Ik denk dat hij me gaat helpen bij een studiekeuzequote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal dan kort en bondig zijn.
"Wat wil je" "Oh je hebt al iets, wat leuk"
Maar wellicht onderschat ik het en kan hij je nog wat goede tips/adviezen meegeven. Je hebt toch niks te winnen of te verliezen.

quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
homo's zijn meestal wel de beste moderators
kijk bijvoorbeeld naar fopje

Dan is fopje geen homo dusquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Je Youtubefilm toch ouwe pik.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit snap ik niet.
In welke film speel ik?

Ohja die.quote:

He's backquote:Op maandag 17 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]

Gewoon enorm veel seksuele aantijgingen maken via dm of pm dat werkt meestal wel als je echt iets wil bereiken bij mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja die.
Leuk was dat he?
Ik hoop ook dat ik mod word.
Opa.Bakkebaard heeft gezegd dat het nooit gaat gebeuren. Maar je weet het he, de eerste fase is ontkennen.

Ga je geen WoW spelen vandaag?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Bazen programma is proefkonijnen. VI komt morgen wel.
Einde bericht.

Wat is er?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Vind jij jezelf nou grappig Elan? Dit was weer zo slecht.

quote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18269&type=2&theater
omg

ja dat maakt niet uitquote:

Sorryquote:

Ja ik had het zelf ook al bedachtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry
Wil je momentje niet verpesten maar ergens heeft die vent natuurlijk wel een punt
 maar is wel lief dat hij dat doet.
 maar is wel lief dat hij dat doet.

hoiquote:

Bloemen openen wel binnen een nacht hoor. Al weet ik niet of een dusdanig filmpje dood analyseren echt verstandig is.quote:
Halloquote:

Neequote:

hey lr, hoe gaat het met de brakheid?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bloemen openen wel binnen een nacht hoor. Al weet ik niet of een dusdanig filmpje dood analyseren echt verstandig is.
[..]
Hallo

Hoezo niet?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |