wanneer word je blauwquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik vind enkel Sof aardig in deze SC.
ik vraag geen rare dingen tochquote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je psycholoog ofzo
maar amsterdam
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.quote:
Ja sorry. Ik was even vergeten dat ook jij deze SC niet per se verafschuwde.quote:
Hij wilde met mij een gesprek dus moet ik daar maar heen he ;squote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies bereiken in het onderlinge gesprek? Heel veel zinnigs zal hij toch niet kunnen bieden aangezien je hoe dan ook stopt aan het einde van het jaar.
hoe oud ben jij eigenlijk??quote:
je bent nu aan het lekken hequote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.
[..]
Ja sorry. Ik was even vergeten dat ook jij deze SC niet per se verafschuwde.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik vind enkel Sof aardig in deze SC.
Ik hoop dat LR jou snel gaat bannen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
Ik hoop dat LR snel mod is zodat we die ook weg kunnen pesten.
Dat zal dan kort en bondig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij wilde met mij een gesprek dus moet ik daar maar heen he ;s
welkom terugquote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
Ik hoop dat LR snel mod is zodat we die ook weg kunnen pesten.
Tering jij bent echt blind.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Tering jij bent echt dom. Mods kunnen niet bannen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.
Kennelijk. Gelukkig ziet nu eindelijk iemand buiten jou het. Jij hebt immer geen macht meer, of kan ik het alquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
post van elan is verdwenen
hij gaat weer te ver
ik deed hetquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk. Gelukkig ziet nu eindelijk iemand buiten jou het. Jij hebt immer geen macht meer, of kan ik het al![]()
Hoi?quote:
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik dan een film gezien heb met een mod in de hoofdrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |