Ik wil eerst een studie doen om iets anders te kunnen gaan doenquote:
Zoals?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil eerst een studie doen om iets anders te kunnen gaan doen
Aldus de user die net anderhalf topic heeft volgespammed met digitale aids.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten hier ook kutusers
okequote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de user die net anderhalf topic heeft volgespammed met digitale aids.
Stop eens met die selectieve verontwaardiging zeg
Rechtenquote:
Rechten? Jij? Reallyquote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rechten
Ik ben alleen nog even bezig met uitzoeken of dat 2 of 3 jaar gaat duren
Ik ook wel, ben alleen lui.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef Stuart het volgende:
Ik kan best redelijk goed leren al zeg ik het zelf
Het lijkt me best leuk en er is aardig geld te verdienen in die branchequote:
Ik ben niet lui als ik iets graag wilquote:
Dat is zoquote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk en er is aardig geld te verdienen in die branche
Ik ben altijd lui.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet lui als ik iets graag wil
wat huiswerk maken, rond half vier naar school.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks vooral, druk weekendje achter de rug
en een vervangende mobiel regelen bij iemand
jij?
Dat is waar. Een hoop mensen roepen maar wat, wisselen elk jaar van studie en hebben uiteindelijk nog steeds niets op hun 25equote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lui.
maar ach, ik heb een havo diploma, das al meer dan sommige grootbekken
Dat zijn de mensen met de grootste bekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Een hoop mensen roepen maar wat, wisselen elk jaar van studie en hebben uiteindelijk nog steeds niets op hun 25e![]()
quote:
ehquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen met de grootste bekken.
Vaak wel jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen met de grootste bekken.
Tja zo is het levenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, het is ook niet altijd makkelijk natuurlijk om de juiste keuzes te maken
Op zich goed als iemand dat beseft als je nog jong genoeg bent om te veranderenquote:
Ja wie dan wel.quote:
Jij gaat je tweede week vakantie in toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks vooral, druk weekendje achter de rug
en een vervangende mobiel regelen bij iemand
jij?
Ach, ouder en wijzer.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:52 schreef Stuart het volgende:
Ik ben al best oud nu en moet het nu in deeltijd gaan doen
Ik heb een degree maar ik wil iets anders. Nou goed, beter nu dan over 10 jaarquote:
Truequote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een degree maar ik wil iets anders. Nou goed, beter nu dan over 10 jaar
heb je nog niks meequote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lui.
maar ach, ik heb een havo diploma, das al meer dan sommige grootbekken
ja gaat wel lukken, vast nog wel een blackberry ergens te vindenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wat huiswerk maken, rond half vier naar school.
verder ook niet echt iets.
hopelijk vind je een mobiel voordat je afkickverschijnselen in ergere mate toeneemt
Alleen zal het vast best tegenvallen, in deeltijd, na je werk etc. Maar ik zie welquote:
Het is niet super, maar in ieder geval genoeg om hbo te gaan doen zodra ik in het buitenland een goede baan heb en dus geld voor een studiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je nog niks mee
don't be good, be great
[..]
ja gaat wel lukken, vast nog wel een blackberry ergens te vinden
Zal wel loslopenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen zal het vast best tegenvallen, in deeltijd, na je werk etc. Maar ik zie wel
ja, maar wel veel werken komende dagenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat je tweede week vakantie in toch?
Ik zie mijn familie (anders dan mijn ouders) al jaren niet meer. Ik zou niemand herkennen en zij mij nietquote:Op maandag 3 februari 2014 00:53 schreef Toto69 het volgende:
Vrijdag naar m'n oma's verjaardagsaaai
Damnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie (anders dan mijn ouders) al jaren niet meer. Ik zou niemand herkennen en zij mij niet
je hebt nu ook geld voor een studiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is niet super, maar in ieder geval genoeg om hbo te gaan doen zodra ik in het buitenland een goede baan heb en dus geld voor een studie
Bijna op. Over 6 uur en 15 minuten gaat de wekker. Wat doe ik hier nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |