was het leuk?quote:

ik vond die van eerder vandaag leukerquote:

Klinkt inderdaad goed en passend bij jou zover ik het kan inschatten danquote:Op maandag 17 februari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar lijkt me wel leuk.

quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die van eerder vandaag leuker

volgende week dinsdag gesprek met decaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad goed en passend bij jou zover ik het kan inschatten dan
Al is je huidige opleiding doorzetten dan inderdaad wel een stuk minder aanlokkelijk... Maar dat is wel weer een latere afweging

Hm, ja nu je het zegt, ergert het me wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik erger me een beetje aan het feit dat die gif zo plotseling stopt.

waar deed je het?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa iets teveel rechten als je het mij vraagt

van vwo naar vmbo?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vwo - vmbo - mbo - hbo - hbo
 hoedan
 hoedan

quote:
quote:

Wat wil je dan precies bereiken in het onderlinge gesprek? Heel veel zinnigs zal hij toch niet kunnen bieden aangezien je hoe dan ook stopt aan het einde van het jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
volgende week dinsdag gesprek met decaan
hij was mijn gs leraar
ik haat hem
en hij haat mij
maar ik gaf hem taart op mijn verjaardag
dus ik hoop dat hij nu wat aardiger doet

quote:
Daarbij droomt iedereen van een vmbo studie.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, LR, wilde je ook niet stoppen met geschiedenis terwijl je al een studie hebt verneukt?

LR is een emotioneel wrakquote:Op maandag 17 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, LR, wilde je ook niet stoppen met geschiedenis terwijl je al een studie hebt verneukt?

Jammer dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind enkel Sof aardig in deze SC.

wanneer word je blauwquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

ik vraag geen rare dingen tochquote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben je psycholoog ofzo
maar amsterdam

Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.quote:
Ja sorry. Ik was even vergeten dat ook jij deze SC niet per se verafschuwde.quote:

Hij wilde met mij een gesprek dus moet ik daar maar heen he ;squote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies bereiken in het onderlinge gesprek? Heel veel zinnigs zal hij toch niet kunnen bieden aangezien je hoe dan ook stopt aan het einde van het jaar.

hoe oud ben jij eigenlijk??quote:

je bent nu aan het lekken hequote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.
[..]
Ja sorry. Ik was even vergeten dat ook jij deze SC niet per se verafschuwde.

quote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Ik hoop dat LR jou snel gaat bannen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
Ik hoop dat LR snel mod is zodat we die ook weg kunnen pesten.

Dat zal dan kort en bondig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij wilde met mij een gesprek dus moet ik daar maar heen he ;s

welkom terugquote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
Ik hoop dat LR snel mod is zodat we die ook weg kunnen pesten.

Tering jij bent echt blind.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Tering jij bent echt dom. Mods kunnen niet bannen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spoedig. Contractonderhandeling is in volle gang. Ik eis meer invloed omtrent het geven van bans om dit subforum beter te kunnen zuiveren van ongewenste invloeden.

Kennelijk. Gelukkig ziet nu eindelijk iemand buiten jou het. Jij hebt immer geen macht meer, of kan ik het alquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
post van elan is verdwenen
hij gaat weer te ver

ik deed hetquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk. Gelukkig ziet nu eindelijk iemand buiten jou het. Jij hebt immer geen macht meer, of kan ik het al

Hoi?quote:

Dit snap ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik dan een film gezien heb met een mod in de hoofdrol

homo's zijn meestal wel de beste moderatorsquote:

Ik denk dat hij me gaat helpen bij een studiekeuzequote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal dan kort en bondig zijn.
"Wat wil je" "Oh je hebt al iets, wat leuk"
Maar wellicht onderschat ik het en kan hij je nog wat goede tips/adviezen meegeven. Je hebt toch niks te winnen of te verliezen.

quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
homo's zijn meestal wel de beste moderators
kijk bijvoorbeeld naar fopje

Dan is fopje geen homo dusquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Je Youtubefilm toch ouwe pik.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit snap ik niet.
In welke film speel ik?

Ohja die.quote:

He's backquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Gewoon enorm veel seksuele aantijgingen maken via dm of pm dat werkt meestal wel als je echt iets wil bereiken bij mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja die.
Leuk was dat he?
Ik hoop ook dat ik mod word.
Opa.Bakkebaard heeft gezegd dat het nooit gaat gebeuren. Maar je weet het he, de eerste fase is ontkennen.

Ga je geen WoW spelen vandaag?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Bazen programma is proefkonijnen. VI komt morgen wel.
Einde bericht.

Wat is er?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind jij jezelf nou grappig Elan? Dit was weer zo slecht.

quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18269&type=2&theater
omg

ja dat maakt niet uitquote:

Sorryquote:

Ja ik had het zelf ook al bedachtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry
Wil je momentje niet verpesten maar ergens heeft die vent natuurlijk wel een punt
 maar is wel lief dat hij dat doet.
 maar is wel lief dat hij dat doet.

hoiquote:

Bloemen openen wel binnen een nacht hoor. Al weet ik niet of een dusdanig filmpje dood analyseren echt verstandig is.quote:
Halloquote:

Neequote:

hey lr, hoe gaat het met de brakheid?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bloemen openen wel binnen een nacht hoor. Al weet ik niet of een dusdanig filmpje dood analyseren echt verstandig is.
[..]
Hallo

Hoezo niet?quote:

Krijgt ie gewoon voor betaald door de filmmakers hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik had het zelf ook al bedachtmaar is wel lief dat hij dat doet.

Ja, maar is toch leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Krijgt ie gewoon voor betaald door de filmmakers hoor.

snap er niks vanquote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey lr, hoe gaat het met de brakheid?
[..]
Hoezo niet?

Gaat prima. Als een beroepspauper wel tot 12:40 in bed gelegen alleen door het falen van mijn wekker.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey lr, hoe gaat het met de brakheid?

dikkn tracks delenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ben hier n u
wat wil je nou irritante vent

irritant ventjequote:Op maandag 17 februari 2014 21:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, leuk van de scriptschrijvers, niet van die man.

Net toevallig gehoord, prima track.quote:

ik maak geen foutenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞

is nepquote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat VMSDKR een racist is? Als Marokkaan kun je maar beter uit zijn buurt blijven

ja lykt me verstandig.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat VMSDKR een racist is? Als Marokkaan kun je maar beter uit zijn buurt blijven

Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.quote:
Kun je de vraag niet op FOK! kwijt? Of google op het onderwerp. Staan vast uitgebreide samenvattingen met voorbeelden. Er is niets zo vervelend en kut als wiskunde niet snappen. Vond ik tenminste altijdquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
snap er niks van
nu sog ik
hoe was je weekend?

Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat prima. Als een beroepspauper wel tot 12:40 in bed gelegen alleen door het falen van mijn wekker.
Jij al wat gehoord over je verslagen?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik ben nooit vervelendquote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.

quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey VMS. Pas wel op hier, ze delen snel bans uit.
[..]
Kun je de vraag niet op FOK! kwijt? Of google op het onderwerp. Staan vast uitgebreide samenvattingen met voorbeelden. Er is niets zo vervelend en kut als wiskunde niet snappen. Vond ik tenminste altijd
Ja was wel leuk.
[..]
Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?
Jep, vandaag 1 van de 2 verslagende uitslag van gekregen.Nee ik snap het alleen als iemand het me in het echt uitlegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.

Ah wat zeg ik nu, deze heb ik nog niet gehoord.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |