hoe gaat het??quote:
ja chill, lkkr gestapt in amsterdam dit weekend. ik wist niet dat alles daar zo vroeg dichtgaat.quote:
Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNGquote:Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Fout.
Gewoon.
Als je in JNG had opgelet, dan had je geweten waarom ik een rijke boii ben.
Oh, dan kan ik je niet helpen. Helaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet was het je vast opgevallen dat ik niet actief deed meeposten in JNG
Ik val echt bijna in slaapquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik je niet helpen. Helaas.
Ik ookquote:
ik naar IJslandquote:
wow ik was ook in Amsterdam gisterenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja chill, lkkr gestapt in amsterdam dit weekend. ik wist niet dat alles daar zo vroeg dichtgaat.
IJsland lijkt me tofquote:
Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemakenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof maar beetje koud.
srs.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik was ook in Amsterdam gisteren
Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemaken
ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzoquote:
I knowquote:Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.
Kom hierquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet. Straks maar even douchen.
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bedquote:Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzo
Dan ga je toch lekker met je broers en oudersquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know![]()
vriend wil alleen niet naar IJsland. En het is best duur.
Maar laatst tijdens een random gesprek kwamen we erachter dat mijn ouders en broers ook wel naar IJsland willen
Maar het is te duurquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met je broers en oudershij heeft lang genoeg vakantie gehad
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bed
Ja, ze komen alleen nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leuk he voorspelbare reacties uitlokken
jaaaaaa ezellquote:
Geilquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bed
Ennn dan wil je wat van IJsland zien en heb je daar vervoer nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Budgetvlucht en slapen in hostels (als ze die daar hebben).
Harde struggles enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
kutleef
gewoon hardcore sparen of niet gaan
ja dit vind ik een goede conclusiequote:Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
sof ik ben blij dat je er bent
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
sof ik ben blij dat je er bent
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
wowquote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge.
Bedankt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit vind ik een goede conclusie
Miniempjequote:
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat? Ben je jaloers dat je geen bff's bent met Sof?
Dan verkoop jij je kontje wel cheapquote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan verkoop jij je kontje wel cheap
ik denk dat ik niet ga studerenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met studie en voortaan horeca doen jatog.
Hoeveel uur heb je dan gewerkt?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Geen idee. Het is nog afhankelijk of mijn neef vrij kan krijgen van zijn werk, als het hem lukt, dan gaan we naar Beijing naar Hongkong. Zoiets.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Welke bezienswaardigheden wil je gaan bezoeken bedoel ik eigenlijk.
Mijn kontje staat niet te koop gvdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan verkoop jij je kontje wel cheap
Gewoon solliciteren bij de AHquote:
Ben je gekquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn kontje staat niet te koop gvd
[..]
Gewoon solliciteren bij de AH
Misschien dat ik met laptop naar bed gaquote:
Ah oké man tofquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee. Het is nog afhankelijk of mijn neef vrij kan krijgen van zijn werk, als het hem lukt, dan gaan we naar Beijing naar Hongkong. Zoiets.
Hij denkt dat het stom is om met een van ons bff's te zijn.quote:
Oh hahaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat ik met laptop naar bed ga
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij denkt dat het stom is om met een van ons bff's te zijn.
De onwetendheid
Ligt eraan wanneer je gaat ik ga ook nog een maandje naar Thailand.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
In die 3 weken tijd heb je ruimte genoeg om de OP te kapen iig.
hihiquote:
niet met mij?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien dat ik met laptop naar bed ga
Sorry ik ben te goed voor de AH.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
14 uur of zo?
[..]
vet goede tip alles
okéquote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
14 uur of zo?
[..]
vet goede tip alles
Augustus.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je gaat ik ga ook nog een maandje naar Thailand.
Even een nachtje alleenquote:
6 euro per uur als 21 jarige?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
14 uur of zo?
[..]
vet goede tip alles
quote:
een vriendin in bedquote:Op zondag 16 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een nachtje alleenMorgen al een vriendin in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |