And I love you, I want you, I wanna talk to you. I wanna be with youquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:04 schreef Khazad-dum het volgende:
De spannende film gaat over een meisje uit een kelder.
iedereen kan boos op mij worden hoor...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan toch niet boos op jou worden
Maar ik snap gewoon echt niet hoe je Bones kunt uitspreken als Boones![]()
Sowieso weet iedereen dat wel, en in letterlijk iedere aflevering hoor je het tig keer, aangezien Bones haar bijnaam is!!
Zo vaak in Nlquote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Khazad-dum het volgende:
De dader staat afgebeeld op de voorpagina van een krant.
Ik ben heel slecht in boos worden andersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
iedereen kan boos op mij worden hoor...
jaaaaaaa tuurlijk wel... maar als k heel eerlijk ben.... verkracht ik vaak de songtekst en zing ik wat ik denk wat ze zingen... wat dus heel iets anders is...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
And I love you, I want you, I wanna talk to you. I wanna be with you
Zegt dat je wel wat?
Ik kan het ook nietquote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in boos worden anders
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaaaaaaa tuurlijk wel... maar als k heel eerlijk ben.... verkracht ik vaak de songtekst en zing ik wat ik denk wat ze zingen... wat dus heel iets anders is...![]()
Ik kan eigenlijk alleen boos worden op m'n broersquote:
ECht?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]das lief van je maar ik ken niemand die nog nooit boos op me is geweest...
quote:
tsja ik kan soms ook uhmmm domme acties uitvoeren...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
ECht?
Mensen worden juist bijna nooit boos op mij
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
ECht?
Mensen worden juist bijna nooit boos op mij
gwn netflix Gquote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zoek een mooie download van House of Cards
Piratebayquote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zoek een mooie download van House of Cards
Piratebay kan ik het niet vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Piratebay
Netflix
Nieuwsgroepen
Hoeveel?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
verveel me.. ben aan het oppassen... kids slapen en ik zit hier..
hou je bekquote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kind moet gewoon een keer neuken.
al die verkapte frustraties
Tot hoelaat?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
verveel me.. ben aan het oppassen... kids slapen en ik zit hier..
quote:
Valt meequote:
cachiequote:
Hoi GKquote:
Gaat gaat. Ik heb al 26 studiepunten dus gaat ook goed!quote:
Hoezo?quote:
*houdquote:
Werk is altijd hetzelfde.quote:
Fijnquote:Op zondag 16 februari 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat gaat. Ik heb al 26 studiepunten dus gaat ook goed!
Et toi?quote:
Nopequote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook wel eens een kut dag hebben? Of kut klanten e.c.t.
Ik wil echt niet de rest van mn leven in een winkel werken, lijkt me vreselijk.quote:
Lijkt mij ook. Maar dat is net als tot 67 werken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil echt niet de rest van mn leven in een winkel werken, lijkt me vreselijk.
Geen dromen als AH-filiaalmanager?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil echt niet de rest van mn leven in een winkel werken, lijkt me vreselijk.
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dromen als AH-filiaalmanager?
Dat lijkt mij ook vreselijkquote:Op zondag 16 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen dromen als AH-filiaalmanager?
Of met fokkersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
Altijd gezellig even kleppen met huisgenootjes
Vond het ook heel gezellig.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
Neem je ze mee naar het nieuwe huis, of is dat puur afhankelijk van de samenwoon ambitie?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
Ik wist niet dat je tieten hadquote:
Ik neem ze niet mee. Ik ga of gewoon ergens anders wonen, of alleen of met nieuwe huisgenootjes, of samenwonenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem je ze mee naar het nieuwe huis, of is dat puur afhankelijk van de samenwoon ambitie?
Maar er wonen hier alleen vrouwenquote:
Dat zijn inderdaad de mogelijkheden. Vlegelquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem ze niet mee. Ik ga of gewoon ergens anders wonen, of alleen of met nieuwe huisgenootjes, of samenwonen
Ga aan de kust wonenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem ze niet mee. Ik ga of gewoon ergens anders wonen, of alleen of met nieuwe huisgenootjes, of samenwonen
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar er wonen hier alleen vrouwen
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de mogelijkheden. Vlegel
quote:
slimme huisbaas welquote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn huisbaas wilde graag alleen dames
Betalen en natura dusquote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn huisbaas wilde graag alleen dames
Sinds ik er woon is hij nooit meer zomaar binnen gekomen. Hij mailt altijd van te voren en belt dan aan.quote:
Dat vindt zijn vrouw niet goedquote:
Geen creep dusquote:Op zondag 16 februari 2014 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sinds ik er woon is hij nooit meer zomaar binnen gekomen. Hij mailt altijd van te voren en belt dan aan.
En we hebben sloten op onze deuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |