Geen idee maar ik ga het aanpassenquote:
Ja, je hebt bijna altijd wel 'hulp' nodig bij dit soort acties. In MEN posten lukt ook alleen als anderen meedoen. Ik zou best willen helpen maar ik ga over een kwartiertje slapenquote:
Je blijft bezig met dat ding vandaagquote:
Ik ga morgenmiddag pas echt los johquote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je hebt bijna altijd wel 'hulp' nodig bij dit soort acties. In MEN posten lukt ook alleen als anderen meedoen. Ik zou best willen helpen maar ik ga over een kwartiertje slapen
Ik snap niet waarom dat steeds mis lijkt te gaanquote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je blijft bezig met dat ding vandaag
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat steeds mis lijkt te gaan
Succes alvast manquote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga morgenmiddag pas echt los joh
Blijkbaar zit er ergens toch een glitch inquote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, absoluutquote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er ergens toch een glitch in
Geloof het of niet, maar sommige mensen vinden stats gewoon leukquote:
wifi doet het soms nietquote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Toto69 het volgende:
sof hoe kan jouw internet op je laptop kapot zijn eigenlijk
oh beterquote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wifi doet het soms niet
zit nu aan internet kabel
autisten carenquote:
Nee hoorquote:
Duidelijk, anders bleef ze niet moeilijk doen om die cijfersquote:
ikquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duidelijk, anders bleef ze niet moeilijk doen om die cijfers
Dat is echt beestachtig man. Je had eigenlijk dit weekend moeten beginnen, toen bleven mensen lang op en was deze reeks tot vrij laat erg actiefquote:
Ja maar dan zitten hier ook kutusersquote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt beestachtig man. Je had eigenlijk dit weekend moeten beginnen, toen bleven mensen lang op en was deze reeks tot vrij laat erg actief
Ik moet om 7am de deur uit en hoop om 7.30pm thuis te zijnquote:
nu ookquote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten hier ook kutusers
Wow.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet om 7am de deur uit en hoop om 7.30pm thuis te zijn
Ach, we hoeven niet allemaal vrienden met elkaar te zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is een keuze I guess. Ik zou ander werk kunnen zoekenquote:
Doe dat danquote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een keuze I guess. Ik zou ander werk kunnen zoeken
Ik wil eerst een studie doen om iets anders te kunnen gaan doenquote:
Zoals?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil eerst een studie doen om iets anders te kunnen gaan doen
Aldus de user die net anderhalf topic heeft volgespammed met digitale aids.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
okequote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user die net anderhalf topic heeft volgespammed met digitale aids.
Stop eens met die selectieve verontwaardiging zeg
Rechtenquote:
Rechten? Jij? Reallyquote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rechten
Ik ben alleen nog even bezig met uitzoeken of dat 2 of 3 jaar gaat duren
Ik ook wel, ben alleen lui.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef Stuart het volgende:
Ik kan best redelijk goed leren al zeg ik het zelf
Het lijkt me best leuk en er is aardig geld te verdienen in die branchequote:
Ik ben niet lui als ik iets graag wilquote:
Dat is zoquote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk en er is aardig geld te verdienen in die branche
Ik ben altijd lui.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet lui als ik iets graag wil
wat huiswerk maken, rond half vier naar school.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks vooral, druk weekendje achter de rug
en een vervangende mobiel regelen bij iemand
jij?
Dat is waar. Een hoop mensen roepen maar wat, wisselen elk jaar van studie en hebben uiteindelijk nog steeds niets op hun 25equote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lui.
maar ach, ik heb een havo diploma, das al meer dan sommige grootbekken
Dat zijn de mensen met de grootste bekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Een hoop mensen roepen maar wat, wisselen elk jaar van studie en hebben uiteindelijk nog steeds niets op hun 25e![]()
quote:
ehquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen met de grootste bekken.
Vaak wel jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen met de grootste bekken.
Tja zo is het levenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, het is ook niet altijd makkelijk natuurlijk om de juiste keuzes te maken
Op zich goed als iemand dat beseft als je nog jong genoeg bent om te veranderenquote:
Ja wie dan wel.quote:
Jij gaat je tweede week vakantie in toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks vooral, druk weekendje achter de rug
en een vervangende mobiel regelen bij iemand
jij?
Ach, ouder en wijzer.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:52 schreef Stuart het volgende:
Ik ben al best oud nu en moet het nu in deeltijd gaan doen
Ik heb een degree maar ik wil iets anders. Nou goed, beter nu dan over 10 jaarquote:
Truequote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een degree maar ik wil iets anders. Nou goed, beter nu dan over 10 jaar
heb je nog niks meequote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lui.
maar ach, ik heb een havo diploma, das al meer dan sommige grootbekken
ja gaat wel lukken, vast nog wel een blackberry ergens te vindenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wat huiswerk maken, rond half vier naar school.
verder ook niet echt iets.
hopelijk vind je een mobiel voordat je afkickverschijnselen in ergere mate toeneemt
Alleen zal het vast best tegenvallen, in deeltijd, na je werk etc. Maar ik zie welquote:
Het is niet super, maar in ieder geval genoeg om hbo te gaan doen zodra ik in het buitenland een goede baan heb en dus geld voor een studiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je nog niks mee
don't be good, be great
[..]
ja gaat wel lukken, vast nog wel een blackberry ergens te vinden
Zal wel loslopenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen zal het vast best tegenvallen, in deeltijd, na je werk etc. Maar ik zie wel
ja, maar wel veel werken komende dagenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat je tweede week vakantie in toch?
Ik zie mijn familie (anders dan mijn ouders) al jaren niet meer. Ik zou niemand herkennen en zij mij nietquote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Toto69 het volgende:
Vrijdag naar m'n oma's verjaardagsaaai
Damnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie (anders dan mijn ouders) al jaren niet meer. Ik zou niemand herkennen en zij mij niet
je hebt nu ook geld voor een studiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is niet super, maar in ieder geval genoeg om hbo te gaan doen zodra ik in het buitenland een goede baan heb en dus geld voor een studie
Bijna op. Over 6 uur en 15 minuten gaat de wekker. Wat doe ik hier nogquote:
uh geloof dat ik ook tot die categorie behoor hoor?quote:
als ik in 't buitenland woon en alles op orde heb is er niemand meer die mij een studie kan verbiedenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt nu ook geld voor een studie
in nederland kost lenen geen drol als student
Nee, jij niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uh geloof dat ik ook tot die categorie behoor hoor?
Zuipen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna op. Over 6 uur en 15 minuten gaat de wekker. Wat doe ik hier nog
Jij wisselt toch niet elk jaar van studiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat ik jou daar niet onder schaarquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
negerwatquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik in 't buitenland woon en alles op orde heb is er niemand meer die mij een studie kan verbieden
Soort vanquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij wisselt toch niet elk jaar van studie
Al deed ie het wel, hij heeft medische shit en dus is het niet zijn schuldquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij wisselt toch niet elk jaar van studie
klopt, maar ik wil sowieso weer naar 't buitenlandquote:Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
daarvoor hoef je overigens niet naar het buitenland als je daarmee je ouders bedoelt, werken in een andere stad en daar studeren en wonen kan ook gewoon
Ah. Gezond hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, maar wel veel werken komende dagen
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al deed ie het wel, hij heeft medische shit en dus is het niet zijn schuld
Ik doelde ook niet op Fokkiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al deed ie het wel, hij heeft medische shit en dus is het niet zijn schuld
eetzequote:Op maandag 3 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, ik heb trek in frikandellen,doei.
Ging 't maar zo makkelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 00:57 schreef supersof het volgende:
Toto ik vind je wel een beetje raar hoor. Je kan gewoon stufi aanvragen en een lening. Uiteindelijk leent bijna elke student wel, je bent echt niet de enige. En dan kan je uit huis en studeren.
Naar het buitenland vluchten is echt geen goede oplossing. Aan een havo papiertje heb je niks.
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ging 't maar zo makkelijkje kunt daar niet over oordelen als je de situatie niet 100% kent, vind ik
ja ach, als mensen er over willen oordelen prima hoor, ik snap ze wel, maar ik lig er niet wakker vanquote:
Erg is dat ja. Soms vraag ik mij weleens af hoe andere hun tijd dodenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ach, tis niet dat ik wat beters te doen heb. Zeker niet overdag doordeweeks.
Nou je hebt me aardig wat verteld. Iedereen heeft recht op onderwijs en je ouders kunnen dat niet zomaar verbieden. Dat is gewoon te gek voor woorden. Als ik jou was dan zou ik daar zo snel mogelijk weg willen en op mezelf wonen en in september beginnen met een opleiding.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ging 't maar zo makkelijkje kunt daar niet over oordelen als je de situatie niet 100% kent, vind ik
Ik begrijp de behoefte niet zo goed om te willen oordelen over situaties welke je niet goed kentquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ach, als mensen er over willen oordelen prima hoor, ik snap ze wel, maar ik lig er niet wakker van
100% nee, maar nu ga je 0% in op de post zodat je weer de cirkel opnieuw kunt instarten.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij weet wel meer indd, maar goed, ik krijg ze niet overstag en ik zie zelf ook wel in dat ik toch zal falen op het hboquote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou je hebt me aardig wat verteld. Iedereen heeft recht op onderwijs en je ouders kunnen dat niet zomaar verbieden. Dat is gewoon te gek voor woorden. Als ik jou was dan zou ik daar zo snel mogelijk weg willen en op mezelf wonen en in september beginnen met een opleiding.
Er zal ongetwijfeld een moment komen dat ik toch ga studeren en er schijt aan heb.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% nee, maar nu ga je 0% in op de post zodat je weer de cirkel opnieuw kunt instarten.
Je moet het zelf doorbreken door actie te ondernemen.
Ja ach, ieder z'n dingquote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp de behoefte niet zo goed om te willen oordelen over situaties welke je niet goed kent
Waar doe je geen associate degreequote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij weet wel meer indd, maar goed, ik krijg ze niet overstag en ik zie zelf ook wel in dat ik toch zal falen op het hboniet omdat ik nu oerdom ben, maar ik ben TE lui
Ja ik vind mezelf ook te lui. Maar is het geen fijn gevoel als je ouders uiteindelijk zien dat je het WEL kan? Je kunt jezelf echt wel motiveren als het een leuke studie is.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij weet wel meer indd, maar goed, ik krijg ze niet overstag en ik zie zelf ook wel in dat ik toch zal falen op het hboniet omdat ik nu oerdom ben, maar ik ben TE lui
Zal vanzelf komen zoals ik hierboven zei.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind mezelf ook te lui. Maar is het geen fijn gevoel als je ouders uiteindelijk zien dat je het WEL kan? Je kunt jezelf echt wel motiveren als het een leuke studie is.
Ja, sinds vorig jaar wel geloof ikquote:
Oh echtquote:Op maandag 3 februari 2014 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sinds vorig jaar wel geloof ik
Zelfde als hier een foundation degree
Op wat baseer je dat? Of wacht je op een teken van god.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal vanzelf komen zoals ik hierboven zei.
Zodra ik uit huis ben kan ik zelf weten wat ik doe. Zo lang zal dat niet meer duren als alles lichamelijk goed gaatquote:Op maandag 3 februari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op wat baseer je dat? Of wacht je op een teken van god.
Doe het dan gewoon nu. Zoals ik al zei, naar het buitenland vluchten lost je problemen echt niet op. En Je kunt het beter nu doen, dan als je 24 bent (sorry lr en fokit,quote:Op maandag 3 februari 2014 01:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal vanzelf komen zoals ik hierboven zei.
het klinkt vooral een slap excuus voor iemand die de situatie niet kentquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop al 2.5 jaar met een open wond na meerdere fouten door ziekenhuizen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
het klinkt vooral een slap excuus voor iemand die de situatie niet kent
waarom kun je nu niet weg?
Dus jij gaat eerst uit huis en gaat dan pas nadenken over een studie terwijl je je huis maar net kunt betalen en daarmee al geen tijd voor een studie meer hebt?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zodra ik uit huis ben kan ik zelf weten wat ik doe. Zo lang zal dat niet meer duren als alles lichamelijk goed gaat
Vluchten is een groot woord hé, ik vind in het buitenland werken leuk. En zal er best een studie naast willen volgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon nu. Zoals ik al zei, naar het buitenland vluchten lost je problemen echt niet op. En Je kunt het beter nu doen, dan als je 24 bent (sorry lr en fokit,). Je krijgt nu nog stufi voor aankomende jaren.
Slaapzequote:Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten![]()
Succes met je poging Toto![]()
mwah, bij mij is het altijd maar tijdelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg is dat ja. Soms vraag ik mij weleens af hoe andere hun tijd doden
Er zal vast iets te regelen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij gaat eerst uit huis en gaat dan pas nadenken over een studie terwijl je je huis maar net kunt betalen en daarmee al geen tijd voor een studie meer hebt?
Goed plan
Waarom probeer je het niet gewoon? Als je voor februari stopt is het een gift en kan je daarna naar het buitenland.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vluchten is een groot woord hé, ik vind in het buitenland werken leuk. En zal er best een studie naast willen volgen.
het is nog vreemder om er over te posten op een forumquote:Op maandag 3 februari 2014 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp de behoefte niet zo goed om te willen oordelen over situaties welke je niet goed kent
voor februari stoppen een gift? wut?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet gewoon? Als je voor februari stopt is het een gift en kan je daarna naar het buitenland.
Ja. Als je voor februari stopt met je opleiding is je stufi die je daarvoor kreeg een gift.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
voor februari stoppen een gift? wut?
en daardoor kun je wat niet precies?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop al 2.5 jaar met een open wond na meerdere fouten door ziekenhuizen.
Maar een lening niet toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Als je voor februari stopt met je opleiding is je stufi die je daarvoor kreeg een gift.
Nee, dat zou je dan moeten betalen denk ik.quote:
Zo veel niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
en daardoor kun je wat niet precies?
En dat heb ik dus niet, dat geld.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dat zou je dan moeten betalen denk ik.
Als je toch niet mag studeren, tja.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
volgens mij heb jij je ook helemaal niet verdiept in het hbo ofzo. je weet niet eens wat een associate degree is
pas na 10 jaarquote:Op maandag 3 februari 2014 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, dat zou je dan moeten betalen denk ik.
Nee, daarom is het een LENING. en als je dan zo nodig weer naar het buitenland 'vlucht' om daar GELD te verdienen kan je het TERUG BETALEN.quote:
hoe is dit dan de schuld van je ouders?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo veel niet.
In een klaslokaal zitten met een gigantische wondlucht is ook zoiets. - Sociaal
Gelimiteerd qua beweging - Lichamelijk
Mentale klap.
etc
Oh nou kijk eens totoquote:Op maandag 3 februari 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas na 10 jaar
en gebaseerd op je inkomen aflossen
jij geeft echt snel op.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je toch niet mag studeren, tja.
Dus omdat de kans klein is doe je gewoon niks. punt. Hoe kan je dan nog de verbazing wekken dat er geen voortgang komt?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je toch niet mag studeren, tja.
Als je het zelf maar gelooft hé, dan is de rest van de wereld gek.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat de kans klein is doe je gewoon niks. punt. Hoe kan je dan nog de verbazing wekken dat er geen voortgang komt?
Slaap lekker essquote:
ik heb geen sausjes in huis dus maar geen frikandellen gemaaktquote:
ah bah frikandellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb geen sausjes in huis dus maar geen frikandellen gemaakt
Hij gaat ook niet in op de feiten. Alles wordt weerlegt met "Ja maar" niks de ja maar, de feiten liggen er en je moet er zelf wat meedoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef supersof het volgende:
Jammer dat toto hier niet op in gaat en vlucht naar andere sc's.
Typisch (haha) gedrag. Maar laten we er over ophouden, maakt mij verder niet zoveel uit dat hij er niks mee wil doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef supersof het volgende:
Jammer dat toto hier niet op in gaat en vlucht naar andere sc's.
Niks persoonlijks, behalve dan mijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp Typ en LR wel. Ondanks dat ik zijn persoonlijke sneer niet tof vond hebben ze wel gelijk.
Laten we onze overige argumenten bewaren tot de volgende keer jaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet in op de feiten. Alles wordt weerlegt met "Ja maar" niks de ja maar, de feiten liggen er en je moet er zelf wat meedoen.
Tot zover deze pseudo psychologische posts want dit onderwerp wordt volgende week toch weer aangesneden
Ja je hebt ook wel gelijk. Deelsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Typisch (haha) gedrag. Maar laten we er over ophouden, maakt mij verder niet zoveel uit dat hij er niks mee wil doen.
[..]
Niks persoonlijks, behalve dan mijn persoonlijke mening.
Je bent toch meerderjarig? Hoe kunnen je ouders je studie dan verbieden.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik in 't buitenland woon en alles op orde heb is er niemand meer die mij een studie kan verbieden
Deels zeg ik hequote:
Aangezien toto er niet meer is.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent toch meerderjarig? Hoe kunnen je ouders je studie dan verbieden.
Ah, zo, bedankt voor de update. Dan wordt hem niks verboden dus. Overigens ook een prima drijfveer om zijn ouders het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Aangezien toto er niet meer is.
Volgens mij is het zo dat zijn ouders zeiden dat hij het toch niet aan kon en het beter niet kon doen en toto dacht toen oké dan doe ik het niet.
correct me if I'm wrong toto.
Flappy Bird is een enorm simpel spelletje over een vogel die nauwelijks kan vliegen. Door op het scherm te tappen kun je het vogeltje hoger laten vliegen. Onderweg komen er obstakels voorbij, waar het vogeltje doorheen moet komen. Zodra je tegen een muur of paal botst, stort de vogel op de grond en is het afgelopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:17 schreef supersof het volgende:
Wat is dat flappy bird? ik hoor allerlei mensen erover
Ja dat dacht ik dus ook, maarjaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, zo, bedankt voor de update. Dan wordt hem niks verboden dus. Overigens ook een prima drijfveer om zijn ouders het tegendeel te bewijzen.
Klotespel, geloof me; begin er niet aan, tenzij je telefoon verouderd is en het geen probleem is om hem gefrustreerd tegen een muur te gooien.quote:
oh oke bedanktquote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flappy Bird is een enorm simpel spelletje over een vogel die nauwelijks kan vliegen. Door op het scherm te tappen kun je het vogeltje hoger laten vliegen. Onderweg komen er obstakels voorbij, waar het vogeltje doorheen moet komen. Zodra je tegen een muur of paal botst, stort de vogel op de grond en is het afgelopen.
Oke ik doe het niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klotespel, geloof me; begin er niet aan, tenzij je telefoon verouderd is en het geen probleem is om hem gefrustreerd tegen een muur te gooien.
trustequote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik ga een serietje kijken en pitten
gegroet FOK!ertjes
adiosquote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik ga een serietje kijken en pitten
gegroet FOK!ertjes
welke kant vind je mooier?quote:
Dat valt echt wel meequote:
Zie hoe donker op haar ooglidquote:
Nee dat is normaalquote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie hoe donker op haar ooglidIk vind dat niet heel mooi hoor
Ja maar dat zijn alleen modellen die zoveel erop gooienquote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is normaal
dit is donker
[ afbeelding ]
Wat zij heeft is gewoon alledaags hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn alleen modellen die zoveel erop gooien
Hoop ik
Blauw is toch meer mijn kleur.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is normaal
dit is donker
[ afbeelding ]
Niet zo beledigd sofjequote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zij heeft is gewoon alledaags hoor
Ben ik nietquote:
Okquote:
Rechts, al komt dat wellicht ook omdat ze door de make-up een fijner gezicht heeft om naar te kijken, en haar minder mooie eigenschappen vallen heel erg om omdat het zo naast elkaar staat. Ik hou normaal juist van weinig make-up, gewoon alleen om de goede punten te accentueren.quote:
Ze kan het wel hebben jaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OkMaar vind je haar wenkbrauw wel mooi dan?
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:30 schreef Rodawa het volgende:
Dat laatste was een grapje, ik gebruik geen make-up.
Alleen als ik filmpjes maak.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:30 schreef Rodawa het volgende:
metroman allesquote:Op maandag 3 februari 2014 01:30 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb wel wat op youtube staan, maar alles is geblokkeerd, tenzij je de link hebt.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef supersof het volgende:
rodawa, je moet een youtube kanaal beginnen
waarom niet openbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb wel wat op youtube staan, maar alles is geblokkeerd, tenzij je de link hebt.![]()
![]()
Ik heb heel snel last van schaamte, heb je dat nog niet gemerkt?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk Rodawa, je hoeft je niet te schamen hoor.
Nouja, er zijn drie video's openbaar. Een tandenpoetsvideo, een tour door mijn huis en "goed verhaal man (Y), lekker boeiend ook."quote:
linkquote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nouja, er zijn drie video's openbaar. Een tandenpoetsvideo, een tour door mijn huis en "goed verhaal man (Y), lekker boeiend ook."
trustequote:Op maandag 3 februari 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Goed, nog even lezen en naar bed. Kuzjes
Eigenlijk wel. Ik probeer je dan ook niet voor niks uit je schulp te trekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb heel snel last van schaamte, heb je dat nog niet gemerkt?
Ik weet niet of lachen of de vraag "waarom?" overheerstquote:
Ik weet het zelf ook niet Kleinkonijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of lachen of de vraag "waarom?" overheerst
quote:
Je rondleiding door het huis is in ieder geval wel een 100% instant klassiekerquote:Op maandag 3 februari 2014 01:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet Kleinkonijn.Het zijn onzekere tijden.
Niet meer, wat een gedoe is dat.quote:
ah oke dan wacht ik met smart op whatsappquote:Op maandag 3 februari 2014 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer, wat een gedoe is dat.Tenzij ik een leuk idee heb ofzo, ik maak video's maar om wat aan te kloten.
Bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rondleiding door het huis is in ieder geval wel een 100% instant klassieker
Wacht. Het is ook echt pas een week oudquote:Op maandag 3 februari 2014 01:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt.Moest goed oefenen voor ik het script uit mijn hoofd wist, fijn dat de tijd en moeite die erin wordt gestopt wordt gewaardeerd.
http://www.pathe.nl/film/17446/i-frankenstein/quote:Op maandag 3 februari 2014 01:43 schreef supersof het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om een film te kijken
oke prima, dat red ik net denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 01:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/17446/i-frankenstein/
Morgen, 21:00 @ Rotterdam. Wees daar of weeskind.
Hahaha ja zoiets.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Het is ook echt pas een week oud![]()
![]()
Ik ben trots op je
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekekenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef supersof het volgende:
lr ik ben katy perry aan het downloaden
ik houd ook van jouquote:
Mooi, ik zal er zijn. Kunnen we mooi de schrikreacties van mensen filmen en het op youtube zetten.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oke prima, dat red ik net denk ik
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekeken![]()
SEX / De bekkenstoot
Dan ga ik nu mijn gedicht uit dit topic aan Insomnia voordragen aangezien ik het hem heb toegezegd om door zijn maand heen te komen.
Goed idee, top kanaal wordt dat die sirius marsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, ik zal er zijn. Kunnen we mooi de schrikreacties van mensen filmen en het op youtube zetten.
bedankt schatquote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekeken![]()
SEX / De bekkenstoot
Dan ga ik nu mijn gedicht uit dit topic aan Insomnia voordragen aangezien ik het hem heb toegezegd om door zijn maand heen te komen.
heb het niet gevondenquote:
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SEX / De bekkenstoot
Mmmyeaaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed idee, top kanaal wordt dat die sirius mars
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 01:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?
[..]
Mmmyeaa
[ afbeelding ]
Ja, 4x4 panoramische flitscamera, sluitertijd 0.20 bij 16 MP.quote:
nou ik was er niet op gekomenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, 4x4 panoramische flitscamera, sluitertijd 0.20 bij 16 MP.
...
...
Wat bedoel je, zo bijzonder is het toch niet.
Ah, zo. Ik had geen inspiratie voor een naam, maar ik dacht aan de wijze woorden van Carol Ann Yager: "als je het even niet meer weet, haal dan je inspiratie uit eten." Nu heet ik zo.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik had geen inspiratie voor een naam, maar ik dacht aan de wijze woorden van Carol Ann Yager: "als je het even niet meer weet, haal dan je inspiratie uit eten." Nu heet ik zo.
Lekker hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inspirerende vrouw wel ja
Ik heb van die dagen dat mijn achterlijkheid geen grenzen kent. Geluk bij een ongeluk. Ik kan er ook gewoon netjes mee ophouden.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?
[..]
Mmmyeaa
[ afbeelding ]
quote:
#TEAMINSOMNIA untill I die!quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 06:33 schreef Jimbo het volgende:
Sofje staat boven me in de top 500 zie ik
hoe gaat het?quote:
hoiquote:
quote:
Ja dat mag. Al is het hier ook opvallend rustigquote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]is zo stil in de ksc... kpm k hier maar ff huizen... mag dat??
nu niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat mag. Al is het hier ook opvallend rustig
kutparkiet ga weg danquote:Op maandag 3 februari 2014 10:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu niet meer
kutparkiet indabuilding
Een extra Tukker is altijd primaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]is zo stil in de ksc... kpm k hier maar ff huizen... mag dat??
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
deadmau5 heeft zijn auto laten spuiten.
[ afbeelding ]
Lekker weertje inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 11:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.
Willekeurige toevoeging post
Volledig blauwe lucht vandaag
Het is blijkbaar vinyl wat er over heen zit, kan zo er af gehaald worden. Ik zou het niet doen, maar op zich wel tof dat ie het zo maar even doet. Hij geeft geen neukquote:Op maandag 3 februari 2014 11:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.
Willekeurige toevoeging post
Volledig blauwe lucht vandaag
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?quote:
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is blijkbaar vinyl wat er over heen zit, kan zo er af gehaald worden. Ik zou het niet doen, maar op zich wel tof dat ie het zo maar even doet. Hij geeft geen neuk
get money get bitches is de leef tochquote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?
[..]
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.
En geld maakt gelukkig zijn een stuk makkelijk ja.
Ja hoor. Ik zit toch nog zeker 30 minuten in de trein.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?
[..]
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.
En geld maakt gelukkig zijn een stuk makkelijk ja.
Daar komt het.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zit toch nog zeker 30 minuten in de trein.
Rustig aan Parkiet. Houd het maar bij metal.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
get money get bitches is de leef toch
en wat raad je me dan zoal aan?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar komt het.
Ik heb 100 friends op Facebook. Daarvan zijn er 6! dan wel gister, dan wel vandaag jarig geweest. Wat maakt mei zo buitengewoon vruchtbaar?
[..]
Rustig aan Parkiet. Houd het maar bij metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |