Vertel vertel!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat de anderen nu vragen wat mijn idee was en dat ik het vertel en dat ze mijn idee steunen en dat je je mening veranderd

Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.quote:

Hij doet nu toch niks verkeerd. Laat hem gewoon lekkerquote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zn infantiele gedrag.Dat zie je toch?

Iinfantiele gedragquote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zn infantiele gedrag.Dat zie je toch?

Ik produceer nooit aidsquote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik had het over aids in het topic
maar zo kun je het ook zien

Ik heb wel tieten.quote:

HOIquote:

Echt het slechtste idee ooitquote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.

Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij doet nu toch niks verkeerd. Laat hem gewoon lekker

quote:

Sinds je terugkeer proberen er wel een hoop over te compenseren in hun gedrag. Je bent te populair ben ik bang.quote:

Sopjequote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hejjjjj fopje!!!!
jmmr dat je mijn idee niet leuk vond

Ik mag gewoon niet hier posten van ze, al stuur ik ze ieder 100 euro.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij doet nu toch niks verkeerd. Laat hem gewoon lekker

Mijn idee om een trollforum op te zetten waarin iedereen geoorloofd een puinzooi kan trappen zodat de rest gewoon schoon blijft werd ook niet opgepiktquote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht, waarom maken we niet nog een sc en verhuist de ene groep daarheen en blijft de andere groep hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |