Heeft hij al kale plekken op zijn hoofdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Huisbaas is gewoon een rare vent. Maar hij zit onder de plak bij zijn vrouw, en die staat over het algemeen aan onze kant. Dus als we hem even de tijd geven dan 'geeft' hij vanzelf wel 'toe'
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Etsu het volgende:
Sof, je zou nog GK op zn vingers wijzen waar we vanavond over hadden.
Ja, maar ze zijn al met pensioen, dus datis niet zo vreemdquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heeft hij al kale plekken op zijn hoofd
Ja sorryquote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Sof. Ik heb je ook een DM gestuurd hoor potverdorie. Daar gaat mijn aandacht.
Welkom terug![]()
![]()
Nou zolang hij maar geen rare dingen doet is het prima tochquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn al met pensioen, dus datis niet zo vreemd
Hij is wel vreemd
Ernstiger dan dat jij hier nu bent kan het niet wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is heel ernstig, houd dat in je achterhoofd.
Nah.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ernstiger dan dat jij hier nu bent kan het niet worden
Ohja, ik wil alleen dit erover kwijt:quote:
Dat mag blijkbaar niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:
vandaag dus ruzie met NS omdat mijn ov beschadigingen had
Moet je er maar normaal mee om gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef CookieSlikker het volgende:
vandaag dus ruzie met NS omdat mijn ov beschadigingen had
HAquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, ik wil alleen dit erover kwijt:
Jij zei vandaag dat je het zo leuk vond die tijd dat Xeor, ess en Ceviche hier postten. Nou ik kan je vertellen dat ik hier VOOR ess postte en ik je toen nooit zag hier. Dus ik weet niet waar deze lulkoek vandaan komt, maar waar is het niet.
Heb je 4 dagen zitten lurken... gemiste kans om naar buiten te gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zei vandaag dat je het zo leuk vond die tijd dat Xeor, ess en Ceviche hier postten. Nou ik kan je vertellen dat ik hier VOOR ess postte en ik je toen nooit zag hier. Dus ik weet niet waar deze lulkoek vandaan komt, maar waar is het niet.
Nee, ik heb haar up to date gehouden. Wat denk jij zelf?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb je 4 dagen zitten lurken... gemiste kans om naar buiten te gaan
En?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |