quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
lr ik heb een studie gevonden
[/quote
Welke
Sociaal Juridische Hulpverleningquote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed nieuws [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is het een al bekende studie geworden of toch weer totaal iets anders?

quote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sociaal Juridische Hulpverlening
En je hoeft er geen wiskunde voor te hebbendus kan net zo goed stoppen met school nu

quote:

Ah kijk. Gewoon stoppen met school en het eerste halfjaar van 2013 nog eens belevenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
En je hoeft er geen wiskunde voor te hebbendus kan net zo goed stoppen met school nu

dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]

Jij deed toch geschiedenis.quote:

Ik wil niet weer bij de ah werkenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ah kijk. Gewoon stoppen met school en het eerste halfjaar van 2013 nog eens beleven

Jumbo danquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil niet weer bij de ah werken

Tjacka ook tochquote:

ik heb een lange carrière al achter mij sofquote:

En je staat ook in direct contact met mensen en helpt ze merkbaar en direct verderquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]

neequote:

op ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een lange carrière al achter mij sof
havo-hbo-hbo-mod op fok-tulpenplukker

Nee nog niet. Maar lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je staat ook in direct contact met mensen en helpt ze merkbaar en direct verder![]()
Maar je bent er al helemaal over uit?

jaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
op ik
havo-hbo-vwo
nee maar heb je dat echt gedaan?

ik geloof je niet door je piquote:

waarom ben je gestopt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |