was het leuk?quote:
ik vond die van eerder vandaag leukerquote:
Klinkt inderdaad goed en passend bij jou zover ik het kan inschatten danquote:Op maandag 17 februari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar lijkt me wel leuk.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die van eerder vandaag leuker
volgende week dinsdag gesprek met decaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad goed en passend bij jou zover ik het kan inschatten dan![]()
Al is je huidige opleiding doorzetten dan inderdaad wel een stuk minder aanlokkelijk... Maar dat is wel weer een latere afweging
Hm, ja nu je het zegt, ergert het me wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik erger me een beetje aan het feit dat die gif zo plotseling stopt.
waar deed je het?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa iets teveel rechten als je het mij vraagt
van vwo naar vmbo?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vwo - vmbo - mbo - hbo - hbo
quote:
quote:
Wat wil je dan precies bereiken in het onderlinge gesprek? Heel veel zinnigs zal hij toch niet kunnen bieden aangezien je hoe dan ook stopt aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
volgende week dinsdag gesprek met decaan
hij was mijn gs leraar
ik haat hem
en hij haat mij
maar ik gaf hem taart op mijn verjaardag
dus ik hoop dat hij nu wat aardiger doet
quote:
Daarbij droomt iedereen van een vmbo studie.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, LR, wilde je ook niet stoppen met geschiedenis terwijl je al een studie hebt verneukt?
LR is een emotioneel wrakquote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, LR, wilde je ook niet stoppen met geschiedenis terwijl je al een studie hebt verneukt?
Jammer dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik vind enkel Sof aardig in deze SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |