ja dit vind ik een goede conclusiequote:Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
sof ik ben blij dat je er bent
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
sof ik ben blij dat je er bent
trouwens.
op basis van onze fb-gesprekken laatste tijd, vind ik dat we kunnen concluderen dat we bff's zijn
wowquote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge.
Bedankt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dit vind ik een goede conclusie
Miniempjequote:
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat? Ben je jaloers dat je geen bff's bent met Sof?
Dan verkoop jij je kontje wel cheapquote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Deze week ruim 85 euro verdiend met werk, exclusief fooi. Dat is meer dan wat ik heb uitgeven met de 80 euro challenge.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan verkoop jij je kontje wel cheap
ik denk dat ik niet ga studerenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met studie en voortaan horeca doen jatog.
Hoeveel uur heb je dan gewerkt?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
Geen idee. Het is nog afhankelijk of mijn neef vrij kan krijgen van zijn werk, als het hem lukt, dan gaan we naar Beijing naar Hongkong. Zoiets.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Welke bezienswaardigheden wil je gaan bezoeken bedoel ik eigenlijk.
Mijn kontje staat niet te koop gvdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan verkoop jij je kontje wel cheap
Gewoon solliciteren bij de AHquote:
Ben je gekquote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn kontje staat niet te koop gvd
[..]
Gewoon solliciteren bij de AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |