Oh ja fijn, net nu ik er weer ben.quote:
Dan hebben wij vanaf nu een haat/liefde verhouding.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Quote hoort bij het Inso-rijtje of Inso-header. Maar jij was te dom om dat te begrijpen. Dus ik hield me er prima aan.
Ja, al is het met drie t's, dan is het nog niet waar.quote:
Blijkbaar niks van je ban geleerd?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja fijn, net nu ik er weer ben.
Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat mij betreft haatverhouding.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan hebben wij vanaf nu een haat/liefde verhouding.
Zoietsquote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die vrouw gelijk![]()
![]()
![]()
Later die avond: JAN KOM GODVERDOMME EENS NAAR BENEDEN.
Ga weg joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Blijkbaar niks van je ban geleerd?
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.
post hier ook amper de laatste tijdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo opent Typisch wel vaker om vervolgens een avond mee te posten. Ik erken ook dat ik ondergeschikt aan hem ben overigens.
Ik ook nietquote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat.
alsof je er zelf geen kras op hebtquote:
Ga zelf weg.quote:
Hejjjjj fopje!!!!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Waarom die haat tegen GK? Hij verzint verhaaltjes? Nou boe-hoe. Dat doen er wel meer.
Mensen die onder de plak zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets
En terwijl ik toch met haar aan het theeleuten was (het printen duurde nogal lang) heb ik haar ook gelijk even bespeeld over het 4e kamertje, die vol stond met troep van hem dat eigenlijk naar de stort moest. Dat dat wel héél leuk kon dienen als eetkamertje. Dat vond zei ook 'Ja hij moet gewoon die troep weghalen en dat kamertje aan jullie geven.' Huisgenootjes ook erg blij da tik dat allemaal even geregeld had nog voordat ik mijn contract had getekendZe waren al weken aan het zeuren daarover..
En inderdaad, een week later een mail van hem 'Na lang beraad heb ik besloten..' Uhuh.. je zit onder de plak en je vrouw dwingt je die troep weg te halen..
Na 2 jaar, nopequote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
alsof je er zelf geen kras op hebt
Je zit op FOK! Fopje. Ga nou geen logica achter acties zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Waarom die haat tegen GK? Hij verzint verhaaltjes? Nou boe-hoe. Dat doen er wel meer.
Is saai zonder mij, ik snap je.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
post hier ook amper de laatste tijd
ik zie een verband
Helaas helaasquote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hejjjjj fopje!!!!
jmmr dat je mijn idee niet leuk vond
Is altijd die hommo moet er eens een keer mee kappen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Hij heeft dat denk ik gewoon nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mensen die onder de plak zitten![]()
maar wel goed geregeld inderdaad haha.
Zn infantiele gedrag.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Ik hoop dat de anderen nu vragen wat mijn idee was en dat ik het vertel en dat ze mijn idee steunen en dat je je mening veranderdquote:
Ik begrijp het ook niet. Zal wel iets van de JONG verhuizing te maken hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga zelf weg.
Vertel vertel!quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat de anderen nu vragen wat mijn idee was en dat ik het vertel en dat ze mijn idee steunen en dat je je mening veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |