsu en VoornaamAchternaam en Toto69.
Zaterdag 15-02
Vandaag ben ik naar Zaandam geweest en naar Zandvoort. Het waaide heel hard, maar het was wel leuk. Daarna zijn we naar Amsterdam geweest naar het concert van Ellie Goulding. En het was echt heel tofZe is heel goed live. Het was een gezellig dagje uit
![]()
Zondag 16-02
Laatste dagje ban vandaag. Ik vond dit op internet en wilde dat graag even delen met jullie. http://www.nrc.nl/ik/2014/02/15/stuiver/
Ik vind het jammer om te zien dat er na mijn nog twee bondgenoten zijn gevallen. Maar samen zijn we sterk en houden we vol !!!
Verder heb ik geprobeerd wiskunde te leren. Maar ik snap er niks van en het is kut.
Ik hoop dat ik geen ban meer krijg.
[ afbeelding ]
En ontken nou niet dat je het kut vindt dat ik er weer ben, want je weet echt wel dat dat niet zo is![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Hallo vrienden.
Ik ben terug. Deze vier dagen waren heel zwaar. Speciaal voor jullie voor jullie heb ik een dagboek bijgehouden. Om die >250 posts die ik per dag zou maken te compenseren.
Woensdag 12-02
BEN IK ZOMAAR GEBAND!!!! Op mijn verjaardag nog welIk ben heel verdrietig. Gelukkig heb ik veel steun van mijn trouwe forumvrienden. Mijn broertje moest lachen toen hij een kreet vanuit mijn kamer hoorde en ik hem vertelde dat ik geband was. Ik ben toen maar gaan slapen.
Donderdag 13-02
Ik had geen zin in wiskunde. Na school ben ik naar huis gegaan en heb ik taart gegeten. Daarna probeerde ik ook huiswerk te maken, maar het was te saai. Tijdens het eten vertelde ik mijn ouders over mijn ban, ze vonden het terecht.
's Avonds was er tc en dat was heel gezellig met Rodawa en badschaap en Ezell en Etsu en JanCees en nog iemand maar ik weer even niet meer wie.
Vrijdag 14-02
Het was koud vandaag. Niet leuk. Ik heb vandaag helemaal niks gedaan. Wel chocolade gegeten. Was lekker. Ik heb nog wel een nummer op hot or not gehosseld, maar dat bleek niet zo heel leuk te zijn. Wat een domper. En ik zat alleen op hot or not omdat ik me verveelde dus niet denken dat ik daar altijd op zit.
Gelukkig heb ik nog wel even gezellig gedmd met Mexicanobakker en BlauweTijger en Stuart en Jimbo. En op fb met Etsu en VoornaamAchternaam en Toto69.
Zaterdag 15-02
Vandaag ben ik naar Zaandam geweest en naar Zandvoort. Het waaide heel hard, maar het was wel leuk. Daarna zijn we naar Amsterdam geweest naar het concert van Ellie Goulding. En het was echt heel tofZe is heel goed live. Het was een gezellig dagje uit
![]()
Zondag 16-02
Laatste dagje ban vandaag. Ik vond dit op internet en wilde dat graag even delen met jullie. http://www.nrc.nl/ik/2014/02/15/stuiver/
Ik vind het jammer om te zien dat er na mijn nog twee bondgenoten zijn gevallen. Maar samen zijn we sterk en houden we vol !!!
Verder heb ik geprobeerd wiskunde te leren. Maar ik snap er niks van en het is kut.
[ afbeelding ]
En ontken nou niet dat je het kut vindt dat ik er weer ben, want je weet echt wel dat dat niet zo is![]()
Ze heeft nog pech dat ik niet heb aangebeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je niet dealen dat Sof er weer is? Dan heb je pech.
Hallo Sof. Ik heb je ook een DM gestuurd hoor potverdorie. Daar gaat mijn aandacht.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Hallo vrienden.
Woensdag 12-02
Donderdag 13-02
Vrijdag 14-02
Zaterdag 15-02
![]()
Zondag 16-02
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Ok doeiquote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef supersof het volgende:
Hallo vrienden.
Woensdag 12-02
Donderdag 13-02
Vrijdag 14-02
Zaterdag 15-02
![]()
Zondag 16-02
[ afbeelding ]
Heeft hij al kale plekken op zijn hoofdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Huisbaas is gewoon een rare vent. Maar hij zit onder de plak bij zijn vrouw, en die staat over het algemeen aan onze kant. Dus als we hem even de tijd geven dan 'geeft' hij vanzelf wel 'toe'
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Etsu het volgende:
Sof, je zou nog GK op zn vingers wijzen waar we vanavond over hadden.
Ja, maar ze zijn al met pensioen, dus datis niet zo vreemdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heeft hij al kale plekken op zijn hoofd
Ja sorryquote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Sof. Ik heb je ook een DM gestuurd hoor potverdorie. Daar gaat mijn aandacht.
Welkom terug![]()
![]()
Nou zolang hij maar geen rare dingen doet is het prima tochquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn al met pensioen, dus datis niet zo vreemd
Hij is wel vreemd
Ernstiger dan dat jij hier nu bent kan het niet wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is heel ernstig, houd dat in je achterhoofd.
Nah.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ernstiger dan dat jij hier nu bent kan het niet worden
Ohja, ik wil alleen dit erover kwijt:quote:
Dat mag blijkbaar niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:
vandaag dus ruzie met NS omdat mijn ov beschadigingen had
Moet je er maar normaal mee om gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:
vandaag dus ruzie met NS omdat mijn ov beschadigingen had
HAquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, ik wil alleen dit erover kwijt:
Jij zei vandaag dat je het zo leuk vond die tijd dat Xeor, ess en Ceviche hier postten. Nou ik kan je vertellen dat ik hier VOOR ess postte en ik je toen nooit zag hier. Dus ik weet niet waar deze lulkoek vandaan komt, maar waar is het niet.
Heb je 4 dagen zitten lurken... gemiste kans om naar buiten te gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zei vandaag dat je het zo leuk vond die tijd dat Xeor, ess en Ceviche hier postten. Nou ik kan je vertellen dat ik hier VOOR ess postte en ik je toen nooit zag hier. Dus ik weet niet waar deze lulkoek vandaan komt, maar waar is het niet.
Nee, ik heb haar up to date gehouden. Wat denk jij zelf?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb je 4 dagen zitten lurken... gemiste kans om naar buiten te gaan
En?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, als je mijn eerste post van vandaag leest kun je zien wat ik allemaal heb gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb je 4 dagen zitten lurken... gemiste kans om naar buiten te gaan
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wil een deal met je sluiten.. deze OP blijft maar jij mag een plaatje naar keuze kiezen.
Oh stfu, je weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En?
Je was de enigste die er inderdaad wel was voor die tijd. Maar toen wij verhuisden zagen we je niet.
Leugens.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En?
Je was de enigste die er inderdaad wel was voor die tijd. Maar toen wij verhuisden zagen we je niet.
Naja voordat ik er kwam wonen kwam hij wel gewoon het huis binnen enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou zolang hij maar geen rare dingen doet is het prima toch
Ik vond het een veel te lange tekstquote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, als je mijn eerste post van vandaag leest kun je zien wat ik allemaal heb gedaan
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh stfu, je weet niet waar je het over hebt.
Die vrouw gelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja voordat ik er kwam wonen kwam hij wel gewoon het huis binnen enzo![]()
Maar toen ik mijn huisgenootjes ging ontmoeten hadden we het daar overgehad, en de dag erna ben ik het contract gaan tekenen bij hem thuis en mijn sleutels gaan ophalen, en toen heb ik dat aan zijn vrouw gevraagd (hij was boven het contract aan het uitprinten) en toen zei zij 'Doet ie dat? Nou vanaf nu niet meer hoor. Als hij het wel doet moet je het maar even aan mij melden' Nooit meer voorgekomen
Doe ikquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je er maar normaal mee om gaan
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof hosselt jongens in mijn statussen. De onderwerpen Arnhem vs Nijmegen, Hitler, allochtonen en de vraag of meningen fout kunnen zijn waren al voorbij gekomen. Zelfde status.
Je haalde de quote er niet uit.. was niet de afspraak.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij hield je niet aan ons contract.
houdt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat ploegje zich nergens aan houd?
Quote hoort bij het Inso-rijtje of Inso-header. Maar jij was te dom om dat te begrijpen. Dus ik hield me er prima aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je haalde de quote er niet uit.. was niet de afspraak.
Oh ja fijn, net nu ik er weer ben.quote:
Dan hebben wij vanaf nu een haat/liefde verhouding.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Quote hoort bij het Inso-rijtje of Inso-header. Maar jij was te dom om dat te begrijpen. Dus ik hield me er prima aan.
Ja, al is het met drie t's, dan is het nog niet waar.quote:
Blijkbaar niks van je ban geleerd?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja fijn, net nu ik er weer ben.
Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat mij betreft haatverhouding.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan hebben wij vanaf nu een haat/liefde verhouding.
Zoietsquote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die vrouw gelijk![]()
![]()
![]()
Later die avond: JAN KOM GODVERDOMME EENS NAAR BENEDEN.
Ga weg joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Blijkbaar niks van je ban geleerd?
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.
post hier ook amper de laatste tijdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.
Ik ook nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
alsof je er zelf geen kras op hebtquote:
Ga zelf weg.quote:
Hejjjjj fopje!!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Waarom die haat tegen GK? Hij verzint verhaaltjes? Nou boe-hoe. Dat doen er wel meer.
Mensen die onder de plak zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets
En terwijl ik toch met haar aan het theeleuten was (het printen duurde nogal lang) heb ik haar ook gelijk even bespeeld over het 4e kamertje, die vol stond met troep van hem dat eigenlijk naar de stort moest. Dat dat wel héél leuk kon dienen als eetkamertje. Dat vond zei ook 'Ja hij moet gewoon die troep weghalen en dat kamertje aan jullie geven.' Huisgenootjes ook erg blij da tik dat allemaal even geregeld had nog voordat ik mijn contract had getekendZe waren al weken aan het zeuren daarover..
En inderdaad, een week later een mail van hem 'Na lang beraad heb ik besloten..' Uhuh.. je zit onder de plak en je vrouw dwingt je die troep weg te halen..
Na 2 jaar, nopequote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
alsof je er zelf geen kras op hebt
Je zit op FOK! Fopje. Ga nou geen logica achter acties zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Waarom die haat tegen GK? Hij verzint verhaaltjes? Nou boe-hoe. Dat doen er wel meer.
Is saai zonder mij, ik snap je.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
post hier ook amper de laatste tijd
ik zie een verband
Helaas helaasquote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hejjjjj fopje!!!!
jmmr dat je mijn idee niet leuk vond
Is altijd die hommo moet er eens een keer mee kappen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Hij heeft dat denk ik gewoon nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mensen die onder de plak zitten![]()
maar wel goed geregeld inderdaad haha.
Zn infantiele gedrag.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Ik hoop dat de anderen nu vragen wat mijn idee was en dat ik het vertel en dat ze mijn idee steunen en dat je je mening veranderdquote:
Ik begrijp het ook niet. Zal wel iets van de JONG verhuizing te maken hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Vertel vertel!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat de anderen nu vragen wat mijn idee was en dat ik het vertel en dat ze mijn idee steunen en dat je je mening veranderd
Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.quote:
Hij doet nu toch niks verkeerd. Laat hem gewoon lekkerquote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zn infantiele gedrag.Dat zie je toch?
Iinfantiele gedragquote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zn infantiele gedrag.Dat zie je toch?
Ik produceer nooit aidsquote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik had het over aids in het topic
maar zo kun je het ook zien
Ik heb wel tieten.quote:
HOIquote:
Echt het slechtste idee ooitquote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.
Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij doet nu toch niks verkeerd. Laat hem gewoon lekker
quote:
Sinds je terugkeer proberen er wel een hoop over te compenseren in hun gedrag. Je bent te populair ben ik bang.quote:
Sopjequote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hejjjjj fopje!!!!
jmmr dat je mijn idee niet leuk vond
Ik mag gewoon niet hier posten van ze, al stuur ik ze ieder 100 euro.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij doet nu toch niks verkeerd. Laat hem gewoon lekker
Mijn idee om een trollforum op te zetten waarin iedereen geoorloofd een puinzooi kan trappen zodat de rest gewoon schoon blijft werd ook niet opgepiktquote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.
Ja maar jij laat ze niet zien, dus jij bent niet interessant.quote:
Het is wel opeens drukker.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds je terugkeer proberen er wel een hoop over te compenseren in hun gedrag. Je bent te populair ben ik bang.
Valt wel mee hoor. GK is hier gewoon welkom als hij hier wilt posten.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?
omdat het ws toch niet werktquote:
Ik ook niet toen ik ******* zei.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. GK is hier gewoon welkom als hij hier wilt posten.
Laat hem gewoon lekker zijn ding doen, hij doet toch niemand kwaad.
Komt omdat je infantiele posts hier plaatst en vervolgens iedereen en alles bekritiseert.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik mag gewoon niet hier posten van ze, al stuur ik ze ieder 100 euro.
En dan gaat ze met een hele ploeg tegen mij posten hier.
Die eerste zin weerquote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?
quote:
Ik heb klassequote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar jij laat ze niet zien, dus jij bent niet interessant.
Die laatste zin klinkt als E.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Ik zat lekker in de trein met mijn armen achter mn hoofd gevouwen. lkkr chillen ja tog
dan*quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beter als die Justin Bieber elke keer in de OP
Justin Bieberquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beter als die Justin Bieber elke keer in de OP
Wow jij hebt stijl.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Ik zat lekker in de trein met mijn armen achter mn hoofd gevouwen. lkkr chillen ja tog
Ik heb een openstaande DM-boxquote:
Ik ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een openstaande DM-box
Ja, en morgen weer mij emo giffen. Dan vraag je er zelf om.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt omdat je infantiele posts hier plaatst en vervolgens iedereen en alles bekritiseert.
Daarom.
Maar weetje. Ik negeer jou vanaf nu.
Spannendquote:
haha jatogquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Hoe weet jij dat nouquote:
eyy vmsquote:
Ik heb ook teveel geld op een te jonge leeftijd.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
Teveel geld op een te jonge leeftijd.
haha ja tog geen stressquote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi VMSDKR. Ben je een beetje afgekoeld?
Opsparen zodat je later genoeg geld hebt op oudere leeftijdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook teveel geld op een te jonge leeftijd.
En nu?
Oke goed verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zat van de week met een fokker in de bus. Weet alleen niet wie
Ja jij wel jaquote:
Dan doe jij het beter als bieberquote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook teveel geld op een te jonge leeftijd.
En nu?
Gelukkig. Ik heb het beste met je voor, maar hoe je laatst tegen mij uitviel, vond ik niet acceptabel.quote:
En dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opsparen zodat je later genoeg geld hebt op oudere leeftijd
quote:
Maar ik weet heul niks van tijger.rarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
weet nietquote:
Kun je over 20 jaar ook nog etenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Maar ik weet heul niks van tijger.rar
Ik zeg niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zit ook altijd met mn armpies omhoog, mn oksels te showen in de trein. swek.
ohohokejquote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
ben net terug van ban xddd
HAHAHAHAquote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Jij gebruikt ook wiet, coke en laat je door elke random dude in je kontje nemen achter het station?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt, maar het gaat om het idee.
Saai.quote:
Je scheert ze wel neem ik aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Nee, mn shirtje is net groot genoeg om het niet te zien.quote:
Okequote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
ik moest lachen
Niet te zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moest lachen
Kan ik sowieso al.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je over 20 jaar ook nog eten
quote:
Wel lekker warm in de winter.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, mn shirtje is net groot genoeg om het niet te zien.
HOE KEN JIJ MIJ?!?!?!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook wiet, coke en laat je door elke random dude in je kontje nemen achter het station?
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moest lachen
hoe gaat het??quote:
ja chill, lkkr gestapt in amsterdam dit weekend. ik wist niet dat alles daar zo vroeg dichtgaat.quote:
Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNGquote:Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Fout.
Gewoon.
Als je in JNG had opgelet, dan had je geweten waarom ik een rijke boii ben.
Oh, dan kan ik je niet helpen. Helaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNG
Ik val echt bijna in slaapquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik je niet helpen. Helaas.
Ik ookquote:
ik naar IJslandquote:
wow ik was ook in Amsterdam gisterenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja chill, lkkr gestapt in amsterdam dit weekend. ik wist niet dat alles daar zo vroeg dichtgaat.
IJsland lijkt me tofquote:
Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemakenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof maar beetje koud.
srs.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik was ook in Amsterdam gisteren
Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemaken
ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzoquote:
I knowquote:Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.
Kom hierquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet. Straks maar even douchen.
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bedquote:Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzo
Dan ga je toch lekker met je broers en oudersquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know![]()
vriend wil alleen niet naar IJsland. En het is best duur.
Maar laatst tijdens een random gesprek kwamen we erachter dat mijn ouders en broers ook wel naar IJsland willen
Maar het is te duurquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met je broers en oudershij heeft lang genoeg vakantie gehad
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bed
Ja, ze komen alleen nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leuk he voorspelbare reacties uitlokken
jaaaaaa ezellquote:
Geilquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bed
Ennn dan wil je wat van IJsland zien en heb je daar vervoer nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Budgetvlucht en slapen in hostels (als ze die daar hebben).
Harde struggles enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
kutleef
gewoon hardcore sparen of niet gaan
ja dit vind ik een goede conclusiequote:Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
sof ik ben blij dat je er bent
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
sof ik ben blij dat je er bent
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
wowquote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge.
Bedankt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit vind ik een goede conclusie
Miniempjequote:
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat? Ben je jaloers dat je geen bff's bent met Sof?
Dan verkoop jij je kontje wel cheapquote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan verkoop jij je kontje wel cheap
ik denk dat ik niet ga studerenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met studie en voortaan horeca doen jatog.
Hoeveel uur heb je dan gewerkt?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Geen idee. Het is nog afhankelijk of mijn neef vrij kan krijgen van zijn werk, als het hem lukt, dan gaan we naar Beijing naar Hongkong. Zoiets.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Welke bezienswaardigheden wil je gaan bezoeken bedoel ik eigenlijk.
Mijn kontje staat niet te koop gvdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan verkoop jij je kontje wel cheap
Gewoon solliciteren bij de AHquote:
Ben je gekquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn kontje staat niet te koop gvd
[..]
Gewoon solliciteren bij de AH
Misschien dat ik met laptop naar bed gaquote:
Ah oké man tofquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Het is nog afhankelijk of mijn neef vrij kan krijgen van zijn werk, als het hem lukt, dan gaan we naar Beijing naar Hongkong. Zoiets.
Hij denkt dat het stom is om met een van ons bff's te zijn.quote:
Oh hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat ik met laptop naar bed ga
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij denkt dat het stom is om met een van ons bff's te zijn.
De onwetendheid
Ligt eraan wanneer je gaat ik ga ook nog een maandje naar Thailand.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
In die 3 weken tijd heb je ruimte genoeg om de OP te kapen iig.
hihiquote:
niet met mij?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat ik met laptop naar bed ga
Sorry ik ben te goed voor de AH.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
14 uur of zo?
[..]
vet goede tip alles
okéquote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
14 uur of zo?
[..]
vet goede tip alles
Augustus.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je gaat ik ga ook nog een maandje naar Thailand.
Even een nachtje alleenquote:
6 euro per uur als 21 jarige?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
14 uur of zo?
[..]
vet goede tip alles
quote:
een vriendin in bedquote:Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een nachtje alleenMorgen al een vriendin in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |