zoquote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha hoe ga je me nu note geven dan???????
hahaha jatog
(L)quote:
Ik ben alle msn emoticons vergetenquote:
: @ wasquote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk team schansspringen. Vervolgens ga ik of Proefkonijnen kijken of Voetbal International.
Zwaar leven toch.
[..]
Ik ben alle msn emoticons vergeten![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben alle msn emoticons vergeten
(K)quote:
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :squote:
Vbl sc maar gesloten? Leukquote:
http://messenger.msn.com/Resource/Emoticons.aspxquote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :s
Ja, ik was ook een beetje in de war toen ik net nieuw was.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wist ik nog ja. Het FOK! alternatief is dan ook zeer matig. Als ik : ( post ben ik toch zeker niet direct boos :s :s
[..]
Vbl sc maar gesloten? Leuk
quote:
Moet een verschrikking zijn geweest om voor al zijn fouten en baldadigheden op te moeten draaien. Maar ja... je moest hem toch als team blijven steunen.quote:
Je hebt je goed weten aan te passen Sof. Ik ben trots op jequote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een beetje in de war toen ik net nieuw was.
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet een verschrikking zijn geweest om voor al zijn fouten en baldadigheden op te moeten draaien. Maar ja... je moest hem toch als team blijven steunen.
[..]
Je hebt je goed weten aan te passen Sof. Ik ben trots op je
Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
ik mis vooral dezequote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
Ik miste toch altijd de smilie die uitdrukte dat je een beetje boos was.
[ afbeelding ] Deze kwam over alsof je op het punt stond de boel te slopen.
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
lr ik heb een studie gevonden
[/quote
Welke
Sociaal Juridische Hulpverleningquote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed nieuws [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is het een al bekende studie geworden of toch weer totaal iets anders?
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sociaal Juridische Hulpverlening
En je hoeft er geen wiskunde voor te hebbendus kan net zo goed stoppen met school nu
quote:
Ah kijk. Gewoon stoppen met school en het eerste halfjaar van 2013 nog eens belevenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
En je hoeft er geen wiskunde voor te hebbendus kan net zo goed stoppen met school nu
dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij deed toch geschiedenis.quote:
Ik wil niet weer bij de ah werkenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ah kijk. Gewoon stoppen met school en het eerste halfjaar van 2013 nog eens beleven
Jumbo danquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil niet weer bij de ah werken
Tjacka ook tochquote:
ik heb een lange carrière al achter mij sofquote:
En je staat ook in direct contact met mensen en helpt ze merkbaar en direct verderquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
neequote:
op ikquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een lange carrière al achter mij sof
havo-hbo-hbo-mod op fok-tulpenplukker
Nee nog niet. Maar lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je staat ook in direct contact met mensen en helpt ze merkbaar en direct verder![]()
Maar je bent er al helemaal over uit?
jaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
op ik
havo-hbo-vwo
nee maar heb je dat echt gedaan?
ik geloof je niet door je piquote:
waarom ben je gestopt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |