Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemakenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof maar beetje koud.
srs.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wow ik was ook in Amsterdam gisteren
Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je in de zomer gaat valt het best mee, geen temperaturen die we hier nooit meemaken
ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzoquote:
I knowquote:Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het schijnt wel heel mooi te zijn in Ijsland aldus google.
Kom hierquote:Op zondag 16 februari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever niet. Straks maar even douchen.
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bedquote:Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar was al wel vroeg weer thuis want bleef daar niet slapen ofzo
Dan ga je toch lekker met je broers en oudersquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know![]()
vriend wil alleen niet naar IJsland. En het is best duur.
Maar laatst tijdens een random gesprek kwamen we erachter dat mijn ouders en broers ook wel naar IJsland willen
Maar het is te duurquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met je broers en oudershij heeft lang genoeg vakantie gehad
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bed
Ja, ze komen alleen nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leuk he voorspelbare reacties uitlokken
jaaaaaa ezellquote:
Geilquote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er blijft morgen een vriendin hier slapen. Bij mij in bed
Ennn dan wil je wat van IJsland zien en heb je daar vervoer nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Budgetvlucht en slapen in hostels (als ze die daar hebben).
Harde struggles enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
kutleef
gewoon hardcore sparen of niet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |