welke kant vind je mooier?quote:
Dat valt echt wel meequote:
Zie hoe donker op haar ooglidquote:
Nee dat is normaalquote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie hoe donker op haar ooglidIk vind dat niet heel mooi hoor
Ja maar dat zijn alleen modellen die zoveel erop gooienquote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is normaal
dit is donker
[ afbeelding ]
Wat zij heeft is gewoon alledaags hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn alleen modellen die zoveel erop gooien
Hoop ik
Blauw is toch meer mijn kleur.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat is normaal
dit is donker
[ afbeelding ]
Niet zo beledigd sofjequote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zij heeft is gewoon alledaags hoor
Ben ik nietquote:
Okquote:
Rechts, al komt dat wellicht ook omdat ze door de make-up een fijner gezicht heeft om naar te kijken, en haar minder mooie eigenschappen vallen heel erg om omdat het zo naast elkaar staat. Ik hou normaal juist van weinig make-up, gewoon alleen om de goede punten te accentueren.quote:
Ze kan het wel hebben jaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OkMaar vind je haar wenkbrauw wel mooi dan?
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:30 schreef Rodawa het volgende:
Dat laatste was een grapje, ik gebruik geen make-up.
Alleen als ik filmpjes maak.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:30 schreef Rodawa het volgende:
metroman allesquote:Op maandag 3 februari 2014 01:30 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb wel wat op youtube staan, maar alles is geblokkeerd, tenzij je de link hebt.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef supersof het volgende:
rodawa, je moet een youtube kanaal beginnen
waarom niet openbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb wel wat op youtube staan, maar alles is geblokkeerd, tenzij je de link hebt.![]()
![]()
Ik heb heel snel last van schaamte, heb je dat nog niet gemerkt?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk Rodawa, je hoeft je niet te schamen hoor.
Nouja, er zijn drie video's openbaar. Een tandenpoetsvideo, een tour door mijn huis en "goed verhaal man (Y), lekker boeiend ook."quote:
linkquote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nouja, er zijn drie video's openbaar. Een tandenpoetsvideo, een tour door mijn huis en "goed verhaal man (Y), lekker boeiend ook."
trustequote:Op maandag 3 februari 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Goed, nog even lezen en naar bed. Kuzjes
Eigenlijk wel. Ik probeer je dan ook niet voor niks uit je schulp te trekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb heel snel last van schaamte, heb je dat nog niet gemerkt?
Ik weet niet of lachen of de vraag "waarom?" overheerstquote:
Ik weet het zelf ook niet Kleinkonijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of lachen of de vraag "waarom?" overheerst
quote:
Je rondleiding door het huis is in ieder geval wel een 100% instant klassiekerquote:Op maandag 3 februari 2014 01:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet Kleinkonijn.Het zijn onzekere tijden.
Niet meer, wat een gedoe is dat.quote:
ah oke dan wacht ik met smart op whatsappquote:Op maandag 3 februari 2014 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer, wat een gedoe is dat.Tenzij ik een leuk idee heb ofzo, ik maak video's maar om wat aan te kloten.
Bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rondleiding door het huis is in ieder geval wel een 100% instant klassieker
Wacht. Het is ook echt pas een week oudquote:Op maandag 3 februari 2014 01:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt.Moest goed oefenen voor ik het script uit mijn hoofd wist, fijn dat de tijd en moeite die erin wordt gestopt wordt gewaardeerd.
http://www.pathe.nl/film/17446/i-frankenstein/quote:Op maandag 3 februari 2014 01:43 schreef supersof het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om een film te kijken
oke prima, dat red ik net denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 01:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/17446/i-frankenstein/
Morgen, 21:00 @ Rotterdam. Wees daar of weeskind.
Hahaha ja zoiets.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Het is ook echt pas een week oud![]()
![]()
Ik ben trots op je
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekekenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef supersof het volgende:
lr ik ben katy perry aan het downloaden
ik houd ook van jouquote:
Mooi, ik zal er zijn. Kunnen we mooi de schrikreacties van mensen filmen en het op youtube zetten.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oke prima, dat red ik net denk ik
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekeken![]()
SEX / De bekkenstoot
Dan ga ik nu mijn gedicht uit dit topic aan Insomnia voordragen aangezien ik het hem heb toegezegd om door zijn maand heen te komen.
Goed idee, top kanaal wordt dat die sirius marsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, ik zal er zijn. Kunnen we mooi de schrikreacties van mensen filmen en het op youtube zetten.
bedankt schatquote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekeken![]()
SEX / De bekkenstoot
Dan ga ik nu mijn gedicht uit dit topic aan Insomnia voordragen aangezien ik het hem heb toegezegd om door zijn maand heen te komen.
heb het niet gevondenquote:
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SEX / De bekkenstoot
Mmmyeaaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed idee, top kanaal wordt dat die sirius mars
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 01:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?
[..]
Mmmyeaa
[ afbeelding ]
Ja, 4x4 panoramische flitscamera, sluitertijd 0.20 bij 16 MP.quote:
nou ik was er niet op gekomenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, 4x4 panoramische flitscamera, sluitertijd 0.20 bij 16 MP.
...
...
Wat bedoel je, zo bijzonder is het toch niet.
Ah, zo. Ik had geen inspiratie voor een naam, maar ik dacht aan de wijze woorden van Carol Ann Yager: "als je het even niet meer weet, haal dan je inspiratie uit eten." Nu heet ik zo.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik had geen inspiratie voor een naam, maar ik dacht aan de wijze woorden van Carol Ann Yager: "als je het even niet meer weet, haal dan je inspiratie uit eten." Nu heet ik zo.
Lekker hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inspirerende vrouw wel ja
Ik heb van die dagen dat mijn achterlijkheid geen grenzen kent. Geluk bij een ongeluk. Ik kan er ook gewoon netjes mee ophouden.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?
[..]
Mmmyeaa
[ afbeelding ]
quote:
#TEAMINSOMNIA untill I die!quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 06:33 schreef Jimbo het volgende:
Sofje staat boven me in de top 500 zie ik
hoe gaat het?quote:
hoiquote:
quote:
Ja dat mag. Al is het hier ook opvallend rustigquote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]is zo stil in de ksc... kpm k hier maar ff huizen... mag dat??
nu niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat mag. Al is het hier ook opvallend rustig
kutparkiet ga weg danquote:Op maandag 3 februari 2014 10:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu niet meer
kutparkiet indabuilding
Een extra Tukker is altijd primaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]is zo stil in de ksc... kpm k hier maar ff huizen... mag dat??
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
deadmau5 heeft zijn auto laten spuiten.
[ afbeelding ]
Lekker weertje inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 11:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.
Willekeurige toevoeging post
Volledig blauwe lucht vandaag
Het is blijkbaar vinyl wat er over heen zit, kan zo er af gehaald worden. Ik zou het niet doen, maar op zich wel tof dat ie het zo maar even doet. Hij geeft geen neukquote:Op maandag 3 februari 2014 11:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.
Willekeurige toevoeging post
Volledig blauwe lucht vandaag
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?quote:
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is blijkbaar vinyl wat er over heen zit, kan zo er af gehaald worden. Ik zou het niet doen, maar op zich wel tof dat ie het zo maar even doet. Hij geeft geen neuk
get money get bitches is de leef tochquote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?
[..]
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.
En geld maakt gelukkig zijn een stuk makkelijk ja.
Ja hoor. Ik zit toch nog zeker 30 minuten in de trein.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?
[..]
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.
En geld maakt gelukkig zijn een stuk makkelijk ja.
Daar komt het.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zit toch nog zeker 30 minuten in de trein.
Rustig aan Parkiet. Houd het maar bij metal.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
get money get bitches is de leef toch
en wat raad je me dan zoal aan?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar komt het.
Ik heb 100 friends op Facebook. Daarvan zijn er 6! dan wel gister, dan wel vandaag jarig geweest. Wat maakt mei zo buitengewoon vruchtbaar?
[..]
Rustig aan Parkiet. Houd het maar bij metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |