Het is wel opeens drukker.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds je terugkeer proberen er wel een hoop over te compenseren in hun gedrag. Je bent te populair ben ik bang.
Valt wel mee hoor. GK is hier gewoon welkom als hij hier wilt posten.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?
omdat het ws toch niet werktquote:
Ik ook niet toen ik ******* zei.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. GK is hier gewoon welkom als hij hier wilt posten.
Laat hem gewoon lekker zijn ding doen, hij doet toch niemand kwaad.
Komt omdat je infantiele posts hier plaatst en vervolgens iedereen en alles bekritiseert.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik mag gewoon niet hier posten van ze, al stuur ik ze ieder 100 euro.
En dan gaat ze met een hele ploeg tegen mij posten hier.
Die eerste zin weerquote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het is zo moeilijk. Daar heb je toch ook soms last van of niet?
quote:
Ik heb klassequote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar jij laat ze niet zien, dus jij bent niet interessant.
Die laatste zin klinkt als E.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Ik zat lekker in de trein met mijn armen achter mn hoofd gevouwen. lkkr chillen ja tog
dan*quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beter als die Justin Bieber elke keer in de OP
Justin Bieberquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beter als die Justin Bieber elke keer in de OP
Wow jij hebt stijl.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
Ik zat lekker in de trein met mijn armen achter mn hoofd gevouwen. lkkr chillen ja tog
Ik heb een openstaande DM-boxquote:
Ik ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een openstaande DM-box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |