Dat lijkt mij ook vreselijkquote:Op zondag 16 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dromen als AH-filiaalmanager?

Of met fokkersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
Altijd gezellig even kleppen met huisgenootjes

Vond het ook heel gezellig.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:

Neem je ze mee naar het nieuwe huis, of is dat puur afhankelijk van de samenwoon ambitie?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:

Ik wist niet dat je tieten hadquote:

Ik neem ze niet mee. Ik ga of gewoon ergens anders wonen, of alleen of met nieuwe huisgenootjes, of samenwonenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem je ze mee naar het nieuwe huis, of is dat puur afhankelijk van de samenwoon ambitie?

Maar er wonen hier alleen vrouwenquote:

Dat zijn inderdaad de mogelijkheden. Vlegelquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem ze niet mee. Ik ga of gewoon ergens anders wonen, of alleen of met nieuwe huisgenootjes, of samenwonen

Ga aan de kust wonenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem ze niet mee. Ik ga of gewoon ergens anders wonen, of alleen of met nieuwe huisgenootjes, of samenwonen

Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar er wonen hier alleen vrouwen

quote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de mogelijkheden. Vlegel

quote:

slimme huisbaas welquote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn huisbaas wilde graag alleen dames

Betalen en natura dusquote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn huisbaas wilde graag alleen dames

Sinds ik er woon is hij nooit meer zomaar binnen gekomen. Hij mailt altijd van te voren en belt dan aan.quote:

Dat vindt zijn vrouw niet goedquote:

Geen creep dusquote:Op zondag 16 februari 2014 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sinds ik er woon is hij nooit meer zomaar binnen gekomen. Hij mailt altijd van te voren en belt dan aan.
En we hebben sloten op onze deuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |