weet nietquote:

Kun je over 20 jaar ook nog etenquote:

quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Maar ik weet heul niks van tijger.rar
Ik zeg niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon

quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zit ook altijd met mn armpies omhoog, mn oksels te showen in de trein. swek.

ohohokejquote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
ben net terug van ban xddd

HAHAHAHAquote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Rockiejj het volgende:

Jij gebruikt ook wiet, coke en laat je door elke random dude in je kontje nemen achter het station?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt, maar het gaat om het idee.

Saai.quote:

Je scheert ze wel neem ik aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Rockiejj het volgende:

Nee, mn shirtje is net groot genoeg om het niet te zien.quote:

Okequote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
ik moest lachen

Niet te zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moest lachen

Kan ik sowieso al.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je over 20 jaar ook nog eten

quote:

Wel lekker warm in de winter.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, mn shirtje is net groot genoeg om het niet te zien.

HOE KEN JIJ MIJ?!?!?!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook wiet, coke en laat je door elke random dude in je kontje nemen achter het station?

quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moest lachen

hoe gaat het??quote:

ja chill, lkkr gestapt in amsterdam dit weekend. ik wist niet dat alles daar zo vroeg dichtgaat.quote:

Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNGquote:Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Fout.
Gewoon.
Als je in JNG had opgelet, dan had je geweten waarom ik een rijke boii ben.

Oh, dan kan ik je niet helpen. Helaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |