Nee hoor, als je mijn eerste post van vandaag leest kun je zien wat ik allemaal heb gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb je 4 dagen zitten lurken... gemiste kans om naar buiten te gaan
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wil een deal met je sluiten.. deze OP blijft maar jij mag een plaatje naar keuze kiezen.
Oh stfu, je weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En?
Je was de enigste die er inderdaad wel was voor die tijd. Maar toen wij verhuisden zagen we je niet.
Leugens.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En?
Je was de enigste die er inderdaad wel was voor die tijd. Maar toen wij verhuisden zagen we je niet.
Naja voordat ik er kwam wonen kwam hij wel gewoon het huis binnen enzoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou zolang hij maar geen rare dingen doet is het prima toch
Ik vond het een veel te lange tekstquote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, als je mijn eerste post van vandaag leest kun je zien wat ik allemaal heb gedaan
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh stfu, je weet niet waar je het over hebt.
Die vrouw gelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja voordat ik er kwam wonen kwam hij wel gewoon het huis binnen enzo![]()
Maar toen ik mijn huisgenootjes ging ontmoeten hadden we het daar overgehad, en de dag erna ben ik het contract gaan tekenen bij hem thuis en mijn sleutels gaan ophalen, en toen heb ik dat aan zijn vrouw gevraagd (hij was boven het contract aan het uitprinten) en toen zei zij 'Doet ie dat? Nou vanaf nu niet meer hoor. Als hij het wel doet moet je het maar even aan mij melden' Nooit meer voorgekomen
Doe ikquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je er maar normaal mee om gaan
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof hosselt jongens in mijn statussen. De onderwerpen Arnhem vs Nijmegen, Hitler, allochtonen en de vraag of meningen fout kunnen zijn waren al voorbij gekomen. Zelfde status.
Je haalde de quote er niet uit.. was niet de afspraak.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij hield je niet aan ons contract.
houdt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat ploegje zich nergens aan houd?
Quote hoort bij het Inso-rijtje of Inso-header. Maar jij was te dom om dat te begrijpen. Dus ik hield me er prima aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je haalde de quote er niet uit.. was niet de afspraak.
Oh ja fijn, net nu ik er weer ben.quote:
Dan hebben wij vanaf nu een haat/liefde verhouding.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Quote hoort bij het Inso-rijtje of Inso-header. Maar jij was te dom om dat te begrijpen. Dus ik hield me er prima aan.
Ja, al is het met drie t's, dan is het nog niet waar.quote:
Blijkbaar niks van je ban geleerd?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja fijn, net nu ik er weer ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |