als ik in 't buitenland woon en alles op orde heb is er niemand meer die mij een studie kan verbiedenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt nu ook geld voor een studie
in nederland kost lenen geen drol als student
Nee, jij niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uh geloof dat ik ook tot die categorie behoor hoor?
Zuipen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna op. Over 6 uur en 15 minuten gaat de wekker. Wat doe ik hier nog
Jij wisselt toch niet elk jaar van studiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat ik jou daar niet onder schaarquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
negerwatquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als ik in 't buitenland woon en alles op orde heb is er niemand meer die mij een studie kan verbieden
Soort vanquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij wisselt toch niet elk jaar van studie
Al deed ie het wel, hij heeft medische shit en dus is het niet zijn schuldquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij wisselt toch niet elk jaar van studie
klopt, maar ik wil sowieso weer naar 't buitenlandquote:Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
daarvoor hoef je overigens niet naar het buitenland als je daarmee je ouders bedoelt, werken in een andere stad en daar studeren en wonen kan ook gewoon
Ah. Gezond hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, maar wel veel werken komende dagen
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al deed ie het wel, hij heeft medische shit en dus is het niet zijn schuld
Ik doelde ook niet op Fokkiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al deed ie het wel, hij heeft medische shit en dus is het niet zijn schuld
eetzequote:Op maandag 3 februari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, ik heb trek in frikandellen,doei.
Ging 't maar zo makkelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 00:57 schreef supersof het volgende:
Toto ik vind je wel een beetje raar hoor. Je kan gewoon stufi aanvragen en een lening. Uiteindelijk leent bijna elke student wel, je bent echt niet de enige. En dan kan je uit huis en studeren.
Naar het buitenland vluchten is echt geen goede oplossing. Aan een havo papiertje heb je niks.
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ging 't maar zo makkelijkje kunt daar niet over oordelen als je de situatie niet 100% kent, vind ik
ja ach, als mensen er over willen oordelen prima hoor, ik snap ze wel, maar ik lig er niet wakker vanquote:
Erg is dat ja. Soms vraag ik mij weleens af hoe andere hun tijd dodenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ach, tis niet dat ik wat beters te doen heb. Zeker niet overdag doordeweeks.
Nou je hebt me aardig wat verteld. Iedereen heeft recht op onderwijs en je ouders kunnen dat niet zomaar verbieden. Dat is gewoon te gek voor woorden. Als ik jou was dan zou ik daar zo snel mogelijk weg willen en op mezelf wonen en in september beginnen met een opleiding.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ging 't maar zo makkelijkje kunt daar niet over oordelen als je de situatie niet 100% kent, vind ik
Ik begrijp de behoefte niet zo goed om te willen oordelen over situaties welke je niet goed kentquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ach, als mensen er over willen oordelen prima hoor, ik snap ze wel, maar ik lig er niet wakker van
100% nee, maar nu ga je 0% in op de post zodat je weer de cirkel opnieuw kunt instarten.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |