SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 74% gewijzigd door VMSDKR op 17-02-2014 00:33:45 ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hier heb je de OP
http://textuploader.com/1mef
find & replace nigga, beste functie in notepad
10 seconden werk
Thanks baas, good work.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hier heb je de OP
http://textuploader.com/1mef
find & replace nigga, beste functie in notepad
10 seconden werk
hij is wel redelijke ecto kvind hem te kleinquote:Op maandag 17 februari 2014 00:04 schreef dreamerbulk het volgende:
nogmaals
[ afbeelding ]
hij is rond de 190cm en 92-94 kg yuri
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij is wel redelijke ecto kvind hem te klein
hij is sowieso niet heel groot, geen 1 natty is heel groot .. en hij heeft kleine botstructuurquote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn lichaam is wel impressive, sowieso als hij natty is, maar hij oogt wel klein op de één of andere manier, alhoewel foto's en video's dat effect sowieso hebben.
Heel groot is dan weer een ander extreem.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij is sowieso niet heel groot, geen 1 natty is heel groot .. en hij heeft kleine botstructuur
Hier ziet die er al groter uit.quote:
Good luck, have fun.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef IrCute het volgende:
Bodje gedaan op huis, duim voor mij jongens.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heel groot is dan weer een ander extreem.
[..]
Hier ziet die er al groter uit.
dit is echt niet goed voor jequote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef dreamerbulk het volgende:
ok genoeg met die gay shit weer
[ afbeelding ]
zeer goeie potentialquote:Op maandag 17 februari 2014 00:19 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn gym bro, hij heeft wel potential toch? Neger genes. Ik heb hem geforceerd om te gaan bulken en SS, hij deed eerst een of ander gaar programma via bb.com
Jaden Smith looking swolequote:Op maandag 17 februari 2014 00:19 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn gym bro, hij heeft wel potential toch? Neger genes. Ik heb hem geforceerd om te gaan bulken en SS, hij deed eerst een of ander gaar programma via bb.com
dit is toch al perfect groter moet je niet willenquote:
haha jij bent mooie jongen hahaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit is echt niet goed voor je
is dit die death lift??? hij breekt zowat door midden dit is voor niemand goed gevaarlijke oefening. gelukkig is het bij mijn sportschool verboden dit te doen
Lol, ik wou net dit posten: https://www.facebook.com/(...)236671?stream_ref=10quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef dreamerbulk het volgende:
ok genoeg met die gay shit weer
[ afbeelding ]
haha truequote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik wou net dit posten: https://www.facebook.com/(...)236671?stream_ref=10
Shit is srs. Laatst ook al dat Sparkle dat over Brandon zei. Vind het wel sneu dat Dan zich moet verantwoorden.
Ik keek laatst de film "Gravity" en ik werd gewoon agressief om het feit dat de vrouw daar ontzettend incapabel was en niet hoorde in die omgeving.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:22 schreef dreamerbulk het volgende:
zo zie je maar weer, vrouwen horen niet thuis in de sport..altijd drama wanneer er vrouwen zich ermee gaan bemoeien
Ziet er goed uit broeder. Je kon ook [cimg]*pic*[/img] gebruiken trouwens.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, ik heb de OP klaar. Originele kopjes teruggezet, want passen beter bij de header. Ook gecentreerd in le photoshop. Geen idee of jullie dat mooi vinden, maarja, wat gaan jullie eraan doen.
Ook vier lekkere wijven, een droge homo als mascotte en een fucking lekkere track.
Ik ook op jou vriend, een hoop werk is mij bespaard gebleven.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
VMS ik ben trots op je. Mooi werk.
Die kopjes hadden allemaal een leeg transparant vlak achter de tekst dus dat werkte niet, toen maar dat vlak erafgesneden.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er goed uit broeder. Je kon ook [ [url=*pic*]afbeelding[/url] ] gebruiken trouwens.
Oh, dan heb je de oude genomen. Ik heb anderhalf week terug die shit gefixt en in de OP gezet, maar ziet er goed uit zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die kopjes hadden allemaal een leeg transparant vlak achter de tekst dus dat werkte niet, toen maar dat vlak erafgesneden.
Oh kk serieus? Sorry.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, dan heb je de oude genomen. Ik heb anderhalf week terug die shit gefixt en in de OP gezet, maar ziet er goed uit zo.
echt he, ik hoorde dat hij goeie handjobs geeft..quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zin om naar die flat van benno l te gaan
wie gaat er mee? gewoon patrouilleren
Hahaha, nee zo bedoel ik het niet man. Die van jou zijn beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh kk serieus? Sorry.
Als je ff de links geeft plaats ik ze terug.
Gewoon met andere donkere kleuren wassen is geen probleem.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet ik een nieuwe spijkerbroek apart wassen of moet ik er nog iets speciaals mee doen?
sommige doen hem een nacht in een emmer/bad met zout waterquote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet ik een nieuwe spijkerbroek apart wassen of moet ik er nog iets speciaals mee doen?
jij dacht ook dat ik niet natty was he hahaha trolquote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef THEFXR het volgende:
LOL, ik heb nog nooit een foto gezien van een natty
Oké, maar als het fout gaat ga je Amnesia spelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gewoon met andere donkere kleuren wassen is geen probleem.
Naja fuck dat. Ik ben lui en wil de meest praktische noob-proof optie.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sommige doen hem een nacht in een emmer/bad met zout water
hahhahaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij dacht ook dat ik niet natty was he hahaha trol
hier zie je progressie van die dude uit de OP van kind naar nu
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160050451
heb je de originele oldboy wel eens gezien mag ik hopen ? van takashi miikequote:Op maandag 17 februari 2014 01:09 schreef Verbosity het volgende:
Kijk net op mijn desktop voor de films en zie dat Oldboy tussen the To watch list staat. Binnenkort maar eens afspelen.
The Prestige en Léon moet ik ook nog bekijken. Nog een paar films die ik al heb gezien en aanbeveel: IP man, The fighter, Law Abiding Citizen en The pianist.
100x gezien die filmsquote:Op maandag 17 februari 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie moeten Undisputed kijken jonguh.
Deze rechter chick doe
Alleen de manga gelezen, was dus van plan om de film een keer te bekijken(die uit 2003).quote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je de originele oldboy wel eens gezien mag ik hopen ? van takashi miike
prestige is sick, ip man is sick, fighter ook, law abiding en pianist nog niet gezien
ja die uit 2003 is echtquote:Op maandag 17 februari 2014 01:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen de manga gelezen, was dus van plan om de film een keer te bekijken(die uit 2003).
gaat op mn lijstjequote:Op maandag 17 februari 2014 01:18 schreef Verbosity het volgende:
Film met prachtige special effects!
mmm lekker hequote:Op maandag 17 februari 2014 01:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht even een donut eten, had zo'n bakje met 6 erin.
Tien minuten later: allemaal op.
feels
Alvast als teaser:quote:
all natty, tuna and top ramen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
ik heb net nog ramen gegeten met 6 eieren
whaaaa epischquote:
lykt me kut glas doorslikke ahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 01:22 schreef dreamerbulk het volgende:
ik heb net nog ramen gegeten met 6 eieren
-weg-quote:
net nog vuistdiep erin voor de OP en nu weer keihard naaienquote:
Wow sick.quote:
leip vooral als ie die stok naar de andere kant moet hupsenquote:
idd echt vet, wil ook keertje doenquote:Op maandag 17 februari 2014 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Goede sprong op 4:12. Wel vette shit man, veel cooler dan die troep als wipeout enzo.
Epic lol. Dat Amerikaanse commentaar is ook altijd zo baas.quote:
Damn, dit wil ik doen met alle mensen uit deze reeks.quote:
lolquote:
You winquote:Op maandag 17 februari 2014 02:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Damn, dit wil ik doen met alle mensen uit deze reeks.
Hoezo minder jarig? geboren op 29 februari of wat?quote:
Spijkerbroeken zo min mogelijk wassen. Alleen als er vlekken inzitten die je er echt neit uit krijgt met de hand. Voor de rest gewoon een half dagje buiten laten luchten. Blijven ze veel langer goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En niet warm drogen op een radiator of zo, of in een droger, dan krimpen ze minder...quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zo min mogelijk wassen. Alleen als er vlekken inzitten die je er echt neit uit krijgt met de hand. Voor de rest gewoon een half dagje buiten laten luchten. Blijven ze veel langer goed.
Dit. Ik was ze pas na 6 maanden of als er echt erge vlekken in zitten. Ik hang mijn jeans altijd in de douche om te stomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Spijkerbroeken zo min mogelijk wassen. Alleen als er vlekken inzitten die je er echt neit uit krijgt met de hand. Voor de rest gewoon een half dagje buiten laten luchten. Blijven ze veel langer goed.
inb4 jacky of i.d. -->quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit. Ik was ze pas na 6 maanden of als er echt erge vlekken in zitten. Ik hang mijn jeans altijd in de douche om te stomen.
Luchten is meer dan zat. Paar uurtjes buiten hangen en zo weer de kast in. Behalve met m'n werkbroek, die gaat iedere vrijdagmiddag in de was.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4 jacky of i.d. -->
ieeeuw
-->
maar dat gaat toch stinken of niet?
Is luchten dan echt genoeg?
Ik doe mijn goede jeans niet aan als ik iets ga doen waardoor ze gaan stinken. En ja, dat is wel genoeg. Daarnaast gaat je jeans dan pas echt lekker zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
inb4 jacky of i.d. -->
ieeeuw
-->
maar dat gaat toch stinken of niet?
Is luchten dan echt genoeg?
nee ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe mijn goede jeans niet aan als ik iets ga doen waardoor ze gaan stinken. En ja, dat is wel genoeg. Daarnaast gaat je jeans dan pas echt lekker zitten.
Ik pas mijn broeken nooit nadat ik ze gewassen heb
Bekend fenomeen, dit doe ik dagelijks. Ookal staan er mensen bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:16 schreef Montelly het volgende:
Kknet volle bakje koffie gemorst op mn bureau, toetsenbord muis alles zit eronder.
Ps: ik heb vandaag strakke v-halsje (maatje L) aan, zat in de lift keihard mezelf te mirren, biceps/triceps/delts alles komt mooi naar voren. Ik ben echt een sick cunt vergeleken met de rest hier
gewoon ff droogtraiinen die burn voele tot de verzuring knallequote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu drie dagen achter elkaar de gym gehit en overweeg om nu alweer te gaan, dem painz! Dat los je niet op door een beetje rond het huis te kruimelen, alles zit vast.
quote:Op maandag 17 februari 2014 01:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je de originele oldboy wel eens gezien mag ik hopen ? van takashi miike
Dat feels.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
Heb nu drie dagen achter elkaar de gym gehit en overweeg om nu alweer te gaan, dem painz! Dat los je niet op door een beetje rond het huis te kruimelen, alles zit vast.
gwn ff ab wheelenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat feels.
Heb gisteren 90 minuten wedstrijd gespeeld en daarna nog back + arms geblasted (bb curls 10*10 en tricep pushdown 10*10). Ik had me voorgenomen om vandaag te rusten maar het jeukt, het jeukt
Broeken minder vaak wassen betekent de wasmachine minder vaak aan betekent minder stroom+waterverbruik+plus minder slijtage aan de wasmachine+minder wasmiddel gebruk dus goedkoper +minder belasting voor het milieuquote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je kan ook gewoon niet te kleine broeken kopen waardoor ze ook gewoon passen als je ze uit de was haalt. Als oplossing tegen slijtage kun je af en toe een nieuwe jeans kopen.
maargoed je kan zo ook in vriezer stoppen, insmeren met snot, afnemen met schuursponsje etc.
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat feels.
Heb gisteren 90 minuten wedstrijd gespeeld en daarna nog back + arms geblasted (bb curls 10*10 en tricep pushdown 10*10). Ik had me voorgenomen om vandaag te rusten maar het jeukt, het jeukt
geef mn poen liever uit aan leuke dingen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:52 schreef seto het volgende:
nieuwe kopen, je bent toch niet arm ofzo?
lol skkl koop gewoon een acerquote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Ethanolic het volgende:
wat is dit voor een gekanker dat mn macbook pro (retina 2013) mijn muis en toetsenbord niet vindt
ik had het over de macbook henkiequote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
geef mn poen liever uit aan leuke dingen.
bovendien is wassen, ophangen, strijken en vouwen een kutklus. Die doe ik zo min mogelik als het kan. Maar daar komen de meeste nog wel achter als ze was niet meer door moeders gedaan wordt.
haha ben je boosquote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol skkl koop gewoon een acer
vieze hipster ga lekker in de starbuks zitte lol
Haha skkltjequote:
*propt Snakey's beta alanine in waterflesjes*quote:Op maandag 17 februari 2014 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slinger deze aan en daar ga je.
hahahahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
iets van apple dat niet werkt is pleonasme haha
Jezelf quotenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
*propt Snakey's beta alanine in waterflesjes*
Dit soort continu wall-of-sound shit werkt veel beter dan die leipe vocal trance playlists waar ik mee begon, kut-Zyzz.Drop van 30 seconden en dan kun je weer spoelen.
ik vond het maar kut muziekquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
*propt Snakey's beta alanine in waterflesjes*
Dit soort continu wall-of-sound shit werkt veel beter dan die leipe vocal trance playlists waar ik mee begon, kut-Zyzz.Drop van 30 seconden en dan kun je weer spoelen.
Midland ken ik neit zo goed. Karenn is wel een bazige live-act. afgelopen festivalseizoen 2 of 3 keer gezien. Lekker knallenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Blawan altijd goed. Evenals Midland, Midland en Pariah of Karenn.
Pompings.
ojah kutzooi Park Chan wookquote:
lame rep cardio recordsquote:Op maandag 17 februari 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
lol
ze lopen me uit te dagen om mee te doen aan de Oly spelen hier in m'n gym.![]()
40kg machine bench voor zo veel mogelijk reps (record van iemand nu 205x)
101kg leg press (record van iemand nu 150x)
"I'm there to grow, not to burn muscle like a icecream snack on a sunny afternoon"
'k doe wel mee als ze de "overhead dumble press met 40kg dumbles uit reppen" spelen gaan organiseren
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lame rep cardio records
beter singles
hier ook een keer.. gingen ze ook "strongest man" doen ..
sterkste bicep curl, sterkste ab machine, sterkste tricep kickback .. wtf
dit, valt geen eer te behalenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja ik doe ook express niet mee.
Wellicht win ik het niet eens maar dat kan me geen hol schelen.
Gewoon uit protest niet mee doen lol.
Plus ik ga m'n schouders niet zitten verkrachten op een lamme cardio challenge op een fixed machine die ik nooit gebruik lol.
Godver wat slecht geplaybackedquote:
lolquote:
plaatje wat zo in je DM staat gepost, onder het mom van 'gore en dit is niet de eerste keer dat je hiervoor geband wordt nu een week'quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Champy het volgende:
Niet gemerkt dat je weg was, wat had je nu weer uitgevreten?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
plaatje wat zo in je DM staat gepost, onder het mom van 'gore en dit is niet de eerste keer dat je hiervoor geband wordt nu een week'
fucking aanstellerij
wie doet al dat geban dan zonder overleg?? Snakey toch niet? neehquote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef Champy het volgende:
[..]![]()
Hetzelfde dat ik 4 dagen kreeg onder het mom van "posten van persoonlijke info" omdat ik een link naar een blog had gepost van een bepaalde user, terwijl die link gewoon in haar FOK profiel stond
Neuh, een of andere zure hardlopende kut uit Engelandquote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wie doet al dat geban dan zonder overleg?? Snakey toch niet? neeh
lolquote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Neuh, een of andere zure hardlopende kut uit Engeland
semtex ,die er vroeger beter uitzagquote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Neuh, een of andere zure hardlopende kut uit Engeland![]()
Ja die dusquote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
die gewoon het forum afscanned en zich super user waand dan? En toevallig ook rechten in dit topic heeft?
Oh die ene, ik weet het al.
met die kipfiletes aan dr triceps.
Die net een vent leek. Die uit m 'n UI topic die....
Die toch?
Wat valt er te fixen dan? Dat ik nu een note heb? Of dat ze haar forum rechten afpakken omdat ze zich als een k*t gedraagt, maar als iemand over haar praat ze meteen met bans gaat strooien?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
owned lol
gewoon klagen achter de schermen bij Snakey. Die kan dat toch zo fixen lijkt me
nee op het moment dat je geband was dat je ff DM naar Snakey doet voor een unban.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat valt er te fixen dan? Dat ik nu een note heb? Of dat ze haar forum rechten afpakken omdat ze zich als een k*t gedraagt, maar als iemand over haar praat ze meteen met bans gaat strooien?
Ach
Kijk zelf maarquote:Op maandag 17 februari 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee op het moment dat je geband was dat je ff DM naar Snakey doet voor een unban.
of die rechten afpakken klinkt wel aardig natuurlijk lol
whahaquote:Op maandag 17 februari 2014 12:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Kijk zelf maar
LIF / [Hardlopen] #690 - Lopen! Hartjes!
Zo iemand geef je toch geen rechten![]()
![]()
Oké oke ik moet weer stoppen, anders ben ik weer een paar dagen weg
Hmmmmmquote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef no1uknow het volgende:
Overigens kan een mod niet bannen, alleen (forum)admins
2 keer geprobeerd, kom niet eens door de eerstequote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef dreamerbulk het volgende:
http://flapmmo.com/
flappy bird cluster party met 100'en miscers
Dat zei ik ook, maar dat vond mevrouw van de energie niet zo'n leuke opmerking.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:04 schreef dreamerbulk het volgende:
lol leuk kweekje hadden ze dan niet achter de meter langs gedaan
Ging niet zo best, als ik naar de stapels aanmaningen kijk die steeds binnen komen.quote:
Holy shit lol.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
lol
ze lopen me uit te dagen om mee te doen aan de Oly spelen hier in m'n gym.![]()
40kg machine bench voor zo veel mogelijk reps (record van iemand nu 205x)
101kg leg press (record van iemand nu 150x)
"I'm there to grow, not to burn muscle like a icecream snack on a sunny afternoon"
'k doe wel mee als ze de "overhead dumble press met 40kg dumbles uit reppen" spelen gaan organiseren
Stel dat je scheetjes laat zo af en toe, dat ruikt, gaat dat eruit?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon 1x p.w. Niet zo huillie doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
geef mn poen liever uit aan leuke dingen.
bovendien is wassen, ophangen, strijken en vouwen een kutklus. Die doe ik zo min mogelik als het kan. Maar daar komen de meeste nog wel achter als ze was niet meer door moeders gedaan wordt.
hardloperquote:Op maandag 17 februari 2014 12:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
semtex ,die er vroeger beter uitzag
Niet haar naam zeggen man, komt ze weer hierquote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit lol.
[..]
Stel dat je scheetjes laat zo af en toe, dat ruikt, gaat dat eruit?
[..]
Gewoon 1x p.w. Niet zo huillie doen.
[..]
anonieme hardloper uit Engeland
Lol, ik wil niet weten wat voor een zieke ZMA nachtmerrie ik vanavond ga krijgen over dat gezicht.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil niet lullig of zo zijn, maar kijk 1x naar die foto en imagine daar de tekst "I will cut your dick off, while you're asleep." onder.
Psycho-face, not even once.
edit die quote danquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet haar naam zeggen man, komt ze weer hier
Tering u srs brah?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit lol.
[..]
Stel dat je scheetjes laat zo af en toe, dat ruikt, gaat dat eruit?
Ik doe niet huilie, ik vind 't gewoon een kutklus.quote:[..]
Gewoon 1x p.w. Niet zo huillie doen.
quote:[..]
hardloper
Jij staat zeker rechts op die fotoquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef Jahr00n het volgende:
Tr gezet. Iedereen verdient respect. Zo ga je niet met mensen om, walgelijk wangedrag.
wow damnquote:Op maandag 17 februari 2014 13:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil niet lullig of zo zijn, maar kijk 1x naar die foto en imagine daar de tekst "I will cut your dick off, while you're asleep." onder.
Psycho-face, not even once.
Ik denk dat Jahr00n niet hardloopt. Sterker nog waarschijnlijk loopt hij niet eens. Ik denk dat die overal heencruised met zijn Segway.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij staat zeker rechts op die foto
mods kunnen niet bannen, alleen FA's.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat valt er te fixen dan? Dat ik nu een note heb? Of dat ze haar forum rechten afpakken omdat ze zich als een k*t gedraagt, maar als iemand over haar praat ze meteen met bans gaat strooien?
Ach
Die rechter zat bij mij in de guild.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Jij staat zeker rechts op die foto
lol druid zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die rechter zat bij mij in de guild.
lol speelde jij?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, mijn eerste char was een gnome mage (dat manlet) en daarna een undead rogue.
Ik lig bij paal 5quote:Op maandag 17 februari 2014 12:58 schreef dreamerbulk het volgende:
http://flapmmo.com/
flappy bird cluster party met 100'en miscers
Gnome warrior, just like IRL bedoel je zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol speelde jij?
Ik was een human warrior, just like IRL.
Uiteraard met Arcanite Reaper en Rank 11 PVP/BWL PvE gear.
#showoff WoW-char
Ja, toen ik 12-14 of zo was.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol speelde jij?
Ik was een human warrior, just like IRL.
Uiteraard met Arcanite Reaper en Rank 11 PVP/BWL PvE gear.
#showoff WoW-char
Nope, later zelfs getransformeerd tot Tauren Warrior. #forthehordequote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gnome warrior, just like IRL bedoel je zeker
Nee ret paladin.quote:
Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, toen ik 12-14 of zo was.Een vriend van mij speelde dat en het zag er wel dope uit, dezelfde vriend liet mij FOK! zien.
![]()
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
srs?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ooit voor ¤ 300,- in-game G's gekocht omdat ik per se zo'n Netherdrake wou.
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nice, ik heb wel tot mijn 17de gespeeld ofzo.
Heb laatst nog een scroll of resurrection gehad, maar was het na die maand wel weer zat.
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo hadquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
We hadden deze shit nog uitgebreid in Fernandes (rip) besproken. Chocobear die ook mooi die screenshot zette.
Ja. Ik speelde ook een paar maanden op een funserver, en daar heb je vaak van die elite gear wat je alleen kunt krijgen als je doneert. Heb iets van ¤ 500,- gedoneerd zodat ik die elite gear kon krijgen.quote:
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja die shout-out van hem die ik nog in m'n fobo had![]()
Ben toch wel van mening dat je zonder WoW echt een kutjeugd hebt gehad.
klopt, ik was nog terug gegaan met een vriend toen cataclysm uit was maar dat hele magische gevoel van een onbekende wereld is gewoon wegquote:Op maandag 17 februari 2014 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het was als ik de verhalen die ik tegenkom lees.
godver man ik was zo kansloos verslaafd aan runescape toen ik in de brugklas zatquote:Op maandag 17 februari 2014 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naah, WoW was redelijk nerdy. Runescape daarentegen. Als je geen RS gespeeld hebt, heb je echt een kutjeugd gehad.
Macbook Pro Retina (2013)quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
GAM is verderop boys. Ga anders ook nog ff fappen op pc-specs
crossfire setup hier, 1x gegamedquote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef Jahr00n het volgende:
NVIDIA GeForce 320M 256 MB
Gebruik dat ding nooit.
Lol, ja jammer is dat altijd wanneer games verneukt worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef seto het volgende:
[..]
klopt, ik was nog terug gegaan met een vriend toen cataclysm uit was maar dat hele magische gevoel van een onbekende wereld is gewoon weg
toen het net uit was zaten alle leveling zones ook gewoon nog vol met andere spelers die geen idee hadden wat ze aan het doen waren, nu is het zo'n beetje overal dood omdat iedereen max level is
Fuck it.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
godver man ik was zo kansloos verslaafd aan runescape toen ik in de brugklas zat
de hele klas speelde het, in tussenuren naar huis jezus als ik er aan terugdenk aardig treurig
Pc uit 2008, windows prestatie index 5,9, u mirrin brah?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:03 schreef fathank het volgende:
GAM is verderop boys. Ga anders ook nog ff fappen op pc-specs
fapfapquote:Op maandag 17 februari 2014 14:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pc uit 2008, windows prestatie index 5,9, u mirrin brah?
Ja, kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog win xp 32 bits, wil overstappen naar win 7 64 bits, iemand nog gouden tips?
Windows klassiek thema.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
ik heb nog win xp 32 bits, wil overstappen naar win 7 64 bits, iemand nog gouden tips?
dat trekt de pc nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het downloaden en installeren.
Maar beter is Window 8.1 64bit.
Koop dan een nieuwe pc, heb je ook meteen win8 erbijquote:
no thanks jeffquote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het downloaden en installeren.
Maar beter is Window 8.1 64bit.
dit is het meest domme antwoord, tot nu toequote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe pc, heb je ook meteen win8 erbij
maar dat is hackingquote:Op maandag 17 februari 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb start8 geinstalleerd en Windows8 voelt echt gewoon aan als 7 nu, met wat aanpassingen onder de motorkap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:48 schreef Klokov het volgende:
Jammer dat ik niet in de gemeente Sint Anthonis woon. Had sowieso op deze partij gestemd:godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
white people dancingBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
veel bot?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga mezelf zo verwennen met een entrecote van bijna 400 grammoes
Geert 4 Presidentquote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef Klokov het volgende:
Populisten zouden uit de politiek verbannen moeten worden. Op die manier kan er ten minste nog een visie uitgezet en nagestreefd worden.
Gewoon Roemer in de toren toch?quote:
Jammer dat ik niet in de gemeente Sint Anthonis woon. Had sowieso op deze partij gestemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
in de usa hebben tenminste goede grote lappen vlees, hier worden we maar klein gehouden met die mini stukjesquote:
Jammer dat ik niet in de gemeente Sint Anthonis woon. Had sowieso op deze partij gestemd:Ik vraag mij altijd oprecht af met zulk soort filmpjes of die mensen doorhebben waar ze mee bezig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Haha wtf dat je zo ver gekomen bent man, ik haakte na 25 seconden afquote:
gweoon naar turkse slager gaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de usa hebben tenminste goede grote lappen vlees, hier worden we maar klein gehouden met die mini stukjes
waarom moest ik lachenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
school
vind ik echt een hel
mij zie je pas lachen na de bel
vmbo naar onderneme r nnaar milionaeir jwzquote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef dreamerbulk het volgende:
school
vind ik echt een hel
mij zie je pas lachen na de bel
ik ga je missenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
niet denken dat ik dood ben vriendjes
ik ga ff een fok sabbatical nemen
Het ga je goed man. FOK!-pauzes doen je goed.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
banwaardigquote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwe Jesse hier http://www.youtube.com/channel/UCndxSUdoPm4RZSVpWo2xKwQ/videos
Vrijwel alleen in collabs, zoals Always on Time, What's luv? of Wonderful. Zieke chillmuziek.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, ik was vergeten hoe dope Ja Rule ook alweer is.
hoe lang wordt je ban?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
Zo dadelijk deadliften op "Clap Back".quote:Op maandag 17 februari 2014 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vrijwel alleen in collabs, zoals Always on Time, What's luv? of Wonderful. Zieke chillmuziek.
Linux.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:24 schreef THEFXR het volgende:
Jij weet bro. Ik mis die sound van die tijd man. Het is niet mee zoals het geweest was.quote:
Oh lol, je hebt hem nu ook al gegeten. Ziet er ook fucking goed uit. Hoe bak je hem?quote:
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij weet bro. Ik mis die sound van die tijd man. Het is niet mee zoals het geweest was.
J.Lo ziet er daar ook mooi natty uit.
ik kon niet meer wachten, dan maar avondeten zonder vlees.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh lol, je hebt hem nu ook al gegeten. Ziet er ook fucking goed uit. Hoe bak je hem?
vanavond alleen nog maar groente , shakes en havermout lolquote:
Shiiit zoveel chimeids geschuurd op deze nummers in hollyquote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.
To name a few..RIP
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know bro. Echt ziek goede RnB toen.
To name a few..RIP
Ah. Boter is toch beter dan olie. De ene zegt bak in olie, de andere in boter, maar de smaak is altijd veel romiger en zachter in boter.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik kon niet meer wachten, dan maar avondeten zonder vlees.
ff huiskamer temp laten komen, vetrand eraf snijden(zat geen bot aan btw) .. die samen met boter alvast in grillpan aanbakken .. zodra de vetrand beetje gesmolten is, vlees erbij.. 30-45sec per kant schroeien, ff minuutje rusten daarna, peper zout aan tafel
Lol ging jij met dimaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Shiiit zoveel chimeids geschuurd op deze nummers in holly
klopt idd, in olie wordt het vlees echt lelijk vind ik .. geen mooi kleur en geen mooie baklaagquote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.
[..]
Ah. Boter is toch beter dan olie. De ene zegt bak in olie, de andere in boter, maar de smaak is altijd veel romiger en zachter in boter.
Ik rockte holly nog voordat dima geboren was..ik weet nog dat een tent zat tegenover van/voor marokkanen "the empire"quote:
Dima is 24, dus jij bent ergens in de 40?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik rockte holly nog voordat dima geboren was..
hahaha wat had je gegetenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef RaymondK het volgende:
ik heb een paar karbonaatjes liggen die er nu aan gaan zodra ik thuis kom lol
Vrijdag had ik me trouwens echt ziekelijk misdragen op het eetvlak![]()
kwartier boven de gootsteen gehangen omdat ik weer veeeel te veel gegeten had![]()
24?? Nee tochquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dima is 24, dus jij bent ergens in de 40?
Ik ben echt een hele ruige in 't Gooi.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn bro, suprised. Ik dacht dat je enkel een electro hippie was.
Haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben echt een hele ruige in 't Gooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |