ik heb geen sausjes in huis dus maar geen frikandellen gemaaktquote:
ah bah frikandellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb geen sausjes in huis dus maar geen frikandellen gemaakt
Hij gaat ook niet in op de feiten. Alles wordt weerlegt met "Ja maar" niks de ja maar, de feiten liggen er en je moet er zelf wat meedoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef supersof het volgende:
Jammer dat toto hier niet op in gaat en vlucht naar andere sc's.
Typisch (haha) gedrag. Maar laten we er over ophouden, maakt mij verder niet zoveel uit dat hij er niks mee wil doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef supersof het volgende:
Jammer dat toto hier niet op in gaat en vlucht naar andere sc's.
Niks persoonlijks, behalve dan mijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp Typ en LR wel. Ondanks dat ik zijn persoonlijke sneer niet tof vond hebben ze wel gelijk.
Laten we onze overige argumenten bewaren tot de volgende keer jaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet in op de feiten. Alles wordt weerlegt met "Ja maar" niks de ja maar, de feiten liggen er en je moet er zelf wat meedoen.
Tot zover deze pseudo psychologische posts want dit onderwerp wordt volgende week toch weer aangesneden
Ja je hebt ook wel gelijk. Deelsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Typisch (haha) gedrag. Maar laten we er over ophouden, maakt mij verder niet zoveel uit dat hij er niks mee wil doen.
[..]
Niks persoonlijks, behalve dan mijn persoonlijke mening.
Je bent toch meerderjarig? Hoe kunnen je ouders je studie dan verbieden.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik in 't buitenland woon en alles op orde heb is er niemand meer die mij een studie kan verbieden
Deels zeg ik hequote:
Aangezien toto er niet meer is.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent toch meerderjarig? Hoe kunnen je ouders je studie dan verbieden.
Ah, zo, bedankt voor de update. Dan wordt hem niks verboden dus. Overigens ook een prima drijfveer om zijn ouders het tegendeel te bewijzen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Aangezien toto er niet meer is.
Volgens mij is het zo dat zijn ouders zeiden dat hij het toch niet aan kon en het beter niet kon doen en toto dacht toen oké dan doe ik het niet.
correct me if I'm wrong toto.
Flappy Bird is een enorm simpel spelletje over een vogel die nauwelijks kan vliegen. Door op het scherm te tappen kun je het vogeltje hoger laten vliegen. Onderweg komen er obstakels voorbij, waar het vogeltje doorheen moet komen. Zodra je tegen een muur of paal botst, stort de vogel op de grond en is het afgelopen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:17 schreef supersof het volgende:
Wat is dat flappy bird? ik hoor allerlei mensen erover
Ja dat dacht ik dus ook, maarjaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, zo, bedankt voor de update. Dan wordt hem niks verboden dus. Overigens ook een prima drijfveer om zijn ouders het tegendeel te bewijzen.
Klotespel, geloof me; begin er niet aan, tenzij je telefoon verouderd is en het geen probleem is om hem gefrustreerd tegen een muur te gooien.quote:
oh oke bedanktquote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flappy Bird is een enorm simpel spelletje over een vogel die nauwelijks kan vliegen. Door op het scherm te tappen kun je het vogeltje hoger laten vliegen. Onderweg komen er obstakels voorbij, waar het vogeltje doorheen moet komen. Zodra je tegen een muur of paal botst, stort de vogel op de grond en is het afgelopen.
Oke ik doe het niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klotespel, geloof me; begin er niet aan, tenzij je telefoon verouderd is en het geen probleem is om hem gefrustreerd tegen een muur te gooien.
trustequote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik ga een serietje kijken en pitten
gegroet FOK!ertjes
adiosquote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
ik ga een serietje kijken en pitten
gegroet FOK!ertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |